Jak złożyć wniosek i odebrać Średzką Kartę Mieszkańca przez pełnomocnika?
1/ Należy wypełnić formularz wniosku o wydanie Średzkiej Karty Mieszkańca i zaznaczyć pole „Proszę o wydanie pełnomocnikowi”.
2/ Dokonać opłaty w wysokości 5 zł na konto Urzędu Miejskiego w Środzie Śląskiej nr: 87 1020 5242 0000 2502 0029 2466 w tytule wpisując: „Imię i nazwisko, Średzka Karta Mieszkańca”.
3/ Złożyć wniosek w formie elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
4/ Przekazać oryginał wniosku, potwierdzenie przelewu oraz pełnomocnictwo do odebrania karty osobie upoważnionej do jej odbioru, wzór pełnomocnictwa do pobrania na stronie http://komunikacja.srodaslaska.pl/sredzka-karta-mieszkanca/
Jak złożyć wniosek i odebrać Średzką Kartę Mieszkańca drogą pocztową?
1/ Należy wypełnić formularz wniosku o wydanie Średzkiej Karty Mieszkańca i zaznaczyć pole „Proszę o przesłanie karty pocztą tradycyjną”.
2/ Dokonać opłaty w wysokości 15 zł na konto Urzędu Miejskiego w Środzie Śląskiej nr: 87 1020 5242 0000 2502 0029 2466 w tytule wpisując: „Imię i nazwisko, Średzka Karta Mieszkańca”.
3/ Złożyć osobiście lub przez dowolną osobę oryginał wniosku w formie papierowej w siedzibie Urzędu Miejskiego Środy Śląskiej przy pl. Wolności 5 w Środzie Śląskiej lub za pośrednictwem poczty/kuriera.
4/ Po otrzymaniu wniosku przez Wydział Spraw Obywatelskich, jego pracownicy przygotują dla Państwa Średzką Kartę Mieszkańca i wyślą pocztą tradycyjną za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
Pełnomocnictwo – do odbioru Średzkiej Karty Mieszkańca.
(um)