Wydrukuj tę stronę


Zmiana zasad telefonicznej obsługi klienta w Średzkiej Wodzie

Skomentuj



UWAGA: Stan wodomierza w przypadku, kiedy Inkasent Średzkiej Wody nie miał dostępu do wodomierza (Odbiorcy nie było w lokalu), można zgłosić  w następujący sposób:



  1. Zgłosić pod linkiem https://www.sredzkawoda.pl/odczyty-wodomierzy
  2. Przesłać na adres e-mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z podaniem w treści e-maila numeru nabywcy.
  3. Zgłosić telefonicznie pod nr tel. 71 317 32 96 podając numer nabywcy (warunek konieczny).

Wszelkie informacje związane z kontem Odbiorcy Usług zostaną udzielone tylko po podaniu numeru nabywcy. Informacje nie będą udzielane na podstawie imienia i nazwiska Odbiorcy lub adresu Odbiorcy.

Ośmiocyfrowy numer nabywcy znajduje się w prawym górnym rogu faktury, w przypadku kiedy faktura nie posiada adresu korespondencyjnego / w lewym górnym rogu kiedy faktura zawiera adres korespondencyjny. 

Na fakturze wystawionej przez Inkasenta  numer nabywcy znajduje się w lewym górnym rogu.

Wprowadzone zmiany mają na celu eliminowanie omyłek związanych z nieprawidłowym dopasowaniem Odbiorcy oraz zweryfikuje osobę pod kątem czy jest ona właścicielem przyłącza wod/kan i jest uprawniona do otrzymywania informacji.   

Zachęcamy do korzystania z portalu e-Klient na stronie Spółki www.sredzkawoda.pl, gdzie znajdują się wszelkie informacje dotyczące rozliczeń z Odbiorcą Usług.

Działu Obsługi Klienta

Średzka Woda Sp. z o.o. w Środzie Śląskiej






Wczytywanie komentarza... Komentarz zostanie odświeżony po 00:00.
Zaloguj się aby dodać komentarz.
pozostały limit znaków.
Zaloguj się za pomocą ( Zarejestruj się? )