wtorek 23.04.2024

Imieniny: Jerzego Wojciecha Idziego

Wyszukiwarka artykułów


Polecane wideo TVi ROLAND

wideo wiadomosci

kamera online

lokalne ogłoszenia

dyzury aptek

google news obserwuj


 

 


 

 


 
 

 


Bezpośrednia obsługa w urzędach gmin i starostwie - zawieszona!

2 Comments



Starostwo powiatowe oraz wszystkie urzędy gmin z terenu powiatu średzkiego wprowadziły zmiany dotyczące zasad obsługi mieszkańców w związku z gwałtownym rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2. Jak wygląda ona teraz  w poszczególnych urzędach? Przedstawiamy komunikaty wszystkich wspomnianych instytucji.



Urząd Miejski w Środzie Śląskiej

Burmistrz Środy Śląskiej informuje, o zmianie dotychczasowych zasad obsługi mieszkańców w związku z gwałtownym rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2. Od poniedziałku 19 października do odwołania – nie krócej jednak niż do 31.10.2020r., ZOSTAJE ZAWIESZONA bezpośrednia obsługa mieszkańców w Urzędzie Miejskim w Środzie Śląskiej. Obsługa w zakresie zadań niezbędnych do zapewnienia pomocy obywatelom prowadzona będzie WYŁĄCZNIE w sprawach:

– rejestracji aktów stanu cywilnego,

– ewidencji ludności i dowodów osobistych,

– wszelkich wpłat, opłat i podatków oraz gospodarki odpadami,

– kasa czynna będzie w godz. 8:00-14:00 z przerwą od 10:00 do 10:30 .

Zachęcamy do dokonywania wpłat w następujący sposób:

  • podatki za pomocą bankowości elektronicznej na indywidualnych nr konta podany w decyzji podatkowej,
  • opłatę z tytułu wieczystego użytkowania terenu oraz z tytułu przekształcania wieczystego użytkowania na własność na numer rachunku bankowego 79 1020 5226 0000 6302 0601 7844,
  • opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi za pomocą bankowości elektronicznej na indywidualny numer konta podany na zawiadomieniu.

Każda niezbędna wizyta w Urzędzie Miejskim w Środzie Śląskiej powinna odbywać się z zachowaniem obowiązujących zasad bezpieczeństwa sanitarnego tj. obowiązkowym zasłanianiem ust i nosa, dezynfekcją rąk oraz zachowaniem dystansu.

W pozostałych sprawach preferowaną formą kontaktu z merytorycznymi pracownikami jest bezpośredni kontakt telefoniczny, mailowy lub poprzez platformę ePUAP i Profil Zaufany: 71 3960715, 71 3960795, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Na parterze holu Urzędu znajduje się urzędowa skrzynka podawcza, do której należy wrzucać wszelką korespondencję kierowaną do Urzędu. Wspólnie zadbajmy o nasze zdrowie.

Urząd Gminy Miękinia

gminamiekinia

Urząd Gminy Udanin

W związku z pozytywnym wynikiem testu na obecność wirusa COVID-19 u jednego z pracowników Urzędu Gminy Udanin informujemy, iż z dniem 13.10.2020 r. zamyka się Kasę Urzędu oraz ogranicza się dostępność pozostałych usług świadczonych przez urząd. Pracownicy częściowo będą pracować zdalnie, w sprawach pilnych prosimy o kontakt mailowy bądź telefoniczny – nr tel. 76 74 42 870.

gminaudanin

Urząd Gminy Kostomłoty

Z uwagi na rozprzestrzenianie się wirusa SARS-CoV-2 („koronawirusa”),  zwracamy się do Państwa z gorącą prośbą  o ograniczenie do absolutnego minimum wizyt w Urzędzie Gminy Kostomłoty oraz podległych jednostkach organizacyjnych.

Zachęcamy do wykorzystania możliwości jakie daje kontakt telefoniczny, poczta elektroniczna lub platforma ePUAP.  
Kontakty telefoniczne  do wszystkich pracowników Urzędu Gminy i jednostek  znajdują się na stronie: bip.kostomloty.pl(zakładka: urząd gminy).

Sprawy, które wymagają pilnej obecności Państwa w Urzędzie, zalecamy załatwiać po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym.

Wszystkie zalecenia mogą stanowić pewną niedogodność, ale robimy to w trosce o bezpieczeństwo Państwa  oraz pracowników Urzędu Gminy i wszystkich jednostek.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny pod numerami:
71 3170 283, 71 3170 287 (Sekretariat UG Kostomłoty).

Urząd Gminy Malczyce

Z uwagi na dynamiczny wzrost zachorowań na COVID-19 zachęcamy Mieszkańców do ograniczania osobistych wizyt w urzędzie i korzystania z możliwości załatwiania spraw z pracownikami Urzędu Gminy telefonicznie, za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz platformy ePUAP.

Od 12 października wprowadzone zostały ograniczenia w poruszaniu się po urzędzie. Obsługa mieszkańców odbywa się wyłączenie za pośrednictwem sekretariatu, gdzie otrzymacie Państwo niezbędne formularze dokumentów, wypełnicie dokumenty, a w razie potrzeby poproszony zostanie pracownik merytoryczny, który udzieli pomocy i niezbędnych wskazówek. Korespondencję można pozostawić w skrzynce podawczej usytuowanej przy sekretariacie.

Apelujemy do Państwa o zachowanie rozwagi i szczególnej ostrożności, a także racjonalne i rozsądne podejście do panującej sytuacji. Dbajmy o swoje zdrowie i bezpieczeństwo.

Przypominamy nr kont bankowych do dokonywania opłat:

80 9589 0003 0006 1955 2000 0420 – opłaty za śmieci
16 9589 0003 0006 1955 2000 0020 – pozostałe płatności

Poniżej, szczegółowy wykaz kontaktów do pracowników Urzędu Gminy Malczyce:

gminamalczyce

Starostwo Powiatowe w Środzie Śląskiej

Starostwo Powiatowe w Środzie Śląskiej, z uwagi na zaistniałą sytuację epidemiologiczną w kraju i w Powiecie Średzkim, z dniem 19.10.2020r. do 23.10.2020 r. wprowadza ograniczenie w postaci braku bezpośredniej obsługi klientów i osobistego udziału przy załatwianiu spraw w siedzibie urzędu.

W związku z tym prosimy o pozostawienie dokumentów (wniosków, pism itp.) w przygotowanej do tego celu skrzynce, znajdującej się na parterze wewnątrz budynku starostwa przy wejściu głównym.

W przypadku konieczności kontaktu z wydziałami merytorycznymi / jednostkami organizacyjnymi podajemy nr telefonów kontaktowych:

BIURO PODAWCZE: 71 396 89 30

SEKRETARIAT: 71 396 89 00, e-mail: starostwo~@~powiat~-~sredzki~.~pl

WYDZIAŁ SPRAW OBYWATELSKICH I KOMUNIKACJI

REJESTRACJA POJAZDÓW:  71 396 89 56 i 71 396 89 57

PRAWA JAZDY: 71 396 89 58

SEKRETARZ POWIATU: 71 396 89 16

WYDZIAŁ INWESTYCJI i ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH: 71 396 89 19 i  71 3968943

KADRY: 71 396 89 18

BIURO RADY: 71 396 8953

WYDZIAŁ URBANISTYKI, ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWA: 71 396 89 04,  71 396 89 05 i 71 396 89 06

WYDZIAŁ GEODEZJI, KARTOGRAF II I KATASTRU: 71 396 89 47

GEODETA POWIATOWY: 71 396 8923

WYDZIAŁ MIENIA I INFRASTRUKTURY DROGOWEJ: 71 396  8907 i 71 396 89 52

WYDZIAŁ ŚRODOWISKA I ROLNICTWA: 71 396 89 39 i 71 396 89 45

WYDZIAŁ EDUKACJI, KULTURY I SPRAW SPOŁECZNYCH: 71 396 89 15

WYDZIAŁ ROZWOJU, FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH I PROMOCJI POWIATU: 71 396 89 51

POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE: 71 396 89 62

POWIATOWY ZESPÓŁ DS. ORZEKANIA O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI: 71 3172529

POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO: 71 396 89 27 i 71 396 89 03, e-mail: srodaslaska~@~winb~.~wroc~.~pl

POWIATOWY RZECZNIK KONSUMENTÓW:  71 396 89 34

DOLNOŚLĄSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO: 71 317 29 59  i 669 332 558

Procedura obsługi klientów w wydziale komunikacji średzkiego starostwa

Wydział Spraw Obywatelskich i Komunikacji informuje, że od 19 października (do odwołania!) kontakt z wydziałem odbywa się drogą korespondencyjną tj. poprzez wrzucenie dokumentów do skrzynki ulokowanej przed drzwiami wydziału lub wysłanie ich Pocztą Polską.

Wnioski są do pobrania: http://bip.powiat-sredzki.pl/540/Wydzial_Spraw_Obywatelskich_i_Komunikacji/

Wypełniony wniosek należy zapakować w kopertę (teczkę) i dostarczyć do starostwa powiatowego - wrzucając do skrzynki  lub wysyłając pocztą.

We wniosku należy podać numer telefonu! Data i godzina odbioru dokumentów zostanie przekazana telefonicznie.

Do wniosku m.in. należy dołączyć dowód wpłaty na konto:

91 9589 0003 0003 7208 2000 0030

Powiat Średzki, ul. Wrocławska 2, 55-300 Środa Śląska

W tytule wpłaty podać numer VIN lub numer rejestracyjny.

Kwoty opłat:

    rejestracja samochodu z zagranicy – 256,00

    rejestracja motocykla z zagranicy – 197,00

    przerejestrowanie samochodu z kraju – 180,50

    przerejestrowanie motocykla, ciągnika rolniczego i przyczepy z kraju – 121,50

    rejestracja motorowera – 111,50

    przerejestrowanie samochodu na tablicach dsr – 81,50

    wymiana dowodu rej. z powodu braku miejsca na wpisy badania technicznego - 73,50

    wtórnik tablicy rej. lub dodatkowa tablica rej. - 53,00

    wtórniki tablic rej. 2 sztuki – 93,00

    wtórnik nalepki na szybę – 19,00

Opłaty skarbowe:

    za pełnomocnictwo - 17 zł

    za wydanie zaświadczenia - 17 zł

    za wydanie decyzji - 10 zł

należy dokonać na konto:

87 1020 5242 0000 2502 0029 2466.

Urząd Miejski w Środzie Śląskiej, Plac Wolności 5, 55-300 Środa Śląska






Wczytywanie komentarza... Komentarz zostanie odświeżony po 00:00.
Zaloguj się aby dodać komentarz.
pozostały limit znaków.
Zaloguj się za pomocą ( Zarejestruj się? )


Ja Wam naprawde wspolczuje. Daliscie sie wciagnac w telewizyjna narracje obrzucania sie blotem przez politykow zarowno ...
Bardzo ciekawe przesłaniem widzę w Twoim komentarzu, bo jest Bóg, Ojczyzna, oskarżenia, poniżenie, nienawiść, złorzeczenie. A ...
Aleksandra Perużyńska Nowi radni Rady Powiatu wybrani!
Jak można głosować na zdrajców Polski na ludzi którzy nawołują do wojny którzy chcą odebrać nam ...

glory

ogrody pawlowski trawniki www


hydrotech do gazety nowa reklama