czwartek 18.04.2024

Imieniny: Alicji Bogusławy

Wyszukiwarka artykułów


Polecane wideo TVi ROLAND

wideo wiadomosci

kamera online

lokalne ogłoszenia

dyzury aptek

google news obserwuj


 

 


 

 


 
 

 


Bezpośrednia obsługa w urzędach gmin i starostwie - zawieszona!

2 Comments



Starostwo powiatowe oraz wszystkie urzędy gmin z terenu powiatu średzkiego wprowadziły zmiany dotyczące zasad obsługi mieszkańców w związku z gwałtownym rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2. Jak wygląda ona teraz  w poszczególnych urzędach? Przedstawiamy komunikaty wszystkich wspomnianych instytucji.



Urząd Miejski w Środzie Śląskiej

Burmistrz Środy Śląskiej informuje, o zmianie dotychczasowych zasad obsługi mieszkańców w związku z gwałtownym rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2. Od poniedziałku 19 października do odwołania – nie krócej jednak niż do 31.10.2020r., ZOSTAJE ZAWIESZONA bezpośrednia obsługa mieszkańców w Urzędzie Miejskim w Środzie Śląskiej. Obsługa w zakresie zadań niezbędnych do zapewnienia pomocy obywatelom prowadzona będzie WYŁĄCZNIE w sprawach:

– rejestracji aktów stanu cywilnego,

– ewidencji ludności i dowodów osobistych,

– wszelkich wpłat, opłat i podatków oraz gospodarki odpadami,

– kasa czynna będzie w godz. 8:00-14:00 z przerwą od 10:00 do 10:30 .

Zachęcamy do dokonywania wpłat w następujący sposób:

  • podatki za pomocą bankowości elektronicznej na indywidualnych nr konta podany w decyzji podatkowej,
  • opłatę z tytułu wieczystego użytkowania terenu oraz z tytułu przekształcania wieczystego użytkowania na własność na numer rachunku bankowego 79 1020 5226 0000 6302 0601 7844,
  • opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi za pomocą bankowości elektronicznej na indywidualny numer konta podany na zawiadomieniu.

Każda niezbędna wizyta w Urzędzie Miejskim w Środzie Śląskiej powinna odbywać się z zachowaniem obowiązujących zasad bezpieczeństwa sanitarnego tj. obowiązkowym zasłanianiem ust i nosa, dezynfekcją rąk oraz zachowaniem dystansu.

W pozostałych sprawach preferowaną formą kontaktu z merytorycznymi pracownikami jest bezpośredni kontakt telefoniczny, mailowy lub poprzez platformę ePUAP i Profil Zaufany: 71 3960715, 71 3960795, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Na parterze holu Urzędu znajduje się urzędowa skrzynka podawcza, do której należy wrzucać wszelką korespondencję kierowaną do Urzędu. Wspólnie zadbajmy o nasze zdrowie.

Urząd Gminy Miękinia

gminamiekinia

Urząd Gminy Udanin

W związku z pozytywnym wynikiem testu na obecność wirusa COVID-19 u jednego z pracowników Urzędu Gminy Udanin informujemy, iż z dniem 13.10.2020 r. zamyka się Kasę Urzędu oraz ogranicza się dostępność pozostałych usług świadczonych przez urząd. Pracownicy częściowo będą pracować zdalnie, w sprawach pilnych prosimy o kontakt mailowy bądź telefoniczny – nr tel. 76 74 42 870.

gminaudanin

Urząd Gminy Kostomłoty

Z uwagi na rozprzestrzenianie się wirusa SARS-CoV-2 („koronawirusa”),  zwracamy się do Państwa z gorącą prośbą  o ograniczenie do absolutnego minimum wizyt w Urzędzie Gminy Kostomłoty oraz podległych jednostkach organizacyjnych.

Zachęcamy do wykorzystania możliwości jakie daje kontakt telefoniczny, poczta elektroniczna lub platforma ePUAP.  
Kontakty telefoniczne  do wszystkich pracowników Urzędu Gminy i jednostek  znajdują się na stronie: bip.kostomloty.pl(zakładka: urząd gminy).

Sprawy, które wymagają pilnej obecności Państwa w Urzędzie, zalecamy załatwiać po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym.

Wszystkie zalecenia mogą stanowić pewną niedogodność, ale robimy to w trosce o bezpieczeństwo Państwa  oraz pracowników Urzędu Gminy i wszystkich jednostek.

W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny pod numerami:
71 3170 283, 71 3170 287 (Sekretariat UG Kostomłoty).

Urząd Gminy Malczyce

Z uwagi na dynamiczny wzrost zachorowań na COVID-19 zachęcamy Mieszkańców do ograniczania osobistych wizyt w urzędzie i korzystania z możliwości załatwiania spraw z pracownikami Urzędu Gminy telefonicznie, za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz platformy ePUAP.

Od 12 października wprowadzone zostały ograniczenia w poruszaniu się po urzędzie. Obsługa mieszkańców odbywa się wyłączenie za pośrednictwem sekretariatu, gdzie otrzymacie Państwo niezbędne formularze dokumentów, wypełnicie dokumenty, a w razie potrzeby poproszony zostanie pracownik merytoryczny, który udzieli pomocy i niezbędnych wskazówek. Korespondencję można pozostawić w skrzynce podawczej usytuowanej przy sekretariacie.

Apelujemy do Państwa o zachowanie rozwagi i szczególnej ostrożności, a także racjonalne i rozsądne podejście do panującej sytuacji. Dbajmy o swoje zdrowie i bezpieczeństwo.

Przypominamy nr kont bankowych do dokonywania opłat:

80 9589 0003 0006 1955 2000 0420 – opłaty za śmieci
16 9589 0003 0006 1955 2000 0020 – pozostałe płatności

Poniżej, szczegółowy wykaz kontaktów do pracowników Urzędu Gminy Malczyce:

gminamalczyce

Starostwo Powiatowe w Środzie Śląskiej

Starostwo Powiatowe w Środzie Śląskiej, z uwagi na zaistniałą sytuację epidemiologiczną w kraju i w Powiecie Średzkim, z dniem 19.10.2020r. do 23.10.2020 r. wprowadza ograniczenie w postaci braku bezpośredniej obsługi klientów i osobistego udziału przy załatwianiu spraw w siedzibie urzędu.

W związku z tym prosimy o pozostawienie dokumentów (wniosków, pism itp.) w przygotowanej do tego celu skrzynce, znajdującej się na parterze wewnątrz budynku starostwa przy wejściu głównym.

W przypadku konieczności kontaktu z wydziałami merytorycznymi / jednostkami organizacyjnymi podajemy nr telefonów kontaktowych:

BIURO PODAWCZE: 71 396 89 30

SEKRETARIAT: 71 396 89 00, e-mail: starostwo~@~powiat~-~sredzki~.~pl

WYDZIAŁ SPRAW OBYWATELSKICH I KOMUNIKACJI

REJESTRACJA POJAZDÓW:  71 396 89 56 i 71 396 89 57

PRAWA JAZDY: 71 396 89 58

SEKRETARZ POWIATU: 71 396 89 16

WYDZIAŁ INWESTYCJI i ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH: 71 396 89 19 i  71 3968943

KADRY: 71 396 89 18

BIURO RADY: 71 396 8953

WYDZIAŁ URBANISTYKI, ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWA: 71 396 89 04,  71 396 89 05 i 71 396 89 06

WYDZIAŁ GEODEZJI, KARTOGRAF II I KATASTRU: 71 396 89 47

GEODETA POWIATOWY: 71 396 8923

WYDZIAŁ MIENIA I INFRASTRUKTURY DROGOWEJ: 71 396  8907 i 71 396 89 52

WYDZIAŁ ŚRODOWISKA I ROLNICTWA: 71 396 89 39 i 71 396 89 45

WYDZIAŁ EDUKACJI, KULTURY I SPRAW SPOŁECZNYCH: 71 396 89 15

WYDZIAŁ ROZWOJU, FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH I PROMOCJI POWIATU: 71 396 89 51

POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE: 71 396 89 62

POWIATOWY ZESPÓŁ DS. ORZEKANIA O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI: 71 3172529

POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO: 71 396 89 27 i 71 396 89 03, e-mail: srodaslaska~@~winb~.~wroc~.~pl

POWIATOWY RZECZNIK KONSUMENTÓW:  71 396 89 34

DOLNOŚLĄSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO: 71 317 29 59  i 669 332 558

Procedura obsługi klientów w wydziale komunikacji średzkiego starostwa

Wydział Spraw Obywatelskich i Komunikacji informuje, że od 19 października (do odwołania!) kontakt z wydziałem odbywa się drogą korespondencyjną tj. poprzez wrzucenie dokumentów do skrzynki ulokowanej przed drzwiami wydziału lub wysłanie ich Pocztą Polską.

Wnioski są do pobrania: http://bip.powiat-sredzki.pl/540/Wydzial_Spraw_Obywatelskich_i_Komunikacji/

Wypełniony wniosek należy zapakować w kopertę (teczkę) i dostarczyć do starostwa powiatowego - wrzucając do skrzynki  lub wysyłając pocztą.

We wniosku należy podać numer telefonu! Data i godzina odbioru dokumentów zostanie przekazana telefonicznie.

Do wniosku m.in. należy dołączyć dowód wpłaty na konto:

91 9589 0003 0003 7208 2000 0030

Powiat Średzki, ul. Wrocławska 2, 55-300 Środa Śląska

W tytule wpłaty podać numer VIN lub numer rejestracyjny.

Kwoty opłat:

    rejestracja samochodu z zagranicy – 256,00

    rejestracja motocykla z zagranicy – 197,00

    przerejestrowanie samochodu z kraju – 180,50

    przerejestrowanie motocykla, ciągnika rolniczego i przyczepy z kraju – 121,50

    rejestracja motorowera – 111,50

    przerejestrowanie samochodu na tablicach dsr – 81,50

    wymiana dowodu rej. z powodu braku miejsca na wpisy badania technicznego - 73,50

    wtórnik tablicy rej. lub dodatkowa tablica rej. - 53,00

    wtórniki tablic rej. 2 sztuki – 93,00

    wtórnik nalepki na szybę – 19,00

Opłaty skarbowe:

    za pełnomocnictwo - 17 zł

    za wydanie zaświadczenia - 17 zł

    za wydanie decyzji - 10 zł

należy dokonać na konto:

87 1020 5242 0000 2502 0029 2466.

Urząd Miejski w Środzie Śląskiej, Plac Wolności 5, 55-300 Środa Śląska






Wczytywanie komentarza... Komentarz zostanie odświeżony po 00:00.
Zaloguj się aby dodać komentarz.
pozostały limit znaków.
Zaloguj się za pomocą ( Zarejestruj się? )


Ja Wam naprawde wspolczuje. Daliscie sie wciagnac w telewizyjna narracje obrzucania sie blotem przez politykow zarowno ...
Bardzo ciekawe przesłaniem widzę w Twoim komentarzu, bo jest Bóg, Ojczyzna, oskarżenia, poniżenie, nienawiść, złorzeczenie. A ...
Aleksandra Perużyńska Nowi radni Rady Powiatu wybrani!
Jak można głosować na zdrajców Polski na ludzi którzy nawołują do wojny którzy chcą odebrać nam ...

taxi stas

glory