Zostało ono realizowane przy wsparciu finansowym Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu. Wykonawcą prac była firma Logistyka Odpadów spółka z o. o., siedzibą w Katowicach ul. Adama Mickiewicza 29, 40-085 Katowice, która została wyłoniona w trybie zapytania ofertowego.
- W ramach zadania, którego całkowity koszt realizacji wyniósł 17 599,68 zł, gmina Miękinia uzyskała dotację WFOŚiGW we Wrocławiu w kwocie 5 300,40 zł. Zadanie zakończyło się we wrześniu b.r. i obejmowało demontaż, transport i unieszkodliwianie pokryć dachowych wykonanych z azbestu na budynkach zlokalizowanych na terenie gminy Miękinia w ilości 20,37 Mg - informuje Urząd Gminy Miękinia.
W przyszłym roku planowana jest kolejna edycja zadania, przy wsparciu finansowym ww. instytucji. Mieszkańcy mogą składać deklaracje do końca 2020 r.
http://wfosigw.wroclaw.pl/
(mpr)