Wydrukuj tę stronę


Zmiana organizacji pracy Spółki Średzka Woda

Skomentuj



W związku z rozprzestrzeniającą się epidemią SARS – CoV – 2 (koronawirus), zmianie ulegają zasady organizacji pracy Spółki Średzka Woda Sp. z o.o. w Środzie Śląskiej.



  1. Do 11.04.2020 r. Spółka Średzka Woda Sp. z o.o. prowadzi obsługę klientów tylko w formie: telefonicznej, e-mailowej oraz poprzez stronę www.
  2. DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA prowadzi obsługę klientów tylko w formie: telefonicznej, e-mailowej oraz poprzez stronę www.
  3. Zawieszone zostają odczyty wodomierzy, z wyjątkiem wodomierzy znajdujących się poza lokalami Odbiorców. Faktury będą wystawiane  na podstawie średniego zużycia z ostatnich miesięcy.

Zachęcamy wszystkich Klientów do podawania bieżących stanów liczników drogą elektroniczną lub telefoniczną.

Wypełnione wnioski, odczyty, formularze, prosimy przesyłać pocztą, albo dostarczać do skrzynki podawczej w siedzibie Spółki, przy ul. Sikorskiego 43. Wnioski można też przesyłać w wersji elektronicznej na podany poniżej adres email.

Zachęcamy do korzystania z usługi E-Klient dostępnej na stronie Średzkiej Wody sp z.o.o.

Sekretariat: tel. 71 3172059

Dział Obsługi Klienta: tel. 71 3173296

www.sredzkawoda.pl

pn.- pt. 7.00-15.00

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

W przypadku awarii, po godzinie 15.00

tel. alarmowy: 994 - czynny całą dobę

Średzka Woda Sp. z o.o. w Środzie Śląskiej





   


Wczytywanie komentarza... Komentarz zostanie odświeżony po 00:00.
Zaloguj się aby dodać komentarz.
pozostały limit znaków.
Zaloguj się za pomocą ( Zarejestruj się? )
Nie przegap tych artykułów.