Wydrukuj tę stronę


Wraca bezpośrednia obsługa klientów w średzkim starostwie

13 Comments



Komunikat starosty powiatu w sprawie zasad funkcjonowania Starostwa Powiatowego w Środzie Śląskiej w zakresie obsługi klientów od 1 lutego br.



Starosta Powiatu Średzkiego informuje, że od 1 lutego zostaje przywrócona bezpośrednia obsługa klientów w Starostwie Powiatowym w Środzie Śląskiej, przy stosowaniu następujących zasad:

  • zakrywanie ust i nosa,
  • dezynfekcja rąk,
  • zachowanie co najmniej 1,5 metra odległości od innych osób.

Szczegółowe zasady obsługi w poszczególnych wydziałach:

Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru

Sprawy związane z geodezją i kartografią, w tym dotyczące ewidencji gruntów i budynków, zamówienia i odbiory zamówionych dokumentów, są realizowane od 1 lutego 2021 r. w sekretariacie wydziałowym - pok. nr 104 - w budynku Starostwa Powiatowego w Środzie Śląskiej. Uprzejmie prosimy o załatwianie spraw osobiście tylko poprzez kontakt z w/w sekretariatem. Jednocześnie, w związku z sytuacją epidemiczną, zachęcamy Państwa do realizowania spraw zdalnie (bez konieczności wizyt w urzędzie) za pomocą e-usług poprzez Platformę Elektronicznych Usług Geodezyjnych: www.peug.pl lub https://sredzki.webewid.pl/cms/
Sekretariat Wydziału tel. 71 396 89 47, pozostałe telefony na stronie www.powiat-sredzki.pl
Sz. P. Geodetów prosimy o kontakt pod nr tel. 71 396 89 35.

Wydział Spraw Obywatelski i Komunikacji

Z uwagi na obowiązujące ograniczenia w związku z epidemią, dzienna ilość załatwianych spraw jest ograniczona.
Obsługa klienta będzie odbywać się w godzinach:
poniedziałek, wtorek, czwartek 8.00 - 14.00
środa 8.00 - 15.30
piątek 8.00 - 13.00

Ponadto informujemy, że:

Dopuszcza się bezpośrednią obsługę klienta wyłącznie na podstawie biletu pobranego z biletomatu, znajdującego się na sali obsługi interesanta Starostwa Powiatowego w Środzie Śląskiej.
Klient zostanie wywołany do okienka przez urzędnika za pomocą elektronicznego systemu kolejkowego.
Na sali obsługi klienta mogą przebywać jednocześnie tylko 2 osoby do rejestracji pojazdów i tylko 1 osoba do praw jazdy
W przypadkach, w których jest to możliwe, zalecamy załatwianie spraw urzędowych drogą telefoniczną, elektroniczną oraz pocztową, a także za pośrednictwem platformy e-PUAP.

Wszelkie informacje udzielane są pod numerami telefonów:

Powiatowy Rzecznik Konsumentów

Porady konsumentom będą udzielane telefonicznie pod nr 693 908 368. Zapytania i problemy można również przesyłać na adres e-mail: rzecznik~.~konsumentow~@~powiat~-~sredzki~.~pl

Starosta
(-)
Krzysztof Szałankiewicz





   


Wczytywanie komentarza... Komentarz zostanie odświeżony po 00:00.
Zaloguj się aby dodać komentarz.
pozostały limit znaków.
Zaloguj się za pomocą ( Zarejestruj się? )
Nie przegap tych artykułów.