Przejdź do głównej treści

ABY NIE DAĆ SIĘ OSZUKAĆ - SPOTKANIE W STAROSTWIE

Spotkanie 0Jak chronić się przed nieuczciwymi praktykami firm telekomunikacyjnych wyjaśniali mieszkańcom Środy przedstawiciele Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

Spotkanie odbyło się 16 listopada w Starostwie Powiatowym w Środzie Śląskiej. Zainicjował je Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Środzie Śląskiej, do którego wpływa coraz więcej skarg na firmy i usługi telekomunikacyjne.

Pracownicy Urzędu Komunikacji Elektronicznej opowiedzieli m.in. na jakie zapisy umowy powinniśmy zwracać uwagę, jak zmienić dostawcę usług oraz jak skutecznie bronić się przed nieuczciwymi praktykami. Zagadnienia te przedstawiono w jasny i wyczerpujący sposób.

Eksperci odpowiedzieli też na pytania zabranych, które dotyczyły m.in. wzorów umów, ochrony danych osobowych czy reklamacji. Wszyscy obecni otrzymali też tematyczne ulotki.

Przypominamy:

Centrum Informacji Konsumenckiej udziela pomocy pod nr tel. 801 900 853 lub 22 534 91 71 (poniedziałek-piątek godz. 8.15-16.15) lub za pośrednictwem formularza na stronie www.uke.gov/pl/formularz.

(rfp) Fot. powiat średzki

Spotkanie 2

Spotkanie 1


Nie zatrzymuj tej wiadomości – podaj dalej!

NAJNOWSZE PUBLIKACJE:


Lokalna REKLAMA Prawdziwe marki, prawdziwi ludzie, lokalne historie.
Kontakt w sprawie Twojej reklamy: +48 500 027 343 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.