Przejdź do głównej treści

POLICYJNA AKCJA W MONOPOLOWYCH

 Komenda Powiatowa Policji w Środzie Śląskiej włączyła się w tym roku w akcję Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce Browary Polskie pn.: "Pozory mylą, dowód nie".  - Jej celem jest ograniczanie dostępu niepełnoletnich do alkoholu – wyjaśnia rzecznik KPP, Weronika Paczkowska.

Średzcy policjanci, w związku z akcją, odwiedzili sklepy monopolowe na terenie miasta. Właścicielom i sprzedawcom przekazali plakaty i broszurki, które miały przypominać, że dorosły wygląd nie oznacza dojrzałości.

 

- Jeżeli pojawią się wątpliwości co do pełnoletności kupującego, to tylko dowód tożsamości może je rozwiązać – tłumaczy pani rzecznik. -  Policjanci pouczali sprzedawców, że prośba o okazanie dowodu tożsamości jest ich nie tyle przywilejem, co obowiązkiem. Sprzedając alkohol nieletnim popełniają przestępstwo, za które może grozić utrata zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych. Wszyscy chętnie włączyli się we wspomnianą akcję.

(red.)
fot. KPP

 

Nie zatrzymuj tej wiadomości – podaj dalej!

NAJNOWSZE PUBLIKACJE:


Lokalna REKLAMA Prawdziwe marki, prawdziwi ludzie, lokalne historie.
Kontakt w sprawie Twojej reklamy: +48 500 027 343 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.