ALKOHOL TYLKO DLA NAPRAWDĘ DOROSŁYCH
„Pozory mylą, dowód nie", to hasło ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej pod patronatem Komendanta Głównego Policji, której pierwsza edycja miała miejsce 2009 roku. Jej partnerami są Komenda Główna Policji i Związek Browary Polskie.
Celem akcji jest zwrócenie uwagi na problem sprzedaży alkoholu niepełnoletnim. Chcemy między innymi przypomnieć sprzedawcom o konieczności sprawdzania dowodów tożsamości młodych osób, które chcą kupić alkohol, jeśli mają wątpliwości co do ich pełnoletności.
Kampania ma także zwrócić uwagę sprzedawców i świadków sprzedaży w sklepach na terenie całej Polski, że dorosły wygląd kupującego nie oznacza jego pełnoletniości.

Istotnym przekazem kampanii jest ponadto fakt, że dowody osobiste wydawane są osobą poniżej 18 roku życia, stąd przy zakupie napojów alkoholowych ważne jest, aby sprzedawcy zwracali uwagę na umieszczoną w tym dokumencie datę urodzenia
Na potrzeby realizacji kampanii uruchomiona została infolinia informacyjna o numerze 0 801 066 366, dla wszystkich organizacji zainteresowanych wzięciem udziału w działaniach.
Kampania jest realizowana w okresie lipiec – wrzesień 2011.
(KPP)
Nie zatrzymuj tej wiadomości – podaj dalej!
NAJNOWSZE PUBLIKACJE:
Zapraszamy na Kostomłocki Jarmark Mikołajkowy!
Przedszkolny quiz wiedzy „Podróż po Polsce”
Patriotyczne nuty seniorów i dzieci – uroczysty koncert w średzkim Domu Kultury
Jarmark Mikołajkowy w Środzie Śląskiej już 6 grudnia!
Lokalna REKLAMA Prawdziwe marki, prawdziwi ludzie, lokalne historie.
