Przejdź do głównej treści

BURMISTRZ ŚRODY ŚLĄSKIEJ OGŁASZA NABÓR

Burmistrz Środy Śląskiej ogłasza nabór na stanowisko inspektora Wydziału Inwestycji Urzędu Miejskiego w Środzie Śląskiej

 

 

 

1. Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie techniczne o profilu budowlanym,

  2. co najmniej 3-letni staż pracy,

  3. obywatelstwo polskie,

  4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  5. niekaralność za przestępstwo: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe,

  6. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  7. posiadanie nieposzlakowanej opinii,

  1. Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość zagadnień merytorycznych związanych z realizowanym zakresem zadań,

  2. praktyczna znajomość zasad kosztorysowania,

  3. znajomość zasad i procedur przygotowywania, odbioru oraz rozliczenia inwestycji,

  4. doświadczenie w nadzorowaniu inwestycji lub zarządzaniu kontraktami budowlanymi,

  5. dobra obsługa komputera, znajomość programów kosztorysowych (np.: Norma) oraz znajomość pakietu OpenOffice,

  6. uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub zaawansowane przygotowanie do ich uzyskania,

  7. doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku

  8. dobra organizacja czasu pracy,

  9. dyspozycyjność, komunikatywność, samodzielność w działaniu,

  10. sumienność i zaangażowanie w wykonywaną pracę.

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje przygotowanie, nadzór oraz rozliczenie prowadzonych przez Gminę inwestycji, w szczególności:

  1. przygotowanie materiałów niezbędnych do uzyskania pozwoleń na budowę, zgłoszeń rozpoczęcia robót oraz pozwoleń konserwatora zabytków,

  2. sporządzanie tzw. danych wyjściowych do projektowania i kosztorysowania,

  3. przekazywanie placu budowy wykonawcom robót inwestycyjnych i remontowych,

  4. zakładanie i prowadzenie rejestrów faktur, harmonogramów dla poszczególnych inwestycji i zadań remontowych z uwzględnieniem rodzaju zadania, terminu realizacji, planu finansowo-rzeczowego, postępu robót i innych koniecznych dla rozliczenia inwestycji robót remontowych i rachunków za oświetlenie uliczne,

  5. koordynowanie i kontrola wykonania robót budowlanych w zakresie ich zgodności z projektem i harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz końcowe rozliczenie całości zadań,

  6. koordynowanie i kontrola prac inspektorów nadzoru w zakresie prowadzenia robót podczas realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych,

  7. organizowanie i uczestnictwo w odbiorach robót i zadań inwestycyjnych oraz prac remontowych,

  8. organizowanie przeglądów gwarancyjnych i rozliczanie kaucji gwarancyjnych,

  9. kompletowanie dokumentów powykonawczych celem uzyskania pozwolenia na użytkowanie oraz niezbędnych do rozliczenia rzeczowo-finansowego zadań inwestycyjnych i remontowych,

  10. współdziałanie w przygotowaniu umów dla planowanych zadań projektowych, inwestycyjnych i remontowych,

  11. współuczestniczenie i współpraca z innymi wydziałami w przygotowaniu wniosków w celu uzyskania zewnętrznych źródeł finansowania, a następnie uczestniczenie przy ich rozliczaniu i prowadzeniu sprawozdawczości,

  12. sporządzanie sprawozdań z prac wydziału, sprawozdań dla potrzeb instytucji zewnętrznych, a także kwartalnych sprawozdań z wykonania budżetu,

  13. realizacją uchwał w sprawie zasad i trybu udzielania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie, roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków sposobu ich rozliczania i kontroli.

  1. Warunki pracy:

  1. praca biurowa, przy komputerze,

  2. szkolenia, wyjazdy służbowe oraz terenowe w miejsce realizacji inwestycji lub remontów,

  3. praca przy sztucznym/naturalnym oświetleniu,

  4. bariery architektoniczne: budynek nie jest wyposażony w windę.

  1. Wymagane dokumenty:

  1. życiorys ze zdjęciem (CV),

  2. list motywacyjny,

  3. kserokopie dokumentów poświadczający wykształcenie i staż pracy,

  4. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach

  5. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  6. oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

  7. oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

  8. oświadczenie o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)”.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, przekroczył 6%.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Środzie Śląskiej lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Środzie Śląskiej, Plac Wolności 5 z dopiskiem: „Nabór na inspektora Wydziału Inwestycji” w terminie do dnia 26 stycznia 2015 r.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (bip.srodaslaska.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego.

(-) Burmistrz Środy Śląskiej

Adam Ruciński

{module zestaw (u+d) ofertybankow.com.pl}


Nie zatrzymuj tej wiadomości – podaj dalej!

NAJNOWSZE PUBLIKACJE:


Lokalna REKLAMA Prawdziwe marki, prawdziwi ludzie, lokalne historie.
Kontakt w sprawie Twojej reklamy: +48 500 027 343 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.