Przejdź do głównej treści

DOMINIK MISIUNA W USA - FINAŁ KAMPANII CARTOON NETWORK

Tak jak zapowiadaliśmy prawdziwi kumple spotkali się w Waszyngtonie. Dominik Misiuna ze Środy Śl., zwycięzca konkursu organizowanego w ramach akcji „Klub Kumpli - Bądź kumplem, nie dokuczaj” oraz jego najlepszy przyjaciel, mieli okazję potrenować u boku swego idola - Marcina Gortata.{jcomments on}


Jednym z elementów kampanii organizowanej przez Cartoon Network był konkurs plastyczny dla dzieci, polegający na przedstawieniu w formie pracy artystycznej odpowiedzi na pytanie: „Kim jest fajny kumpel?” Spośród 473 nadesłanych zgłoszeń jury konkursu wybrało zwycięzcę, 9-letniego Dominika Misiunę, który razem ze swoim najlepszym kumplem (bratem) i rodzicami wyjechali do Waszyngtonu na spotkanie ze swoim idolem – Marcinem Gortatem. Dominik miał okazję osobiście poznać koszykarza podczas uroczystej kolacji, uczestniczyć w treningu oraz obejrzeć na żywo mecz NBA.

Bardzo się cieszę, że udało mi się wygrać konkurs i spotkać się z Marcinem Gortatem. Kiedy otrzymałem informację o zwycięstwie nie mogłem uwierzyć, że moje marzenie się spełniło. Od zawsze jestem fanem Marcina Gortata, oglądam jego mecze, śledzę informacje. Zawsze sobie wyobrażałem, że kiedyś go spotkam i wreszcie się udało. W czasie wyjazdu mogłem porozmawiać z Marcinem, byliśmy na meczu Washington Wizards. To było coś niesamowitego, jeszcze nigdy nie byłem na takim meczu! Bardzo się cieszę, że wygrałem. To był super prezent, bo niedługo są moje urodziny – powiedział Dominik.

Głównym celem kampanii „Bądź kumplem, nie dokuczaj” było poruszenie problemu przemocy i dokuczania wśród dzieci. Jej ambasador, Marcin Gortat, zwracał uwagę na konieczność reagowania w sytuacjach, w których widzimy, że ktoś komuś dokucza.

Merytorycznym partnerem kampanii była Fundacja A.R.T., która na zlecenie Cartoon Nework przeprowadziła badania dotyczące stopnia i rodzaju przemocy doświadczanej przez uczniów w szkole oraz oceniające ich świadomość w tym temacie. Z badania wynika, że dzieci doświadczają w szkole różnych form przemocy – zarówno psychicznej, jak i fizycznej. Wśród badanych uczniów znacząca większość była ofiarami przemocy psychicznej w różnych formach, takich jak np. dokuczanie, wyśmiewanie czy wyzywanie. Najczęściej do takich sytuacji dochodzi na terenie szkoły, szczególnie na korytarzu podczas przerwy. W ocenie uczniów pracownicy szkoły, a zwłaszcza nauczyciele zazwyczaj reagują na przemoc.

„Wysłaliśmy komunikaty o kampanii do blisko 4500 szkół, dlatego bardzo cieszy nas fakt, że szkoły zaangażowały się w nią. Duża ich część zorganizowała apele lub spotkania z dziećmi, podczas których dyskutowano na temat problemu dokuczania w szkole i sposobów szukania pomocy” – powiedziała Barbara Izowska-Jędrych, Regional Marketing & PR Manager, Poland, Hungary, Slovakia, CzechRepublic w Turner Broadcasting System Poland.

W ramach kampanii „Bądź kumplem, nie dokuczaj” uruchomiono stronę badzkumplem.cartoonnetwork.pl, a także infolinię (88 555 22 22) i adres e-mail (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.), pod którymi można uzyskać pomoc i wsparcie. Od 8.00 do 22.00 psychologowie z Fundacji A.R.T. przeciwprzemocy.pl pomagają zarówno dzieciom, jak i rodzicom, którzy chcą się dowiedzieć, jak reagować na przemoc dotykającą ich dzieci.

W kampanii wykorzystano spoty z udziałem Małgorzaty Ohme i Marcina Gortata oraz krótkie filmy animowane przedstawiające problem dokuczania.

# # #

O Turner International

Turner Broadcasting System International odpowiada za wersje takich marek TBS jak CNN, TNT, Cartoon Network i Turner Classic Movies, jak również inne kanały oraz działalność nadawcy w Ameryce Łacińskiej, Europie, na Bliskim Wschodzie, Afryce i regionie Azji i Pacyfiku. TBS nadaje kanały płatnej i darmowej telewizji, jak również dostarcza usługi poprzez Internet, współpracuje komercyjnie z różnymi partnerami przy przedsięwzięciach z dziedziny mediów; działa w porozumieniu z Warner Bros. i HBO, by zwiększyć globalny zasięg Time Warner.

TBS odpowiada za 32 marki telewizyjne nadawane, jako 160 kanałów, w 37 językach w ponad 200 krajach. Poprzez swoje lokalne filie nadaje 46 kanałów w 13 językach w 38 krajach w regionie Azji i Pacyfiku, 73 kanały w 23 językach w 124 krajach regionu EMEA oraz 48 kanałów w trzech językach w 44 krajach Ameryki Łacińskiej. Wśród marek rozrywkowych i informacyjnych Turner Broadcasting System International znajdują się CNN International, CNNj, CNN en Español, HLN, Cartoon Network, Cartoonito, Boing, Boomerang, Pogo, Toonami, Tooncast, Tabi Channel, TNT, Turner Classic Movies, TBS veryfunny, WB, HBO, Mondo TV, Glitz*, Silver, Star!, HTV, Infinito, I.Sat, MuchMusic, truTV, Space i Chilevisión.

Turner Broadcasting System International, Inc. jest spółką zależną Turner Broadcasting System, Inc. (TBS), części koncernu Time Warner.

{phocagallery view=category|categoryid=288|
imageid=0|limitstart=0|limitcount=0|
fontcolor=#B88A00|bgcolor=#C0C0C0|bgcolorhover=#FF2400|imagebgcolor=#FFD24D|
bordercolor=#B88A00|bordercolorhover=#86B300|
detail=0|displayname=1|displaydetail=1|displaydownload=0}

NAJNOWSZE PUBLIKACJE:

taxi stas

warsztat 336224 px

komnet internet


A ja się pytam po co to i na co to szkoda kasy ? W Środzie to ...
Z tym chłopakiem to fantazja ich poniosła. Byłam akurat na zakupach w Dino i widziałam wszystko, ...
Na podwórku przy ulicy Kilińskiego zamontowano nowe wiaty śmietnikowe - to odpowiedź na liczne sygnały mieszkańców ...

Lokalne ogłoszenia drobne

16.06.2025 07:03 wrote:
Interesują mnie stare: Obrazy, Ikony, Srebro, Sztućce, Porcelana, Ceramika, Szkło kolor, Srebro, Platery, Stare Lampy, Lampy naftowe, Ample, Fig…
03.01.2025 17:44 wrote:
Sprzedam dom w miejscowości Wilczków gm. Malczyce, pow. 77,40 m2, trzy pokoje, w trakcie remontu, nowe okna, instalacja elektryczna i wodna, poz…
02.01.2025 09:02 wrote:
SKUP ANTYKÓW - GOTÓWKA – SPRAWDŹ ! Kupię stare Obrazy, Obrazki, Ikony, Witraże, Porcelana, Srebro, Sztućce, Zegarki, Lampy, Figurki, Rzeźby, Pła…