INFORMACJA DOTYCZĄCA DOFINANSOWANIA NA REALIZACJĘ PRZEDSIĘWZIĘĆ ZWIĄZANYCH Z USUWANIEM ODPADÓW ZWIERAJĄCYCH AZBEST I PAPĘ Z OBIEKTÓW BUDOWLANYCH
Zgodnie z Uchwałą Nr IX/60/11 Rady Miejskiej w Środzie Śląskiej z dnia 29 czerwca 2011 r. w sprawie zasad udzielania dofinansowania na usuwanie odpadów zawierających azbest i papę z terenu nieruchomości położonych na terenie gminy Środa Śląska,
istnieje możliwość uzyskania dofinansowania w wysokości 100% kosztów realizacji przedsięwzięć związanych z załadunkiem, transportem i utylizacją zdemontowanych wyrobów zawierających azbest i papę , z tym, że jednostkowe koszty robót o których wyżej nie mogą przekroczyć: 700zł/t utylizowanych wyrobów azbestowych i 650 zł/t utylizowanej papy.
Osoba ubiegająca się o dofinansowanie składa wniosek do Burmistrza Środy Śląskiej wraz z dokumentami określonymi w uchwale. Wnioski o udzielenie dofinansowania przyjmowane są w trybie ciągłym przez cały rok, aż do wyczerpania limitów środków finansowych przewidzianych w planie wydatków na dany rok budżetowy.
Nie zatrzymuj tej wiadomości – podaj dalej!
NAJNOWSZE PUBLIKACJE:
Przerwa w dostawie wody w Środzie Śląskiej (23.11.2025)
Uśmiech, taniec i wspólna zabawa – IV Gminny Bal Seniora w Gościsławiu
Dzień Praw Dziecka i Dzień Życzliwości w Przedszkolu nr 1
Dzień Seniora w Wojczycach
Lokalna REKLAMA Prawdziwe marki, prawdziwi ludzie, lokalne historie.
