Przejdź do głównej treści

INFORMACJA DOTYCZĄCA DOFINANSOWANIA NA REALIZACJĘ PRZEDSIĘWZIĘĆ ZWIĄZANYCH Z USUWANIEM ODPADÓW ZWIERAJĄCYCH AZBEST I PAPĘ Z OBIEKTÓW BUDOWLANYCH

Zgodnie z Uchwałą Nr IX/60/11 Rady Miejskiej w Środzie Śląskiej z dnia 29 czerwca 2011 r. w sprawie zasad udzielania dofinansowania na usuwanie odpadów zawierających azbest i papę z terenu nieruchomości położonych na terenie gminy Środa Śląska,

istnieje możliwość uzyskania dofinansowania w wysokości 100% kosztów realizacji przedsięwzięć związanych z załadunkiem, transportem i utylizacją zdemontowanych wyrobów zawierających azbest i papę , z tym, że jednostkowe koszty robót o których wyżej nie mogą przekroczyć: 700zł/t utylizowanych wyrobów azbestowych i 650 zł/t utylizowanej papy.

Osoba ubiegająca się o dofinansowanie składa wniosek do Burmistrza Środy Śląskiej wraz z dokumentami określonymi w uchwale. Wnioski o udzielenie dofinansowania przyjmowane są w trybie ciągłym przez cały rok, aż do wyczerpania limitów środków finansowych przewidzianych w planie wydatków na dany rok budżetowy.


Nie zatrzymuj tej wiadomości – podaj dalej!

NAJNOWSZE PUBLIKACJE:


Lokalna REKLAMA Prawdziwe marki, prawdziwi ludzie, lokalne historie.
Kontakt w sprawie Twojej reklamy: +48 500 027 343 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.