„KTO ZA TO ODPOWIADA, POWINIEN STANĄĆ DO ODPOWIEDZIALNOŚCI” - (list do redakcji)
Witam! Czy Droga Redakcja mogła by się zająć wyjaśnieniem jakże intrygującej co niektórych (mam nadzieję) mieszkańców spraw niedokończonych i niebezpiecznych tym samym skrzyżowań ze światłami, które nie działają w naszym mieście?
Dodatkowo chciałbym się dowiedzieć i myślę, że paru czytelników Waszego pisma również, co mają oznaczać pozostawione na tak zwanym lotnisku (droga za Komornikami na Wrocław, która była kiedyś dwupasmówką), słupków gumowych ograniczających ruch. Droga skończona (będzie prawie rok za moment), a nie pomalowana, brak pasów za to są słupki.

Przecież to się nadaje do Expresu Reporterów, no ale na początek myślę, że warto było napisać do Was z prośbą o wyjaśnienia lub zajęcie się tą sprawą. Kto za to odpowiada, powinien stanąć do odpowiedzialności. Przecież to wszystko za pieniądze podatników czyli moje i Wasze było robione.
Mieszkaniec Środy Śląskiej dojeżdżający codziennie do pracy do Wrocławia.
Od redakcji.
Poruszony w liście temat intryguje mieszkańców od dawna. Kilka publikacji ukazało się na ten temat i praktycznie bez efektu. Wciąż otrzymujemy sygnały niezadowolenia, dlatego niedawno zwróciliśmy się do Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad o ustosunkowanie się do wspomnianych słupków na tzw. lotnisku. Otrzymaliśmy lakoniczną i bardzo krótką odpowiedź, którą cytujemy poniżej. Pozostawimy ją bez komentarza, jednak obiecujemy tematu „nie odpuścić” i dowiedzieć się więcej, niż dotychczas. Mamy nadzieję, że w końcu mieszkańcy naszego powiatu doczekają się wyczerpujących odpowiedzi i „normalności” na drogach.
(red.)
fot. Wiktor Kalita

Od: Nowakowski Michał
Do: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Temat: GDDKiA, dk 94 Juszczyn – Komorniki, odp. na pytania.
03-08-2010 r.
Witam,
Przesyłam odpowiedzi na pytania:
1. Na odcinku tzw. lotniska będą wykonywane roboty drogowe związane z wprowadzeniem organizacji ruchu docelowego „2+1”.
2. Wykonawca wykonał prace zgodnie z projektem.
3. Wprowadzenie przekroju "2+1" pasowego jest skutecznym środkiem poprawy bezpieczeństwa i warunków
ruchu na tym odcinku drogi, nakierowanym na zmniejszenie liczby ofiar wypadków, w tym zderzeń czołowych.
Z wyrazami szacunku,
Michał Nowakowski
Specjalista ds. Komunikacji Społecznej
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Oddział we Wrocławiu
ul. Powstańców Śląskich 186
53-139 Wrocław
Nie zatrzymuj tej wiadomości – podaj dalej!
Jesteśmy razem 33 lata – od 1992 roku!
NAJNOWSZE PUBLIKACJE:
Dołącz do zespołu Vitro – trwa rekrutacja na Operatora Produkcji!
Uchwyć jesień w obiektywie i wygraj nagrody!
Nowe boisko w Głosce już otwarte!
Lokalna REKLAMA Prawdziwe marki, prawdziwi ludzie, lokalne historie.