Przejdź do głównej treści

NABÓR NA WOLNE STANOWISKO W GMINIE KOSTOMŁOTY

ug kostomloty 0Ogłoszenie Wójta Gminy Kostomłoty o naborze na wolne stanowisko urzędnicze


podstawa prawna : art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach
samorządowych ( Dz.U. z 2014 r., poz.1202 z późniejszymi zmianami),

 

 

  1. I. Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Kostomłoty, ul. Ślężna 2, 55-311 Kostomłoty,
  2. II. Stanowisko urzędnicze: Stanowisko ds. gospodarki komunalnej   i ochrony środowiska ,


Wymiar zatrudnienia: cały etat ( 1/1) ,
z jednoczesnym zastrzeżeniem, że umowa na czas nieokreślony może być poprzedzona umową na czas oznaczony minimum 3 miesiące w celu   praktycznego sprawdzenia umiejętności i doświadczeń zawodowych pracownika ,

III. Wymagania formalne/niezbędne:

  1. a) obywatelstwo polskie,
  2. b) wykształcenie: wyższe ,
  3. c) prawo jazdy kategorii B ,
  4. c) znajomość ustawy Prawo Budowlane oraz przepisów wykonawczych,
  5. f) znajomość zagadnień z zakresu gospodarki komunalnej ,
  6. g) obsługa komputera,
  7. h) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
  8. i) niekaralność za przestępstwa umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,
  9. j) stan zdrowia pozwalający na wykonywanie czynności objętych zakresem zadań na
       stanowisku pracy.
  1. IV.   Wymagania dodatkowe (preferowane):
  2. ukończenie studiów technicznych związanych z branżą np.: inżynieria środowiska, budownictwo, elektryczny,
  3. uprawnienia budowlane , przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego ,

  4. V. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

    A.
    Osoba zatrudniona na stanowisku ds. gospodarki komunalnej odpowiada za całość   prac związanych

    z realizacją zadań inwestycyjnych w tym m.in.:

1) Planuje i proponuje zadania inwestycyjne do budżetu z zakresu wodociągów, kanalizacji sanitarnej oraz oświetlenia ulicznego.

2)Przygotowuje materiały do ogłaszania przetargów dla zadań realizowanych na stanowisku.

3)Uczestniczy w pracach komisji przetargowych dotyczących wyłonienia wykonawców dla zadań realizowanych na stanowisku.

4)Przygotowuje w porozumieniu z radcą prawnym projekty umów z wykonawcami zadań realizowanych na stanowisku.

5)Przygotowuje umowy z wykonawcami zadań realizowanych na stanowisku i czuwa nad ich prawidłowa i terminową realizacją.

6)Egzekwuje od wykonawców zadań realizowanych na stanowisku, wykonywanie umów zgodnie z zapisami w nich zawartymi.

7)Wykonuje czynności formalno prawne niezbędne do prawidłowego i zgodnego z przepisami prawa przeprowadzenia procesów inwestycyjnych realizowanych na stanowisku.

8)Nadzoruje i kontroluje wykonywanie zadań zleconych inspektorom nadzoru, grupom budowlanymi i wykonawcom w zakresie inwestycji wodociągowych, kanalizacji sanitarnej, gazownictwa i ciepłownictwa.

9)Organizuje i uczestniczy w odbiorach prac zleconych wykonawcom w zakresie zadań realizowanych na stanowisku.
10)Rozlicza wykonanie zadań i sprawdza wystawione faktury pod względem merytorycznym.

11)Prowadzi sprawy związane z zaopatrzeniem w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe.

  1. B. W zakresie zapotrzebowania wsi w wodę, kanalizację sanitarną, gaz i energię:

1)Współpracuje z użytkownikiem sieci wodociągowych i kanalizacji sanitarnej w zakresie planowania, budowy, modernizacji i eksploatacji infrastruktury.

2)Wydaje warunki ogólne i techniczne przyłączenia do sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w uzgodnieniu z Użytkownikiem sieci.

3)Przeprowadza procedurę przejęcia urządzeń wodociągowych i kanalizacji sanitarnej od Inwestorów na własność Gminy w uzgodnieniu z Użytkownikiem sieci.

4)Prowadzi sprawy związane z zaopatrzeniem w energię elektryczną inwestycji realizowanych na stanowisku pracy.

  1. C. Prowadzi sprawy związane z oświetleniem ulicznym w zakresie eksploatacji, modernizacji oraz inwestycji.
  2. D. Wykonuje czynności związane z opracowaniem i realizacją strategii gminnej.
  3. E. Samodzielne działa oraz współdziała w zakresie funduszu sołeckiego ( zakupy i rozliczenie ),
  4. F. Wykonuje wszelkie inne prace zlecone przez Zastępcę Wójta i Wójta Gminy zgodne z zakresem obowiązków.
  5. G. sporządza sprawozdania i raporty ze spraw objętych zakresem czynności ,
  6. H. wykonuje czynności merytoryczne oraz nadzór w zakresie realizowanych zamówień publicznych ,
  7. I. prowadzi niezbędną dokumentacje oraz wykonuje inne zadania wynikające z przepisów
       szczególnych ,
  8. J. Stosuje i doskonali funkcjonujące oraz wdrażane   systemy zarządzania i kontroli,

Uprawnienia:

  1. 1. kontrola merytoryczna faktur   realizowanych w zakresie prowadzonych spraw,

  1. VI.
    Wymagane dokumenty:
  2. list motywacyjny,
  3. życiorys – curriculum Vite,
  4. kserokopie świadectw pracy,
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  6. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
  7. oryginał kwestionariusza osobowego ,
  8. inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności np. referencje, świadectwa, certyfikaty
  9. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
  10. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,

VII . Miejsce i termin złożenia dokumentów:

W sekretariacie Urzędu Gminy Kostomłoty, ul. Ślężna 2, 55-311 Kostomłoty

od poniedziałku do czwartku w godz. 7:30 – 15:30 , piątki od 7:30 do 14:00 ( pokój nr 2 ).

Nieprzekraczalny termin złożenia kompletu dokumentów upływa w dniu:

5 marca 2018 r. do godziny 9:30 . ( decyduje data i godzina wpływu do Urzędu )
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z adnotacją:

Nabór na stanowisko ds. gospodarki komunalnej   i ochrony środowiska

VIII. Informacje dodatkowe:

  1. 1. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla

potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r.

o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia

21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.).

  1. 2. kserokopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone przez kandydata   za zgodność

   z oryginałem,

  1. 3. w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
       niepełnosprawnych w Urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej
       oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6% ,
  2. IX. Informacja o warunkach pracy na stanowisku :

1) praca biurowa oraz wg. potrzeb w terenie,

   2) praca z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godz./dzień ,

   3) biegła znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie ,
   4) bezpośredni kontakt z interesantami ,
   5) stanowisko pracy usytuowane na I piętrze, budynek dwukondygnacyjny, brak windy;
   6) urząd częściowo przystosowany dla osób poruszających się na wózku - parter,

7) każdy pracownik podejmujący po raz pierwszy zatrudnienie na stanowisku urzędniczym jest zobowiązany

   odbyć służbę przygotowawczą ,

8) oczekiwany przez pracodawcę termin podjęcia obowiązków: od 1 maja 2018 r.

  1. X. Przebieg postępowania w sprawie naboru:
    1. komisja konkursowa przeprowadzi nabór w dwóch etapach:

    pierwszy etap - analiza formalna dokumentów;
    drugi etap - merytoryczna ocena kandydatów, która będzie składać się z  testu kwalifikacyjnego oraz rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatem,
    2. kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub/i mailowo (na podany adres) o terminie testu kwalifikacyjnego oraz rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowo lista kandydatów będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.kostomloty.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Kostomłoty,
    3.informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.kostomloty.pl/) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu,
    4.dokumenty odrzucone można będzie odebrać osobiście w Urzędzie Gminy w pokoju Nr 2 (Sekretariat) w ciągu 14 dni od dnia zakończenia procedury naboru tj. od dnia zamieszczenia informacji o wyniku naboru w Biuletynie Informacji Publicznej.

--- OGŁOSZENIE UG KOSTOMŁOTY ---{jcomments off}

NAJNOWSZE PUBLIKACJE:

Handlo Trans

Średzka Woda

ogrody pawlowski trawniki www



A ja się pytam po co to i na co to szkoda kasy ? W Środzie to ...
Z tym chłopakiem to fantazja ich poniosła. Byłam akurat na zakupach w Dino i widziałam wszystko, ...
Na podwórku przy ulicy Kilińskiego zamontowano nowe wiaty śmietnikowe - to odpowiedź na liczne sygnały mieszkańców ...

Lokalne ogłoszenia drobne

16.06.2025 07:03 wrote:
Interesują mnie stare: Obrazy, Ikony, Srebro, Sztućce, Porcelana, Ceramika, Szkło kolor, Srebro, Platery, Stare Lampy, Lampy naftowe, Ample, Fig…
03.01.2025 17:44 wrote:
Sprzedam dom w miejscowości Wilczków gm. Malczyce, pow. 77,40 m2, trzy pokoje, w trakcie remontu, nowe okna, instalacja elektryczna i wodna, poz…
02.01.2025 09:02 wrote:
SKUP ANTYKÓW - GOTÓWKA – SPRAWDŹ ! Kupię stare Obrazy, Obrazki, Ikony, Witraże, Porcelana, Srebro, Sztućce, Zegarki, Lampy, Figurki, Rzeźby, Pła…