Przejdź do głównej treści

NOWOCZEŚNIEJ W POWIATOWYM WYDZIALE KOMUNIKACJI

wydz komunikacji 0Od 1 marca obsługę klientów Wydziału Spraw Obywatelskich i Komunikacji średzkiego starostwa usprawnia elektroniczny system kolejkowy.

System dostarczyła, wdrożyła i uruchomiła wyłoniona w postępowaniu przetargowym firma. Jego koszt to blisko 25 tys. zł. – Na wyciągnięcie wniosków dajemy sobie pół roku. Pierwsze wrażenie jest takie, że system się sprawdzi. Klienci musza jednak pamiętać, że nie przyspiesza on obsługi, lecz porządkuje czas i sposób oczekiwania – mówi Norbert Sadowski, kierownik wydziału komunikacji.

Nowy system pozwala na wgląd w bieżącą pracę wydziału. 15 marca na godz. 15.00 42 osoby odebrały dowód rejestracyjny (4 oczekiwały), 43 zarejestrowały samochód (2 oczekiwały), 15 odebrało prawo jazdy, a 1 profil kandydata na kierowcę (PKK). – Biorąc numerek już wiemy w jakim celu przychodzi do nas klient i wtedy możemy optymalizować pracę wydziału – dodaje Sadowski.

(rfp) Fot. powiat średzki

wydz komunikacji 1

wydz komunikacji 2


Nie zatrzymuj tej wiadomości – podaj dalej!

NAJNOWSZE PUBLIKACJE:


Lokalna REKLAMA Prawdziwe marki, prawdziwi ludzie, lokalne historie.
Kontakt w sprawie Twojej reklamy: +48 500 027 343 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.