Przejdź do głównej treści

BURMISTRZ ŚRODY ŚLĄSKIEJ OGŁASZA NABÓR

Burmistrz Środy Śląskiej ogłasza nabór na stanowisko Zastępcy Kierownika Wydziału Promocji i Rozwoju Gminy w Urzędzie Miejskim w Środzie Śląskiej.


 

 

 

1. Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne, prawnicze, administracyjne lub w zakresie zarządzania,

  2. co najmniej pięcioletni staż pracy,

  3. co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,

  4. obywatelstwo polskie,

  5. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  6. niekaralność za przestępstwo: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe,

  7. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  8. posiadanie nieposzlakowanej opinii

  1. Wymagania dodatkowe

  1. bardzo dobra znajomość zagadnień merytorycznych związanych z realizowanym zakresem zadań,

  2. bardzo dobra znajomość aktów prawnych związanych z realizowanym zakresem zadań, w tym w szczególności: ustawy o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014–2020, ustawy o rewitalizacji, ustawy o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020 oraz innych regulacji prawnych dotyczących funduszy unijnych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych oraz ustawy prawo zamówień publicznych;

  3. umiejętność interpretacji i stosowania interdyscyplinarnych przepisów prawa polskiego i unijnego;

  4. doświadczenie w realizacji projektów z zakresu rewitalizacji obszarów zdegradowanych;

  5. umiejętność pozyskiwania grantów zewnętrznych udokumentowana w praktyce i/lub ukończone studia podyplomowe w zakresie pozyskiwania i zarządzania funduszami UE;

  6. mile widziane doświadczenie w zakresie planowania i zarządzania projektami, w tym projektami realizowanymi ze środków UE, w szczególności projektów miękkich w ramach EFS,

  7. znajomość języka angielskiego lub/i niemieckiego;

  8. umiejętność precyzyjnego formułowania myśli i analitycznego myślenia;

  9. posiadanie zdolności menadżerskich i organizacyjnych;

  10. bardzo duża dyspozycyjność i komunikatywność,

  11. zdyscyplinowanie i terminowość realizacji zadań,

  12. sumienność i bardzo duże zaangażowanie w wykonywaną pracę,

  13. bardzo dobra organizacja czasu pracy i jego elastyczność;

  14. bardzo duża odpowiedzialność, samodzielność w działaniu, kreatywność;

  15. wysoka kultura osobista i standardy pracy;

  16. umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych;

  17. doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej będzie dodatkowym atutem

  1. Do zakresu wykonywanych zadań należy

  1. w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych i realizacji dofinansowanych projektów:

  1. opracowywanie wniosków aplikacyjnych w celu pozyskiwania środków
    zewnętrznych z funduszy Unii Europejskiej, programów pomocowych oraz ze źródeł krajowych na realizację zadań Gminy;

  2. bieżąca realizacja dofinansowanych projektów, realizacja obowiązków wynikających z umów o dofinansowanie oraz sporządzanie w tym zakresie odpowiedniej sprawozdawczości;

  3. wypełnianie zobowiązań wynikających m.in. z zawartych umów o dofinansowanie projektu oraz wytycznych i innych dokumentów,

  4. rzetelne prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji realizowanych projektów,

  5. planowanie i wdrażanie działań promocyjnych projektu,

  6. monitorowanie, koordynowanie i analizowanie wszystkich dostępnych programów
    pomocowych Unii Europejskiej oraz innych źródeł zewnętrznych, z których
    istnieje możliwość pozyskania środków finansowych oraz przekazywanie
    informacji w tym zakresie odpowiednim wydziałom Urzędu Miejskiego i gminnym
    jednostkom organizacyjnym;

  7. monitoring oraz wsparcie gminnych jednostek organizacyjnych 
    w przygotowywaniu wniosków aplikacyjnych dotyczących zadań inwestycyjnych planowanych do realizacji z udziałem środków zewnętrznych;

  8. nadzór nad przygotowaniem dokumentacji przez zewnętrzne jednostki i gminne jednostki organizacyjne oraz wydziały Urzędu Miejskiego do ubiegania się o środki zewnętrzne;

  9. opracowywanie informacji na temat planowanych i realizowanych zadań dofinansowanych ze środków zewnętrznych oraz sprawozdań podsumowujących zrealizowane projekty;

  10. monitorowanie potrzeb społecznych i gospodarczych gminy oraz podejmowanie działań zmierzających do wykorzystania potencjału gospodarczego obszaru w kontekście pozyskiwania funduszy;

  1. w zakresie rewitalizacji obszarów zdegradowanych, w szczególności zdegradowanych obszarów miejskich:

  1. opracowywanie, weryfikacja, konsultowanie oraz aktualizacja lokalnego programu rewitalizacji oraz dostosowywanie dokumentu do obowiązujących norm i przepisów;

  2. koordynacja wdrażania i realizacji założeń programu rewitalizacji z uwzględnieniem i zapewnieniem partycypacji społecznej,

  3. koordynacja wdrażanych, kompleksowych działań w ramach procesu rewitalizacji na wszystkich etapach procesu rewitalizacji tj. diagnozowanie, programowanie, wdrażanie, monitorowanie;

  4. pełnienie funkcji lidera projektów w zakresie rewitalizacji obszarów zdegradowanych;

  5. współtworzenie koncepcji i sposobu realizacji powierzonych projektów w zakresie rewitalizacji obszarów zdegradowanych;

  6. kontrola prawidłowości realizacji projektów, stały monitoring harmonogramu, budżetu projektu oraz jakości merytorycznej realizowanych działań,

  7. rozwiązywanie bieżących problemów wynikających z realizacji projektu, zarządzanie ryzykiem projektu, planowanie i wdrażanie działań naprawczych,

  8. analiza danych i przygotowanie sprawozdań pozwalających na bieżącą ocenę prawidłowości realizacji projektu, przedkładanie przełożonym sprawozdań z realizacji projektu, opracowywanie informacji medialnych dot. realizowanych projektów,

  9. czynny udział w procesie poszukiwania partnerów, współpracowników, kontrahentów do realizacji planowanych działań w danym projekcie,

  10. działania na rzecz tworzenia korzystnych warunków do prowadzenia skutecznej rewitalizacji opartych na przeprowadzonej diagnozie lokalnych potrzeb i potencjału oraz analizie obszaru zdegradowanego uwzględniających czynniki społeczne, gospodarcze, środowiskowe, kulturowe i infrastrukturalne;

  11. realizacja innych przepisów oraz obowiązków wynikających z ustawy o rewitalizacji.

  1. w zakresie rozwoju i promocji Gminy:

  1. inicjowanie i realizacja prac w zakresie opracowywania strategii
    rozwoju gminy, założeń do wieloletniego planu inwestycyjnego oraz innych dokumentów strategicznych;

  2. weryfikacja i analiza dostępnych danych niezbędnych do przygotowania dokumentów strategicznych,

  3. podejmowanie działań na rzecz rozwoju społecznego i gospodarczego Gminy,

  4. współdziałanie w planowaniu i realizacji działań służących promocji Gminy

  5. organizacja współpracy z miastami partnerskimi, organizacja wizyt delegacji zagranicznych oraz wyjazdów do gmin partnerskich, podsumowywanie i kompletowanie dokumentacji z odbytych spotkań;

  1. w zakresie innych zadań:

  1. kierowanie pracami wydziału PRG w czasie nieobecności kierownika wydziału,

  2. współpraca i wspieranie kierownika wydziału w procesie zarządzania pracami Wydziału i realizacji celów określonych przez Burmistrza,

  3. przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej oraz Zarządzeń Burmistrza w zakresie zadań realizowanych przez wydział;

  4. sporządzanie sprawozdań wynikających z realizowanych przez wydział zadań oraz sprawozdań na potrzeby budżetowe;

  5. wykonywanie innych prac w ramach działania wydziału bądź zleconychsystemowo, cyklicznie lub doraźnie przez bezpośredniego przełożonego i/lub Burmistrza.

  1. Warunki pracy:

  1. praca administracyjno biurowa, przy komputerze,

  2. szkolenia, wyjazdy służbowe i terenowe (gminy partnerskie, miasto, sołectwa)

  3. praca przy sztucznym/naturalnym oświetleniu,

  4. bariery architektoniczne: budynek nie jest wyposażony w windę.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, przekroczył 6%.

  1. Wymagane dokumenty:

  1. życiorys ze zdjęciem (CV), zawierający wykaz wszystkich dotychczasowych miejsc pracy kandydata z wyszczególnieniem stażu pracy w tych miejscach oraz przebieg nauki z wyszczególnieniem wszystkich ukończonych szkół i uczelni;

  2. list motywacyjny,

  3. kserokopie lub odpisy dokumentów poświadczających:

- wykształcenie (dyplom ukończenia szkoły wyższej),

- staż pracy (np. świadectw pracy),

- wymagane doświadczenie zawodowe w preferowanych obszarach (np. umowy, kontrakty, zakresy obowiązków, referencje)

- posiadane kwalifikacje i umiejętności oraz uprawnienia (dyplomy, zaświadczenia itp.),

  1. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  2. oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

  3. oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

  4. oświadczenie o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r poz. 1182 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014r., poz. 1202 z późn. zm.)”.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Środzie Śląskiej lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Środzie Śląskiej, Plac Wolności 5 z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Zastępcy Kierownika Wydziału Promocji i Rozwoju Gminy w Urzędzie Miejskim w Środzie Śląskiej” w terminie do dnia 20 lipca 2015 r. godz. 16.00. Dopuszcza się składanie aplikacji drogą elektroniczną na adres: um@środaslaska.pl, opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym - w rozumieniu ustawy z dnia 18.09. 2001 r. o podpisie elektronicznym (Dz.U. Nr z 2013, poz. 262, późn. zm.). Liczy się data wpływu dokumentów do Urzędu Miejskiego, a w przypadku dokumentów przesłanych drogą elektroniczną, również godzina ich wpływu.

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Dokumenty aplikacyjne nie spełniające kryteriów wymaganych w ogłoszeniu zostaną po zakończeniu rekrutacji komisyjnie zniszczone, natomiast dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną.

Wybrany kandydat/-ka, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany/-a będzie przedłożyć informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo  skarbowe. Kandydatowi/-ce nie przysługuje roszczenie o nawiązanie stosunku pracy. W stosunku do czynności związanych z niniejszym naborem nie przysługuje droga odwoławcza.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (bip.srodaslaska.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego.

(-) Burmistrz Środy Śląskiej

Adam Ruciński

{module zestaw (u+d) ofertybankow.com.pl}

NAJNOWSZE PUBLIKACJE:


A ja się pytam po co to i na co to szkoda kasy ? W Środzie to ...
Z tym chłopakiem to fantazja ich poniosła. Byłam akurat na zakupach w Dino i widziałam wszystko, ...
Na podwórku przy ulicy Kilińskiego zamontowano nowe wiaty śmietnikowe - to odpowiedź na liczne sygnały mieszkańców ...

Lokalne ogłoszenia drobne

16.06.2025 07:03 wrote:
Interesują mnie stare: Obrazy, Ikony, Srebro, Sztućce, Porcelana, Ceramika, Szkło kolor, Srebro, Platery, Stare Lampy, Lampy naftowe, Ample, Fig…
03.01.2025 17:44 wrote:
Sprzedam dom w miejscowości Wilczków gm. Malczyce, pow. 77,40 m2, trzy pokoje, w trakcie remontu, nowe okna, instalacja elektryczna i wodna, poz…
02.01.2025 09:02 wrote:
SKUP ANTYKÓW - GOTÓWKA – SPRAWDŹ ! Kupię stare Obrazy, Obrazki, Ikony, Witraże, Porcelana, Srebro, Sztućce, Zegarki, Lampy, Figurki, Rzeźby, Pła…