OBSERWUJ
TVi ROLAND
w Google News .
BURMISTRZ ŚRODY ŚLĄSKIEJ OGŁASZA NABÓR
Burmistrz Środy Śląskiej ogłasza nabór na stanowisko Zastępcy Kierownika Wydziału Promocji i Rozwoju Gminy w Urzędzie Miejskim w Środzie Śląskiej.
1. Wymagania niezbędne:
wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne, prawnicze, administracyjne lub w zakresie zarządzania,
co najmniej pięcioletni staż pracy,
co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
obywatelstwo polskie,
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
niekaralność za przestępstwo: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe,
niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
posiadanie nieposzlakowanej opinii
Wymagania dodatkowe
bardzo dobra znajomość zagadnień merytorycznych związanych z realizowanym zakresem zadań,
bardzo dobra znajomość aktów prawnych związanych z realizowanym zakresem zadań, w tym w szczególności: ustawy o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014–2020, ustawy o rewitalizacji, ustawy o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020 oraz innych regulacji prawnych dotyczących funduszy unijnych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych oraz ustawy prawo zamówień publicznych;
umiejętność interpretacji i stosowania interdyscyplinarnych przepisów prawa polskiego i unijnego;
doświadczenie w realizacji projektów z zakresu rewitalizacji obszarów zdegradowanych;
umiejętność pozyskiwania grantów zewnętrznych udokumentowana w praktyce i/lub ukończone studia podyplomowe w zakresie pozyskiwania i zarządzania funduszami UE;
mile widziane doświadczenie w zakresie planowania i zarządzania projektami, w tym projektami realizowanymi ze środków UE, w szczególności projektów miękkich w ramach EFS,
znajomość języka angielskiego lub/i niemieckiego;
umiejętność precyzyjnego formułowania myśli i analitycznego myślenia;
posiadanie zdolności menadżerskich i organizacyjnych;
bardzo duża dyspozycyjność i komunikatywność,
zdyscyplinowanie i terminowość realizacji zadań,
sumienność i bardzo duże zaangażowanie w wykonywaną pracę,
bardzo dobra organizacja czasu pracy i jego elastyczność;
bardzo duża odpowiedzialność, samodzielność w działaniu, kreatywność;
wysoka kultura osobista i standardy pracy;
umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych;
doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej będzie dodatkowym atutem
Do zakresu wykonywanych zadań należy
w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych i realizacji dofinansowanych projektów:
opracowywanie wniosków aplikacyjnych w celu pozyskiwania środków
zewnętrznych z funduszy Unii Europejskiej, programów pomocowych oraz ze źródeł krajowych na realizację zadań Gminy;bieżąca realizacja dofinansowanych projektów, realizacja obowiązków wynikających z umów o dofinansowanie oraz sporządzanie w tym zakresie odpowiedniej sprawozdawczości;
wypełnianie zobowiązań wynikających m.in. z zawartych umów o dofinansowanie projektu oraz wytycznych i innych dokumentów,
rzetelne prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji realizowanych projektów,
planowanie i wdrażanie działań promocyjnych projektu,
monitorowanie, koordynowanie i analizowanie wszystkich dostępnych programów
pomocowych Unii Europejskiej oraz innych źródeł zewnętrznych, z których
istnieje możliwość pozyskania środków finansowych oraz przekazywanie
informacji w tym zakresie odpowiednim wydziałom Urzędu Miejskiego i gminnym
jednostkom organizacyjnym;monitoring oraz wsparcie gminnych jednostek organizacyjnych
w przygotowywaniu wniosków aplikacyjnych dotyczących zadań inwestycyjnych planowanych do realizacji z udziałem środków zewnętrznych;nadzór nad przygotowaniem dokumentacji przez zewnętrzne jednostki i gminne jednostki organizacyjne oraz wydziały Urzędu Miejskiego do ubiegania się o środki zewnętrzne;
opracowywanie informacji na temat planowanych i realizowanych zadań dofinansowanych ze środków zewnętrznych oraz sprawozdań podsumowujących zrealizowane projekty;
monitorowanie potrzeb społecznych i gospodarczych gminy oraz podejmowanie działań zmierzających do wykorzystania potencjału gospodarczego obszaru w kontekście pozyskiwania funduszy;
w zakresie rewitalizacji obszarów zdegradowanych, w szczególności zdegradowanych obszarów miejskich:
opracowywanie, weryfikacja, konsultowanie oraz aktualizacja lokalnego programu rewitalizacji oraz dostosowywanie dokumentu do obowiązujących norm i przepisów;
koordynacja wdrażania i realizacji założeń programu rewitalizacji z uwzględnieniem i zapewnieniem partycypacji społecznej,
koordynacja wdrażanych, kompleksowych działań w ramach procesu rewitalizacji na wszystkich etapach procesu rewitalizacji tj. diagnozowanie, programowanie, wdrażanie, monitorowanie;
pełnienie funkcji lidera projektów w zakresie rewitalizacji obszarów zdegradowanych;
współtworzenie koncepcji i sposobu realizacji powierzonych projektów w zakresie rewitalizacji obszarów zdegradowanych;
kontrola prawidłowości realizacji projektów, stały monitoring harmonogramu, budżetu projektu oraz jakości merytorycznej realizowanych działań,
rozwiązywanie bieżących problemów wynikających z realizacji projektu, zarządzanie ryzykiem projektu, planowanie i wdrażanie działań naprawczych,
analiza danych i przygotowanie sprawozdań pozwalających na bieżącą ocenę prawidłowości realizacji projektu, przedkładanie przełożonym sprawozdań z realizacji projektu, opracowywanie informacji medialnych dot. realizowanych projektów,
czynny udział w procesie poszukiwania partnerów, współpracowników, kontrahentów do realizacji planowanych działań w danym projekcie,
działania na rzecz tworzenia korzystnych warunków do prowadzenia skutecznej rewitalizacji opartych na przeprowadzonej diagnozie lokalnych potrzeb i potencjału oraz analizie obszaru zdegradowanego uwzględniających czynniki społeczne, gospodarcze, środowiskowe, kulturowe i infrastrukturalne;
realizacja innych przepisów oraz obowiązków wynikających z ustawy o rewitalizacji.
w zakresie rozwoju i promocji Gminy:
inicjowanie i realizacja prac w zakresie opracowywania strategii
rozwoju gminy, założeń do wieloletniego planu inwestycyjnego oraz innych dokumentów strategicznych;weryfikacja i analiza dostępnych danych niezbędnych do przygotowania dokumentów strategicznych,
podejmowanie działań na rzecz rozwoju społecznego i gospodarczego Gminy,
współdziałanie w planowaniu i realizacji działań służących promocji Gminy
organizacja współpracy z miastami partnerskimi, organizacja wizyt delegacji zagranicznych oraz wyjazdów do gmin partnerskich, podsumowywanie i kompletowanie dokumentacji z odbytych spotkań;
w zakresie innych zadań:
kierowanie pracami wydziału PRG w czasie nieobecności kierownika wydziału,
współpraca i wspieranie kierownika wydziału w procesie zarządzania pracami Wydziału i realizacji celów określonych przez Burmistrza,
przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej oraz Zarządzeń Burmistrza w zakresie zadań realizowanych przez wydział;
sporządzanie sprawozdań wynikających z realizowanych przez wydział zadań oraz sprawozdań na potrzeby budżetowe;
wykonywanie innych prac w ramach działania wydziału bądź zleconychsystemowo, cyklicznie lub doraźnie przez bezpośredniego przełożonego i/lub Burmistrza.
Warunki pracy:
praca administracyjno biurowa, przy komputerze,
szkolenia, wyjazdy służbowe i terenowe (gminy partnerskie, miasto, sołectwa)
praca przy sztucznym/naturalnym oświetleniu,
bariery architektoniczne: budynek nie jest wyposażony w windę.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, przekroczył 6%.
Wymagane dokumenty:
życiorys ze zdjęciem (CV), zawierający wykaz wszystkich dotychczasowych miejsc pracy kandydata z wyszczególnieniem stażu pracy w tych miejscach oraz przebieg nauki z wyszczególnieniem wszystkich ukończonych szkół i uczelni;
list motywacyjny,
kserokopie lub odpisy dokumentów poświadczających:
- wykształcenie (dyplom ukończenia szkoły wyższej),
- staż pracy (np. świadectw pracy),
- wymagane doświadczenie zawodowe w preferowanych obszarach (np. umowy, kontrakty, zakresy obowiązków, referencje)
- posiadane kwalifikacje i umiejętności oraz uprawnienia (dyplomy, zaświadczenia itp.),
oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
oświadczenie o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r poz. 1182 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014r., poz. 1202 z późn. zm.)”.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Środzie Śląskiej lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Środzie Śląskiej, Plac Wolności 5 z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Zastępcy Kierownika Wydziału Promocji i Rozwoju Gminy w Urzędzie Miejskim w Środzie Śląskiej” w terminie do dnia 20 lipca 2015 r. godz. 16.00. Dopuszcza się składanie aplikacji drogą elektroniczną na adres: um@środaslaska.pl, opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym - w rozumieniu ustawy z dnia 18.09. 2001 r. o podpisie elektronicznym (Dz.U. Nr z 2013, poz. 262, późn. zm.). Liczy się data wpływu dokumentów do Urzędu Miejskiego, a w przypadku dokumentów przesłanych drogą elektroniczną, również godzina ich wpływu.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Dokumenty aplikacyjne nie spełniające kryteriów wymaganych w ogłoszeniu zostaną po zakończeniu rekrutacji komisyjnie zniszczone, natomiast dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
Wybrany kandydat/-ka, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany/-a będzie przedłożyć informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Kandydatowi/-ce nie przysługuje roszczenie o nawiązanie stosunku pracy. W stosunku do czynności związanych z niniejszym naborem nie przysługuje droga odwoławcza.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (bip.srodaslaska.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego.
(-) Burmistrz Środy Śląskiej
Adam Ruciński
{module zestaw (u+d) ofertybankow.com.pl}
NAJNOWSZE PUBLIKACJE:
elofirma Piłkarskie zakończenie wakacji - podsumowanie weekendu 30-31 sierpnia 2025! Szkoda Polonii, zespół już tak fajnie funkcjonował, ale przyszły zmiany ..... Aksiog Rusza odbudowa drogi Brodno–Lipnica. Umowa podpisana Może p.burmistrz zamiast wszystko podpisywać co jej dają to niech zaje sie czymś dla.dzieci i młodzieży ... Aksiog To już pewne – rusza budowa hali sportowej przy SP nr 1 w Środzie Śląskiej! A ja się pytam po co to i na co to szkoda kasy ? W Środzie to ... |
Lokalne ogłoszenia drobne
16.06.2025 07:03 wrote:
Interesują mnie stare: Obrazy, Ikony, Srebro, Sztućce, Porcelana, Ceramika, Szkło kolor, Srebro, Platery, Stare Lampy, Lampy naftowe, Ample, Fig…
03.01.2025 17:44 wrote:
Sprzedam dom w miejscowości Wilczków gm. Malczyce, pow. 77,40 m2, trzy pokoje, w trakcie remontu, nowe okna, instalacja elektryczna i wodna, poz…
02.01.2025 09:02 wrote:
SKUP ANTYKÓW - GOTÓWKA – SPRAWDŹ ! Kupię stare Obrazy, Obrazki, Ikony, Witraże, Porcelana, Srebro, Sztućce, Zegarki, Lampy, Figurki, Rzeźby, Pła…