BURMISTRZ ŚRODY ŚLĄSKIEJ OGŁASZA NABÓR
Burmistrz Środy Śląskiej ogłasza nabór na stanowisko Zastępcy Kierownika Wydziału Promocji i Rozwoju Gminy w Urzędzie Miejskim w Środzie Śląskiej.
1. Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne, prawnicze, administracyjne lub w zakresie zarządzania,
-
co najmniej pięcioletni staż pracy,
-
co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
-
obywatelstwo polskie,
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
niekaralność za przestępstwo: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe,
-
niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
posiadanie nieposzlakowanej opinii
-
Wymagania dodatkowe
-
bardzo dobra znajomość zagadnień merytorycznych związanych z realizowanym zakresem zadań,
-
bardzo dobra znajomość aktów prawnych związanych z realizowanym zakresem zadań, w tym w szczególności: ustawy o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014–2020, ustawy o rewitalizacji, ustawy o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020 oraz innych regulacji prawnych dotyczących funduszy unijnych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych oraz ustawy prawo zamówień publicznych;
-
umiejętność interpretacji i stosowania interdyscyplinarnych przepisów prawa polskiego i unijnego;
-
doświadczenie w realizacji projektów z zakresu rewitalizacji obszarów zdegradowanych;
-
umiejętność pozyskiwania grantów zewnętrznych udokumentowana w praktyce i/lub ukończone studia podyplomowe w zakresie pozyskiwania i zarządzania funduszami UE;
-
mile widziane doświadczenie w zakresie planowania i zarządzania projektami, w tym projektami realizowanymi ze środków UE, w szczególności projektów miękkich w ramach EFS,
-
znajomość języka angielskiego lub/i niemieckiego;
-
umiejętność precyzyjnego formułowania myśli i analitycznego myślenia;
-
posiadanie zdolności menadżerskich i organizacyjnych;
-
bardzo duża dyspozycyjność i komunikatywność,
-
zdyscyplinowanie i terminowość realizacji zadań,
-
sumienność i bardzo duże zaangażowanie w wykonywaną pracę,
-
bardzo dobra organizacja czasu pracy i jego elastyczność;
-
bardzo duża odpowiedzialność, samodzielność w działaniu, kreatywność;
-
wysoka kultura osobista i standardy pracy;
-
umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych;
-
doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej będzie dodatkowym atutem
-
Do zakresu wykonywanych zadań należy
-
w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych i realizacji dofinansowanych projektów:
-
opracowywanie wniosków aplikacyjnych w celu pozyskiwania środków
zewnętrznych z funduszy Unii Europejskiej, programów pomocowych oraz ze źródeł krajowych na realizację zadań Gminy; -
bieżąca realizacja dofinansowanych projektów, realizacja obowiązków wynikających z umów o dofinansowanie oraz sporządzanie w tym zakresie odpowiedniej sprawozdawczości;
-
wypełnianie zobowiązań wynikających m.in. z zawartych umów o dofinansowanie projektu oraz wytycznych i innych dokumentów,
-
rzetelne prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji realizowanych projektów,
-
planowanie i wdrażanie działań promocyjnych projektu,
-
monitorowanie, koordynowanie i analizowanie wszystkich dostępnych programów
pomocowych Unii Europejskiej oraz innych źródeł zewnętrznych, z których
istnieje możliwość pozyskania środków finansowych oraz przekazywanie
informacji w tym zakresie odpowiednim wydziałom Urzędu Miejskiego i gminnym
jednostkom organizacyjnym; -
monitoring oraz wsparcie gminnych jednostek organizacyjnych
w przygotowywaniu wniosków aplikacyjnych dotyczących zadań inwestycyjnych planowanych do realizacji z udziałem środków zewnętrznych; -
nadzór nad przygotowaniem dokumentacji przez zewnętrzne jednostki i gminne jednostki organizacyjne oraz wydziały Urzędu Miejskiego do ubiegania się o środki zewnętrzne;
-
opracowywanie informacji na temat planowanych i realizowanych zadań dofinansowanych ze środków zewnętrznych oraz sprawozdań podsumowujących zrealizowane projekty;
-
monitorowanie potrzeb społecznych i gospodarczych gminy oraz podejmowanie działań zmierzających do wykorzystania potencjału gospodarczego obszaru w kontekście pozyskiwania funduszy;
-
w zakresie rewitalizacji obszarów zdegradowanych, w szczególności zdegradowanych obszarów miejskich:
-
opracowywanie, weryfikacja, konsultowanie oraz aktualizacja lokalnego programu rewitalizacji oraz dostosowywanie dokumentu do obowiązujących norm i przepisów;
-
koordynacja wdrażania i realizacji założeń programu rewitalizacji z uwzględnieniem i zapewnieniem partycypacji społecznej,
-
koordynacja wdrażanych, kompleksowych działań w ramach procesu rewitalizacji na wszystkich etapach procesu rewitalizacji tj. diagnozowanie, programowanie, wdrażanie, monitorowanie;
-
pełnienie funkcji lidera projektów w zakresie rewitalizacji obszarów zdegradowanych;
-
współtworzenie koncepcji i sposobu realizacji powierzonych projektów w zakresie rewitalizacji obszarów zdegradowanych;
-
kontrola prawidłowości realizacji projektów, stały monitoring harmonogramu, budżetu projektu oraz jakości merytorycznej realizowanych działań,
-
rozwiązywanie bieżących problemów wynikających z realizacji projektu, zarządzanie ryzykiem projektu, planowanie i wdrażanie działań naprawczych,
-
analiza danych i przygotowanie sprawozdań pozwalających na bieżącą ocenę prawidłowości realizacji projektu, przedkładanie przełożonym sprawozdań z realizacji projektu, opracowywanie informacji medialnych dot. realizowanych projektów,
-
czynny udział w procesie poszukiwania partnerów, współpracowników, kontrahentów do realizacji planowanych działań w danym projekcie,
-
działania na rzecz tworzenia korzystnych warunków do prowadzenia skutecznej rewitalizacji opartych na przeprowadzonej diagnozie lokalnych potrzeb i potencjału oraz analizie obszaru zdegradowanego uwzględniających czynniki społeczne, gospodarcze, środowiskowe, kulturowe i infrastrukturalne;
-
realizacja innych przepisów oraz obowiązków wynikających z ustawy o rewitalizacji.
-
w zakresie rozwoju i promocji Gminy:
-
inicjowanie i realizacja prac w zakresie opracowywania strategii
rozwoju gminy, założeń do wieloletniego planu inwestycyjnego oraz innych dokumentów strategicznych; -
weryfikacja i analiza dostępnych danych niezbędnych do przygotowania dokumentów strategicznych,
-
podejmowanie działań na rzecz rozwoju społecznego i gospodarczego Gminy,
-
współdziałanie w planowaniu i realizacji działań służących promocji Gminy
-
organizacja współpracy z miastami partnerskimi, organizacja wizyt delegacji zagranicznych oraz wyjazdów do gmin partnerskich, podsumowywanie i kompletowanie dokumentacji z odbytych spotkań;
-
w zakresie innych zadań:
-
kierowanie pracami wydziału PRG w czasie nieobecności kierownika wydziału,
-
współpraca i wspieranie kierownika wydziału w procesie zarządzania pracami Wydziału i realizacji celów określonych przez Burmistrza,
-
przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej oraz Zarządzeń Burmistrza w zakresie zadań realizowanych przez wydział;
-
sporządzanie sprawozdań wynikających z realizowanych przez wydział zadań oraz sprawozdań na potrzeby budżetowe;
-
wykonywanie innych prac w ramach działania wydziału bądź zleconychsystemowo, cyklicznie lub doraźnie przez bezpośredniego przełożonego i/lub Burmistrza.
-
Warunki pracy:
-
praca administracyjno biurowa, przy komputerze,
-
szkolenia, wyjazdy służbowe i terenowe (gminy partnerskie, miasto, sołectwa)
-
praca przy sztucznym/naturalnym oświetleniu,
-
bariery architektoniczne: budynek nie jest wyposażony w windę.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, przekroczył 6%.
-
Wymagane dokumenty:
-
życiorys ze zdjęciem (CV), zawierający wykaz wszystkich dotychczasowych miejsc pracy kandydata z wyszczególnieniem stażu pracy w tych miejscach oraz przebieg nauki z wyszczególnieniem wszystkich ukończonych szkół i uczelni;
-
list motywacyjny,
-
kserokopie lub odpisy dokumentów poświadczających:
- wykształcenie (dyplom ukończenia szkoły wyższej),
- staż pracy (np. świadectw pracy),
- wymagane doświadczenie zawodowe w preferowanych obszarach (np. umowy, kontrakty, zakresy obowiązków, referencje)
- posiadane kwalifikacje i umiejętności oraz uprawnienia (dyplomy, zaświadczenia itp.),
-
oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
-
oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r poz. 1182 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014r., poz. 1202 z późn. zm.)”.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Środzie Śląskiej lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Środzie Śląskiej, Plac Wolności 5 z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Zastępcy Kierownika Wydziału Promocji i Rozwoju Gminy w Urzędzie Miejskim w Środzie Śląskiej” w terminie do dnia 20 lipca 2015 r. godz. 16.00. Dopuszcza się składanie aplikacji drogą elektroniczną na adres: um@środaslaska.pl, opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym - w rozumieniu ustawy z dnia 18.09. 2001 r. o podpisie elektronicznym (Dz.U. Nr z 2013, poz. 262, późn. zm.). Liczy się data wpływu dokumentów do Urzędu Miejskiego, a w przypadku dokumentów przesłanych drogą elektroniczną, również godzina ich wpływu.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Dokumenty aplikacyjne nie spełniające kryteriów wymaganych w ogłoszeniu zostaną po zakończeniu rekrutacji komisyjnie zniszczone, natomiast dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
Wybrany kandydat/-ka, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany/-a będzie przedłożyć informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Kandydatowi/-ce nie przysługuje roszczenie o nawiązanie stosunku pracy. W stosunku do czynności związanych z niniejszym naborem nie przysługuje droga odwoławcza.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (bip.srodaslaska.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego.
(-) Burmistrz Środy Śląskiej
Adam Ruciński
{module zestaw (u+d) ofertybankow.com.pl}
Nie zatrzymuj tej wiadomości – podaj dalej!
NAJNOWSZE PUBLIKACJE:
Zapraszamy na Kostomłocki Jarmark Mikołajkowy!
Przedszkolny quiz wiedzy „Podróż po Polsce”
Patriotyczne nuty seniorów i dzieci – uroczysty koncert w średzkim Domu Kultury
Jarmark Mikołajkowy w Środzie Śląskiej już 6 grudnia!
Lokalna REKLAMA Prawdziwe marki, prawdziwi ludzie, lokalne historie.
