USUWANIE AZBESTU NA TERENIE GMINY ŚRODA ŚL. - PODSUMOWANIE
Na terenie Gminy Środa Śląska od kwietnia do sierpnia br. usunięto ponad 57 Mg wyrobów zawierających azbest. Niebezpieczny odpad został zabrany z 35 nieruchomości, a gmina pozyskała na ten cel dotację z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
Prace trwały od 27 kwietnia do 20 sierpnia br. Całkowity koszt realizacji zadania wyniósł 29 458 zł. Gmina Środa Śląska pozyskała na ten cel dotację z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w kwocie 25 040 zł (85% wartości zadania).
Osoby, które nie zdążyły złożyć wniosku na odbiór materiału ze swojej posesji w tej edycji programu, informujemy, że gmina Środa Śląska w 2018 r. ponownie będzie się starała o pozyskanie środków na realizację wyżej wymienionego zadania.
Więcej informacji można uzyskać w siedzibie Urzędu Gminy Środa Śląska – Wydział Spraw Komunalnych, Środowiska i Rolnictwa – pokój nr 10A.
(um) fot. mpr
Nie zatrzymuj tej wiadomości – podaj dalej!
NAJNOWSZE PUBLIKACJE:
Zapraszamy na Kostomłocki Jarmark Mikołajkowy!
Przedszkolny quiz wiedzy „Podróż po Polsce”
Patriotyczne nuty seniorów i dzieci – uroczysty koncert w średzkim Domu Kultury
Jarmark Mikołajkowy w Środzie Śląskiej już 6 grudnia!
Lokalna REKLAMA Prawdziwe marki, prawdziwi ludzie, lokalne historie.
