Przejdź do głównej treści

USUWANIE AZBESTU NA TERENIE GMINY ŚRODA ŚL. - PODSUMOWANIE

dekarzNa terenie Gminy Środa Śląska od kwietnia do sierpnia br. usunięto ponad 57 Mg wyrobów zawierających azbest. Niebezpieczny odpad został zabrany z 35 nieruchomości, a gmina pozyskała na ten cel dotację z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

 

Prace trwały od 27 kwietnia do 20 sierpnia br. Całkowity koszt realizacji zadania wyniósł 29 458 zł. Gmina Środa Śląska pozyskała na ten cel dotację z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w kwocie 25 040 zł (85% wartości zadania).

Osoby, które nie zdążyły złożyć wniosku na odbiór materiału ze swojej posesji w tej edycji programu, informujemy, że gmina Środa Śląska w 2018 r. ponownie będzie się starała o pozyskanie środków na realizację wyżej wymienionego zadania. 

Więcej informacji można uzyskać w siedzibie Urzędu Gminy Środa Śląska – Wydział Spraw Komunalnych, Środowiska i Rolnictwa – pokój nr 10A.

(um) fot. mpr


Nie zatrzymuj tej wiadomości – podaj dalej!

NAJNOWSZE PUBLIKACJE:


Lokalna REKLAMA Prawdziwe marki, prawdziwi ludzie, lokalne historie.
Kontakt w sprawie Twojej reklamy: +48 500 027 343 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.