Przejdź do głównej treści

UWAGA! PONOWNY NABÓR NA STANOWISKO INSPEKTORA

Burmistrz Środy Śląskiej ogłasza ponowny nabór na stanowisko inspektora ds. dokumentacji projektowo-inwestycyjnej w Wydziale Inwestycji Urzędu Miejskiego w Środzie Śląskiej


(wymiar czasu pracy: od 1/2 etatu do 1/1 etatu)

 

 

1. Wymagania niezbędne:

a. wykształcenie wyższe techniczne o profilu budowlanym,

b. co najmniej 3-letni staż pracy,

c. obywatelstwo polskie,

d. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

niekaralność za przestępstwo: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe,

e. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne f. przestępstwo skarbowe,

g. posiadanie nieposzlakowanej opinii,

2. Wymagania dodatkowe:

a. bardzo dobra znajomość procedur i procesów zlecania, opracowywania, uzgadniania, weryfikacji i odbioru dokumentacji projektowych inwestycji budowlanych, w szczególności w zakresie kubaturowych obiektów użyteczności publicznej,

b. znajomość aktów prawnych związanych z realizowanym zakresem zadań, w tym w szczególności: ustawy Prawo budowlane, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego,

c. umiejętność czytania i analizowania dokumentacji technicznej

d. praktyczna znajomość zasad ustalania wartości prac koncepcyjnych i prac projektowych oraz zasad kosztorysowania inwestycji,

e. umiejętność przygotowania Opisów Przedmiotu Zamówienia na prace koncepcyjne, prace f. projektowe oraz na opracowanie PFU inwestycji budowlanych, w szczególności w zakresie kubaturowych obiektów użyteczności publicznej

g. znajomość innych zagadnień merytorycznych niezbędnych do realizacji zakresu zleconych zadań, w tym zasad i procedur przygotowywania oraz realizacji inwestycji,

h. uprawnienia budowlane w zakresie projektowania w branży konstrukcyjno–budowlanej bez ograniczeń,

i. uprawnienia budowlane w zakresie projektowania w branży instalacji sanitarnych będą dodatkowym atutem,

j. znaczące doświadczenie w prowadzeniu nadzoru projektowego i/lub projektowaniu inwestycji budowlanych, w szczególności w zakresie kubaturowych obiektów użyteczności publicznej,

k. doświadczenie w nadzorowaniu inwestycji lub zarządzaniu kontraktami budowlanymi będzie dodatkowym atutem,

l. dobra obsługa komputera, znajomość programów do projektowania np. AutoCad, kosztorysowych (np.: Norma) oraz znajomość pakietu OpenOffice,

m. dobra organizacja czasu pracy,

n. zdolność analitycznego myślenia

o. dyspozycyjność, komunikatywność, samodzielność w działaniu,

p. zdyscyplinowanie i terminowość,

q. sumienność i zaangażowanie w wykonywaną pracę

doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w administracji publicznej będzie dodatkowym atutem

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje przygotowanie, nadzór, koordynację, odbiór oraz rozliczanie prac projektowych zlecanych przez Gminę, w szczególności:

a. koordynacja przygotowania, opracowywania, kompletowania, uzgadniania, weryfikacji i odbioru wszelkiej dokumentacji projektowo-budowlanej niezbędnej do przeprowadzenia przetargów na roboty budowlane oraz realizacji inwestycji budowlanych, szczególnie w zakresie kubaturowych obiektów użyteczności publicznej,

b. sporządzanie projektów w zakresie małej architektury zagospodarowanie terenów oraz małych obiektów kubaturowych.

c. przygotowanie materiałów niezbędnych do uzyskania pozwoleń na budowę, zgłoszeń d. rozpoczęcia robót oraz pozwoleń konserwatora zabytków,

e. sporządzanie tzw. danych wyjściowych do projektowania i kosztorysowania,

f. analiza warunków technicznych, terenowych oraz ustalenie zakresu przyszłych opracowań koncepcyjnych i projektowych,

g. przygotowywanie Opisów Przedmiotu Zamówienia na prace koncepcyjne, prace projektowe oraz na opracowanie PFU inwestycji budowlanych, w szczególności w zakresie kubaturowych obiektów użyteczności publicznej

h. udział w komisjach przetargowych, radach technicznych, naradach koordynacyjnych,

i. dokonywanie analiz, ocen, sprawdzeń dokumentacji projektowej oraz egzekwowanie usunięcia stwierdzonych wad dokumentacji przez jednostkę projektową,

współdziałanie z jednostkami projektowymi,

j. rozpatrywanie odwołań instytucji, osób fizycznych oraz osób prawnych w zakresie przygotowania do realizacji wskazanych zadań,

k. współpraca w zakresie pozyskiwania decyzji formalno-prawnych niezbędnych do realizacji inwestycji,

l. czuwanie nad jakością i terminowością wykonywanych prac,

m. aktywne współuczestnictwo i skuteczna współpraca z innymi komórkami Urzędu Miejskiego oraz jednostkami organizacyjnymi i spółkami Gminy środa Śląska w zakresie przygotowania wniosków aplikacyjnych celem pozyskania zewnętrznych źródeł finansowania inwestycji, a następnie uczestnictwo przy ich rozliczaniu i prowadzeniu sprawozdawczości,

jak również dodatkowo:

n. koordynowanie i kontrola wykonania robót budowlanych w zakresie ich zgodności z projektem i harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz uczestniczenie przy końcowym rozliczenie całości zadań,

o. kontrola prac inspektorów nadzoru w zakresie prowadzenia robót podczas realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych,

p. organizowanie i uczestnictwo w odbiorach zadań inwestycyjnych oraz prac remontowych,

kompletowanie dokumentów powykonawczych celem uzyskania pozwolenia na użytkowanie oraz niezbędnych do rozliczenia rzeczowo-finansowego zadań inwestycyjnych i remontowych,

r. współdziałanie w przygotowaniu umów dla planowanych zadań projektowych, inwestycyjnych i remontowych,

s. sporządzanie sprawozdań z prac wydziału, sprawozdań dla potrzeb instytucji zewnętrznych, a także kwartalnych sprawozdań z wykonania budżetu,

t. realizacją uchwał w sprawie zasad i trybu udzielania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie, roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków sposobu ich rozliczania i kontroli

u. inne zadania realizowane w Wydziale WIN zlecone przez bezpośredniego przełożonego i/lub przełożonych wyższego szczebla

Warunki pracy:

a. praca biurowa, przy komputerze,

b. szkolenia, wyjazdy służbowe oraz terenowe w miejsce realizacji inwestycji lub remontów,

c. praca przy sztucznym/naturalnym oświetleniu,

d. bariery architektoniczne: budynek nie jest wyposażony w windę

e. dla osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym pierwsza umowa d. o pracę zostanie zawarta na okres 6 m-cy z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej,

Wymagane dokumenty:

a. życiorys ze zdjęciem (CV),

b. list motywacyjny,

c. kserokopie dokumentów poświadczający wykształcenie i staż pracy,

d. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach

e. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

f. oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

g. oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

h. oświadczenie o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2014 r , poz. 1182 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1202 z późn. zm.)”.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, przekroczył 6%.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Środzie Śląskiej lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Środzie Śląskiej, Plac Wolności 5 z dopiskiem: „Nabór na inspektora Wydziału Inwestycji” w terminie do dnia 8 czerwca 2015 r. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (bip.srodaslaska.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego.

(-) Burmistrz Środy Śląskiej

Adam Ruciński

{module zestaw (u+d) ofertybankow.com.pl}

NAJNOWSZE PUBLIKACJE:

Handlo Trans

Średzka Woda

ogrody pawlowski trawniki www



A ja się pytam po co to i na co to szkoda kasy ? W Środzie to ...
Z tym chłopakiem to fantazja ich poniosła. Byłam akurat na zakupach w Dino i widziałam wszystko, ...
Na podwórku przy ulicy Kilińskiego zamontowano nowe wiaty śmietnikowe - to odpowiedź na liczne sygnały mieszkańców ...

Lokalne ogłoszenia drobne

16.06.2025 07:03 wrote:
Interesują mnie stare: Obrazy, Ikony, Srebro, Sztućce, Porcelana, Ceramika, Szkło kolor, Srebro, Platery, Stare Lampy, Lampy naftowe, Ample, Fig…
03.01.2025 17:44 wrote:
Sprzedam dom w miejscowości Wilczków gm. Malczyce, pow. 77,40 m2, trzy pokoje, w trakcie remontu, nowe okna, instalacja elektryczna i wodna, poz…
02.01.2025 09:02 wrote:
SKUP ANTYKÓW - GOTÓWKA – SPRAWDŹ ! Kupię stare Obrazy, Obrazki, Ikony, Witraże, Porcelana, Srebro, Sztućce, Zegarki, Lampy, Figurki, Rzeźby, Pła…