WALENTYNKOWY KONKURS RECYTATORSKI
Biblioteka Publiczna w Środzie Śląskiej, Plac Wolności 58 zaprasza do udziału w „Walentynkowym Konkursie Recytatorskim”.
Cele konkursu:
- rozbudzenie wyobraźni czytelników;
- próba wyrażania emocji poprzez interpretację wiersza;
- rozwijanie zdolności recytatorskich;
- propagowanie czytelnictwa;
- krzewienie kultury;
- promocja Biblioteki w regionie.
Temat:
Konkurs dotyczy recytacji wierszy o tematyce miłosnej. Zadaniem uczestników jest przedstawienie własnej interpretacji wybranej poezji lub prozy.
Uczestnicy:
Konkurs jest przeznaczony dla uczniów Przedszkoli oraz Szkół Podstawowych ( klasa I – III )
z terenu miasta i gminy Środa Śląska.
Zasady uczestnictwa:
Warunkiem uczestnictwa jest dostarczenie do siedziby organizatora wypełnionej karty zgłoszeniowej do 10 lutego 2012 roku.
Kryteria oceny uczestników:
Komisja oceni według następujących kryteriów:
- wybór utworu zgodny z tematem;
- pomysłowość i oryginalność interpretacji;
- estetyka recytacji;
- ocena w trzech kategoriach wiekowych:
* od 4 do 5 lat,
* od 6 do 7 lat,
* od 8 do 10 lat.
Rozstrzygnięcie konkursu:
Konkurs odbędzie się 17 lutego 2012 roku o godzinie 16.00 w Dziale Dziecięcym BP. Informacje o wynikach konkursu zamieszczone zostaną na stronie internetowej www.bpsrodaslaska.pl oraz na łamach „Rolanda”.
Uwagi końcowe:
Organizatorzy konkursu zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian w regulaminie wynikających z powodów organizacyjnych od nich zależnych.
Dodatkowych informacji o konkursie udziela Karolina Załęska – Dział Dziecięcy Biblioteki Publicznej w Środzie Śląskiej w: poniedziałki, wtorki, czwartki, piątki w godzinach 11.00 -18.00, w środy w godzinach 8.00 –12.00. Bezpośredni kontakt: tel. 71/397 65 93.
(BP)
Nie zatrzymuj tej wiadomości – podaj dalej!
NAJNOWSZE PUBLIKACJE:
Zapraszamy na Kostomłocki Jarmark Mikołajkowy!
Przedszkolny quiz wiedzy „Podróż po Polsce”
Patriotyczne nuty seniorów i dzieci – uroczysty koncert w średzkim Domu Kultury
Jarmark Mikołajkowy w Środzie Śląskiej już 6 grudnia!
Lokalna REKLAMA Prawdziwe marki, prawdziwi ludzie, lokalne historie.
