WKRÓTCE POZNAMY ZWYCIĘZCĘ
Aż trzydzieści trzy prace wpłynęły na konkurs na logo Powiatu Średzkiego. Zwycięzcę konkursu poznamy pod koniec lutego.
- Posiadanie własnego logo to coraz powszechniejsza praktyka. My również chcemy posiadać symbol - znak, który scharakteryzuje i zjednoczy naszą społeczność i będzie wykorzystywanym w mniej oficjalnych przedsięwzięciach – tak organizację konkursu uzasadniał starosta Sebastian Burdzy.
Konkurs był szeroko promowany m.in. w branżowych portalach takich jak artserwis czy konkursy kreatywne, prasie a także szkołach graficznych i plastycznych. W efekcie tego do średzkiego starostwa w terminie dotarły trzydzieści trzy prace. W pierwszej kolejności czeka je ocena formalna. Gdy przejdą ją pozytywnie projekty oceni jury konkursu powołane przez zarząd powiatu. Kryteria oceny będą następujące:
a) wartości projektowe: inspirowane dziedzictwem kulturowym, przyrodniczym i kierunkami rozwoju Powiatu Średzkiego, oddanie jego specyfiki, elementów charakterystycznych, oryginalność,
b) wartości marketingowe: wywoływanie pozytywnych skojarzeń, łatwość rozpoznania i zapamiętywania,
c) wartości użytkowe: niezależność od nośnika i środka powielania oraz przekazu, czytelność w różnych skalach, funkcjonowanie w wersji czarno-białej oraz w przestrzeni trójwymiarowej.
Jury zbierze się najprawdopodobniej po 20 lutego. Zasiądą w nim artyści plastycy, graficy, pracownicy działów promocji a także radni powiatu. W oparciu o protokół jury Zarząd Powiatu w Środzie Śląskiej wyłoni zwycięskie logo, a rada powiatu przyjmie je w drodze uchwały. Wyniki konkursu niezwłocznie zostaną opublikowane na naszej stronie. W galerii będzie można również obejrzeć wszystkie przesłane projekty.
Wszystkim uczestnikom konkursu już teraz dziękujemy za zaangażowanie.
(ers)
Nie zatrzymuj tej wiadomości – podaj dalej!
NAJNOWSZE PUBLIKACJE:
Dzień Praw Dziecka i Dzień Życzliwości w Przedszkolu nr 1
Dzień Seniora w Wojczycach
Niech żyje bal! Święto Seniorów ze średzkim PCK
Zaułek Bożonarodzeniowy – świąteczna magia w średzkim muzeum
Lokalna REKLAMA Prawdziwe marki, prawdziwi ludzie, lokalne historie.
