ZAKOŃCZENIE USUWANIA AZBESTU Z TERENU GMINY
Zakończono zadanie pn.: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Miękinia w 2015 roku.”
Zostało ono zrealizowane przy wsparciu finansowym Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie i Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu.
W ramach zadania, którego całkowity koszt realizacji wyniósł 51 782,29 zł, gmina Miękinia uzyskała dotację NFOŚiGW w Warszawie i WFOŚiGW we Wrocławiu w kwocie 44 014,90 zł.
Prace, które rozpoczęto w lipcu, a zakończono we wrześniu b.r. obejmowały demontaż, transport i utylizację pokryć dachowych wykonanych z azbestu na budynkach usytuowanych na terenie gminy Miękinia.
W przyszłym roku planowana jest kolejna edycja zadania, przy wsparciu finansowym ww. instytucji. Mieszkańcy mogą składać deklaracje do końca 2015 r.
http://www.fos.wroc.pl
https://www.nfosigw.gov.pl

{module reklama_finanse}
Nie zatrzymuj tej wiadomości – podaj dalej!
NAJNOWSZE PUBLIKACJE:
Zapraszamy na Kostomłocki Jarmark Mikołajkowy!
Przedszkolny quiz wiedzy „Podróż po Polsce”
Patriotyczne nuty seniorów i dzieci – uroczysty koncert w średzkim Domu Kultury
Jarmark Mikołajkowy w Środzie Śląskiej już 6 grudnia!
Lokalna REKLAMA Prawdziwe marki, prawdziwi ludzie, lokalne historie.
