Przejdź do głównej treści

ZAKOŃCZENIE USUWANIA AZBESTU Z TERENU GMINY

Zakończono zadanie pn.: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Miękinia w 2015 roku.”

Zostało ono zrealizowane przy wsparciu finansowym Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie i Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu.

W ramach zadania, którego całkowity koszt realizacji wyniósł 51 782,29 zł, gmina Miękinia uzyskała dotację NFOŚiGW w Warszawie i WFOŚiGW we Wrocławiu w kwocie 44 014,90 zł.

Prace, które rozpoczęto w lipcu, a zakończono we wrześniu b.r. obejmowały demontaż, transport i utylizację pokryć dachowych wykonanych z azbestu na budynkach usytuowanych na terenie gminy Miękinia.

W przyszłym roku planowana jest kolejna edycja zadania, przy wsparciu finansowym ww. instytucji. Mieszkańcy mogą składać deklaracje do końca 2015 r.

http://www.fos.wroc.pl
https://www.nfosigw.gov.pl

{module reklama_finanse}


Nie zatrzymuj tej wiadomości – podaj dalej!

NAJNOWSZE PUBLIKACJE:


Lokalna REKLAMA Prawdziwe marki, prawdziwi ludzie, lokalne historie.
Kontakt w sprawie Twojej reklamy: +48 500 027 343 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.