list | artykuł | zdjęcia
    Dział: Miękinia poniedziałek, 07 marzec 2022 13:55


Programu usuwania azbestu z terenu gminy Miękinia


Do końca marca br. można składać Deklaracje przystąpienia do Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Miękinia.




Fot. Gmina Miękinia Fot. Gmina Miękinia


Skomentuj

Dokumenty należy składać w Urzędzie Gminy Miękinia w terminie do 31 marca 2022 roku. Zgłoszenia złożone po tym terminie lub niekompletne nie będą uwzględniane przy tegorocznej realizacji Programu.

W ramach programu przewiduje się udzielenie 100% dofinansowania za zadanie obejmujące demontaż wyrobów oraz transport i unieszkodliwianie na składowisku odpadów azbestowych.

Deklarację powinien złożyć właściciel nieruchomości, osobno dla każdego obiektu. Realizacja odbioru azbestu przewidziana jest na lipiec-sierpień. Po wyborze Wykonawcy zadania, mieszkańcy zostaną powiadomieni o dokładnym terminie prac.

Deklaracje są dostępne w Biurze Podawczym Urzędu Gminy Miękinia lub na stronie internetowej: https://bip.miekinia.pl/m,13614,azbest.html

(gm)


Google News Logo

Obserwuj nas w Google News!

Dodaj nas do ulubionych źródeł.


 

Artykuły w kategorii:


Wczytywanie komentarza... Komentarz zostanie odświeżony po 00:00.
Zaloguj się aby dodać komentarz.
pozostały limit znaków.
Zaloguj się za pomocą ( Zarejestruj się? )

NAJNOWSZE PUBLIKACJE:


Lokalna REKLAMA Prawdziwe marki, prawdziwi ludzie, lokalne historie.
Reklamuj się tu - u siebie. Jak sąsiedzi.