Przejdź do głównej treści

Imieniny:


RAZEM

Programu usuwania azbestu z terenu gminy Miękinia

 

Do końca marca br. można składać Deklaracje przystąpienia do Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Miękinia.


Dokumenty należy składać w Urzędzie Gminy Miękinia w terminie do 31 marca 2022 roku. Zgłoszenia złożone po tym terminie lub niekompletne nie będą uwzględniane przy tegorocznej realizacji Programu.

W ramach programu przewiduje się udzielenie 100% dofinansowania za zadanie obejmujące demontaż wyrobów oraz transport i unieszkodliwianie na składowisku odpadów azbestowych.

Deklarację powinien złożyć właściciel nieruchomości, osobno dla każdego obiektu. Realizacja odbioru azbestu przewidziana jest na lipiec-sierpień. Po wyborze Wykonawcy zadania, mieszkańcy zostaną powiadomieni o dokładnym terminie prac.

Deklaracje są dostępne w Biurze Podawczym Urzędu Gminy Miękinia lub na stronie internetowej: https://bip.miekinia.pl/m,13614,azbest.html

(gm)

Aktualizacja: 15.10.2025 | 19:53


ZOBACZ RÓWNIEŻ

ARTYKUŁY PARTNERÓW