Przejdź do głównej treści

Imieniny:


RAZEM

Nowy projekt dla fanów średzkiego futbolu

„Football po średzku” to nowy program naszej redakcji, który powstał z myślą o kibicach, zawodnikach i trenerach naszych powiatowych drużyn. Pilotażowy odcinek miał swoją premierę w czwartek na naszym facebooku.


Pomysłodawcą programu i jednym z jego gospodarzy jest Adam Zenka. Aktualnie kierownik drużyny MLKS Polonia Środa Śląska, wcześniej trener Zielonych Rakoszyce oraz Tęczy Kwietno, a cały czas wielki fan piłki nożnej, bez względu na poziom i rangę rozgrywek. Drugim prowadzącym został Paweł Żurek, również od wielu lat związany ze średzkim sportem, natomiast oprawą wizualną i montażem materiału zajął się współpracownik naszej redakcji Michał Witkowski.  

Pierwszy odcinek „Footballu po średzku” został wyemitowany w czwartek na facebooku Rolanda. W odcinku, zgodnie z założeniami programu, znalazły się informacje o wszystkich ligach funkcjonujących na terenie naszego powiatu. Począwszy od IV ligowego Mechanika Brzezina, a kończąc na jedynej na Dolnym Śląsku C-klasie. Aktualnie w powiecie funkcjonuje 37 męskich drużyn piłkarskich grających w pięciu klasach rozgrywkowych oraz żeńska drużyna Skarby Polonia. 

Prowadzący omówili ostatnie kolejki i sytuację średzkich drużyn w swoich grupach. Uzupełnieniem wiadomości były krótkie rozmowy z trenerami, galerie zdjęć oraz filmiki z meczów. Refleksjami po meczach podzielili się m.in. Mateusz Jakubowski z Odry Słup, Jakub Wróbel prowadzący drużynę Łowęcic czy też Krystian Januszewski z A-klasowej Pogoni Miękinia. O drodze do awansu do A-klasy i planach na wzmocnienie opowiedzieli  przedstawiciele KS Piotrowice: trener Paweł Madaliński, kapitan Paweł Kłodnicki i prezes Mariusz Żałobniak

Pierwszy odcinek miał charakter pilotażowy, co oznacza, że formuła programu nie jest jeszcze zamknięta i jako zespół redakcyjny będziemy pracować nad tym, aby była ona optymalna. Kolejny odcinek ukaże się już w następnym tygodniu. Również w wakacje nie zamierzamy pauzować. Zajmiemy się wtedy m.in. omówieniem awansów oraz przybliżaniem sylwetek wyróżniających się zawodników. 

Do dzisiaj nowy program zebrał na facebooku 106 lajków, 3,9 tys. wyświetleń i został udostępniony 17 razy.  - Wszystkie pozostawione reakcje będziemy analizować. Będziemy wdzięczni za każdy komentarz z merytorycznymi uwagami i sugestiami. Liczymy również na pozytywny odbiór ze strony drużyn, bo ten program jest o nich i powinien powstawać w dobrej atmosferze - podkreśla Adam Zenka.  

OLO/redakcja

Aktualizacja: 01.07.2021 | 17:49


ZOBACZ RÓWNIEŻ

ARTYKUŁY PARTNERÓW