list | artykuł | zdjęcia


Powiatowy Rzecznik Konsumentów ponownie świadczy pomoc


Od 1 marca w Starostwie Powiatowym w Środzie Śląskiej znów można skorzystać z pomocy Powiatowego Rzecznika Konsumentów.




Fot. ilustracyjne / pixabay Fot. ilustracyjne / pixabay


1 Comment

Rzecznik przyjmuje w pokoju nr 002 - parter budynku starostwa (wejście od ul. W. Korwina) od poniedziałku do piątku w godz.  7.30 - 13.30. Można też kontaktować się z nim telefonicznie - 71 396 89 34 oraz mailowo - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Główne zadania rzecznika:

  1. Zapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów.
  2. Składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego w zakresie ochrony interesów konsumentów.
  3. Występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów.
  4. Współdziałanie z UOKiK, organami Inspekcji Handlowej oraz organizacjami konsumenckimi i innymi instytucjami w zakresie ochrony konsumentów.
  5. Wytaczanie powództw na rzecz konsumentów i wstępowanie do toczących się postępowań.
  6. Działania o charakterze edukacyjno-informacyjnym.

Na stronie www.powiat-sredzki.pl, w zakładce: Powiatowy Rzecznik Konsumentów można znaleźć m.in. wzory dokumentów, ważne dla konsumentów informacje oraz regulacje prawne.  

(red)


Google News Logo

Obserwuj nas w Google News!

Dodaj nas do ulubionych źródeł.


 

Artykuły w kategorii:


Wczytywanie komentarza... Komentarz zostanie odświeżony po 00:00.
Zaloguj się aby dodać komentarz.
pozostały limit znaków.
Zaloguj się za pomocą ( Zarejestruj się? )

NAJNOWSZE PUBLIKACJE:


Lokalna REKLAMA Prawdziwe marki, prawdziwi ludzie, lokalne historie.
Reklamuj się tu - u siebie. Jak sąsiedzi.