list | artykuł | zdjęcia


Gmina Środa Śląska: wnioski do programu usuwania azbestu


Do 10 kwietnia br. można składać deklaracje przystąpienia do Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Środa Śląska. 40% dofinansowania na ten cel dla Gminy ma udzielić Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu.






2 Comments

Zgodnie z uchwałą Rady Miejskiej z 28 kwietnia 2021, Gmina Środa Śląska sfinansuje koszt usunięcia wyrobów azbestowych z posesji na terenie gminy w 40% z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, w kolejnych 50% ze środków zabezpieczonych w budżecie Gminy, a 10% kosztów będą pokrywać właściciele nieruchomości.

Deklarację do 10 kwietnia powinien złożyć właściciel nieruchomości, osobno dla każdego obiektu. Odbiór azbestu przewidziany jest na III kw. br. Mieszkańcy, którzy zgłoszą chęć udziału w projekcie, zostaną poinformowani o terminie prac, po podpisaniu przez Gminę umowy z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz wyborze wykonawcy zadania w drodze przetargu.

Deklaracje są dostępne w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Środzie Śląskiej, Pl. Wolności 5 oraz na stronie internetowej: https://srodowisko.srodaslaska.pl/usuwanie-azbestu/program-usuwania-azbestu/.

Urząd Miejski w Środzie Śląskiej


Google News Logo

Obserwuj nas w Google News!

Dodaj nas do ulubionych źródeł.


 

Artykuły w kategorii:


Wczytywanie komentarza... Komentarz zostanie odświeżony po 00:00.
Zaloguj się aby dodać komentarz.
pozostały limit znaków.
Zaloguj się za pomocą ( Zarejestruj się? )

NAJNOWSZE PUBLIKACJE:


Lokalna REKLAMA Prawdziwe marki, prawdziwi ludzie, lokalne historie.
Reklamuj się tu - u siebie. Jak sąsiedzi.