Od 01.06.2020r.
- Jest możliwość składania w Sekretariacie Spółki wypełnionych formularzy, wniosków po wcześniejszym umówieniu telefonicznym: 71 317 20 59 lub 603 035 985.
- DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA prowadzi obsługę klientów. W biurach Działu Obsługi Klienta ( pokój 2;11;13) może przebywać tylko jeden Odbiorca/Klient.
- Uruchomione zostają odczyty wodomierzy Odbiorców.
- Przed wejściem do Działu Obsługi Klienta / Sekretariatu należy założyć maseczkę i rękawiczki.
- KASA jest nieczynna do odwołania. Zachęcamy do dokonywania przelewów drogą elektroniczną lub płacenia w Banku Spółdzielczym w Środzie Śląskiej ul. Wrocławska 2, (płatność bez prowizji)
Zachęcamy nadal do wysyłania wniosków, formularzy drogą pocztową albo dostarczenie do skrzynki podawczej w siedzibie Spółki, przy ul. Sikorskiego 43. Wnioski można też przesyłać w wersji elektronicznej na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zapraszamy do korzystania z usługi E-Klient dostępnej na stronie www.sredzkawoda.pl
Sekretariat - tel. 71 317 20 59
Dział Obsługi Klienta - tel. 71 317 32 96
pn.-pt. 7.00-15.00
W przypadku awarii, po godzinie 15.00
tel. alarmowy 994 - czynny całą dobę.
INFORMACJA dot. wymiany wodomierzy (26.05.2020 r.)
Spółka Średzka Woda Sp. z o.o. w Środzie Śląskiej informuje, że od 01.06.2020 r. przystępuje do wymiany wodomierzy pod kątem legalizacji.
W miejscowości Środa Śląska wymiana wodomierzy będzie miała miejsce w godzinach popołudniowych oraz w soboty.
Wszyscy monterzy będą posiadali maski oraz rękawiczki. Prosimy starać się zachować wymaganą 2 m odległość.