W trakcie trzygodzinnego spotkania odpowiemy na wiele pytań, m. in.:
- co i jak zrobić, aby niemożliwe stało się możliwe?
- jak motywować ludzi do skorzystania z naszej propozycji?
- jak wywoływać akceptację klienta w rozmowach handlowych?
- jak wykorzystać wiedzę na temat różnych stanów emocjonalnych klientów do budowania dobrej atmosfery?
- co motywuje i demotywuje klienta do zawarcia transakcji?
Oprócz tego zastanowimy się nad tym, jak poprzez zadawanie odpowiednich pytań zmniejszać opory klienta i uzyskiwać akceptację naszego stanowiska oraz jak przełamywać impas w rozmowie handlowej i przechodzić do finalizacji zamówień.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny, wystarczy dokonać zgłoszenia.
Wydarzenie odbywa się we współpracy z firmą szkoleniową Binsztok i Partnerzy, której liderem jest dr Aleksander Binsztok – pracownik naukowy Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, wykładowca MBA, autor blisko stu publikacji na temat zarządzania, marketingu oraz psychologicznych technik wywierania wpływu społecznego.
(ŚIP)
1. <Lepszy dobór kadry....< To teoria, a praktyka jest taka, że UM zmienił się ...