Praca dla Specjalisty ds. Obsługi i Wsparcia Przedsiębiorców w Średzkim Inkubatorze Przedsiębiorczości
Prezes Średzkiego Inkubatora Przedsiębiorczości ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy Specjalisty ds. Obsługi i Wsparcia Przedsiębiorców w ŚIP, w Średzkim Inkubatorze Przedsiębiorczości Sp. z o. o., ul. Spółdzielcza 1, 55-300 Środa Śląska, w wymiarze 1/2 etatu.
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) ukończone 18 lat i posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) wykształcenie wyższe z zakresu zarządzania, ekonomii,
5) minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe, mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w związku z udzielaniem/weryfikacją/raportowaniem pomocy publicznej przez dany podmiot,
6) nieposzlakowana opinia,
7) czynne prawo jazdy kat. B.
2. Wymagania dodatkowe:
a) predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, obowiązkowość, umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole,
b) umiejętność analitycznego myślenia,
c) wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i organizacyjne,
d) wysoka motywacja do pracy oraz nienaganna kultura osobista,
e) umiejętność obsługi komputera, pakietu MS Office i innych urządzeń biurowych,
f) umiejętność prowadzenia oraz znajomość przepisów z zakresu doradztwa ds. przedsiębiorczości obejmującego kwestie związane z zakładaniem i prowadzeniem, działalności gospodarczej (w tym konsultacje pomysłu biznesowego),
g) umiejętność udzielania pomocy w pozyskiwaniu finansowania (dotacje, pożyczki, kredyty itp.) oraz diagnozowania potencjału lokalnego środowiska,
h) wiedza z zakresu instytucji otoczenia biznesu wspierających przedsiębiorczość,
i) mile widziana znajomość przepisów prawa krajowego i wspólnotowego związanych z udzielaniem pomocy publicznej.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Opracowanie wewnętrznych regulacji związanych z udzielaniem pomocy publicznej przez jednostkę,
- Analiza i inicjowanie optymalnych rozwiązań w ramach realizowanych przedsięwzięć pod kątem zgodności z regulacjami dotyczącymi pomocy publicznej i celem działalności jednostki,
- Weryfikacja dokumentów przedkładanych przez zainteresowane podmioty pod kątem możliwości udzielenia pomocy publicznej,
- Ustalanie wielkości pomocy de minimis udzielanej spółkom osobowym,
- Wydawanie zaświadczeń dotyczących udzielonej pomocy publicznej,
- Ewidencja i raportowanie z udzielanej przez jednostkę pomocy publicznej,
- Doradztwo oraz sprzedaż produktów dopasowanych do potrzeb Klienta,
- Prowadzenie doradztwa ds. przedsiębiorczości obejmującego kwestie związane z zakładaniem i prowadzeniem, działalności gospodarczej (w tym konsultacje pomysłu biznesowego);
- Pomoc w pozyskiwaniu finansowania (dotacje, pożyczki, kredyty itp.),
- Informowanie na temat instytucji otoczenia biznesu, wspierających przedsiębiorczość,
- Diagnozowanie potencjału lokalnego środowiska,
- Inicjowanie spotkań, działań i kontaktów pomiędzy podmiotami działającymi na danym obszarze,
- Inicjowanie i wspieranie powstawania grup osób i instytucji, zamierzających rozpocząć działalność lub prowadzących działalność w ramach ŚIP,
- Monitorowanie i ocena rezultatów,
- Współpraca z urzędami i instytucjami rynku pracy.
4. Wymagane dokumenty:
a) podpisany życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
b) podpisany list motywacyjny,
c) podpisany dokument poświadczający wykształcenie (świadectwo szkolne, dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów - kserokopie),
d) podpisany kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie (do pobrania w Biurze Obsługi Klienta lub na stronie www.srodaslaska.pl),
e) kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
f) świadectwa pracy (kserokopie),
g) oświadczenie o niekaralności, pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
h) oświadczenie o stanie zdrowia ( w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie skierowany na wstępne badania lekarskie),
i) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji zatrudnienia zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019r poz. 1781 z późn. zm.) .
5. Informacja o warunkach zatrudnienia:
Praca w pomieszczeniu biurowym na parterze lub 1 piętrze budynku (dostępność windy) przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, ma charakter indywidualny, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi. Kontakty pracownika z petentami są na ogół częste. Pracownik wykonuje zadania przydzielone przez przełożonego zgodnie z zakresem obowiązków i obowiązującymi przepisami i zasadami.
Podstawa nawiązania stosunku pracy – umowa o pracę (pierwsza umowa na okres 6 miesięcy).
Wymiar czasu pracy: 1/2 etatu – 20 godzin tygodniowo.
6. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać zakopertowane osobiście w siedzibie Średzkiego Inkubatora Przedsiębiorczości Sp. z o.o. przy ul. Spółdzielczej 1 w Środzie Śląskiej, pocztą na adres ŚiP z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko SPECJALISTY DS. OBSŁUGI I WSPARCIA PRZEDSIĘBIORCÓW W ŚIP” w terminie do dnia 05.01.2024r. do godz. 15.00 lub drogą elektroniczną na adres mailowy:
Liczy się data wpływu do siedziby ŚIP, a w przypadku składania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną liczy się godzina wpływu na adres e-mail.
Oferty niekompletne i niespełniające wymogów oraz wysłane po terminie nie będą rozpatrywane. Dokumenty aplikacyjne nie spełniające powyższych wymogów zostaną po zakończeniu rekrutacji komisyjnie zniszczone.
Informacja o wynikach naboru będzie zamieszczona w siedzibie Średzkiego Inkubatora Przedsiębiorczości.
Mariola Kądziela
Prezes Zarządu
Średzkiego Inkubatora Przedsiębiorczości Sp. z o. o.
Ogłoszenie płatne
