DLA BEZPIECZEŃSTWA MIESZKAŃCÓW
Pod koniec września br. zebrał się po raz pierwszy, powołany przez Burmistrza Środy Śląskiej, Zespół ds. koordynacji działań na rzecz zapewnienia bezpieczeństwa publicznego na terenie gminy Środa Śląska.
W skład Zespołu wchodzą przedstawiciele: Policji (podinsp. Piotr Moczkodan, asp. sztab. Bronisław Wasylkowski), Straży Pożarnej (kpt. Norbert Pakuła), Urzędu Miejskiego (zastępca Burmistrza Mieczysław Kudryński), Straży Miejskiej (komendant Gustaw Dobosz), Rady Miejskiej (wiceprzewodniczący Artur Bogucki) oraz Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Środzie Śląskiej (przewodniczący Edward Tutaj).
Zadaniem Zespołu będzie ocena dotychczasowych działań podmiotów odpowiedzialnych za zapewnienie bezpieczeństwa publicznego mieszkańcom gminy Środa Śląska tj. Policji, Państwowej Straży Pożarnej, Straży Miejskiej, Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych (w tym między innymi przeciwdziałaniu alkoholizmowi, narkomanii, przestępczości, zagrożeniom pożarowym, powodziowym, chemicznym oraz w ruchu drogowym).
Priorytetowym celem Zespołu będzie opracowanie programu współpracy i koordynacji działań wymienionych podmiotów.
Członkowie Zespołu zwracają się do wszystkich mieszkańców o zgłaszanie wniosków, uwag, sugestii służących poprawie bezpieczeństwa w naszej gminie. Można to uczynić zupełnie anonimowo – telefonicznie: 71 39 60 715, mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub listownie.
(UM)
Nie zatrzymuj tej wiadomości – podaj dalej!
NAJNOWSZE PUBLIKACJE:
Nowa droga w Słupie coraz bliżej
Praca dla Operatorów maszyn produkcyjnych i wózków widłowych
Umowa podpisana – w Ujeździe Górnym powstanie Aktywny Plac Zabaw
Ogólnopolska akcja poszukiwawcza Policji – efekty działań na terenie powiatu średzkiego
Lokalna REKLAMA Prawdziwe marki, prawdziwi ludzie, lokalne historie.
