Przejdź do głównej treści

Rzecznik poczty odpowiada

 Odnośnie zarzutów, które pojawiły się w korespondencji czytelnika wyjaśniam, że bez szczegółowych informacji dotyczących opisanych nieprawidłowości nie ma możliwości wystarczającego zbadania sprawy.

Proszę o wskazanie dat, kiedy placówka została otwarta z opóźnieniem - w urzędzie jest zainstalowany monitoring i będzie możliwe zweryfikowanie czy faktycznie urząd został później otwarty i kto jest za to odpowiedzialny. Z uzyskanych wyjaśnień wynika, że placówka jest otwierana punktualnie i jeśli nastąpiło jakieś opóźnienie w jej otwarciu, to miało ono charakter wyłącznie incydentalny.

Proszę również o informację, kiedy dokładnie pracownik odpowiedzialny za przyjmowanie paczek nieumiejętnie wykonywał swe obowiązki. Jedyną sytuacją, gdy pracownik nie miał pełnej wiedzy na temat usług był okres świąteczny, gdy stoisko z kartkami, towarami i znaczkami obsługiwał pracownik zatrudniony na umowę zlecenie.

Z całą wnikliwością zbadamy zarzuty klienta, jeśli tylko będziemy dysponować dokładniejszymi informacjami na ten temat.

Odnośnie pozostałych zarzutów informuję, że w placówce są prowadzone kontrole czasu obsługi, w których czas oczekiwania wynosił 8 - 21 minut, przy czym obsługa 1 osoby trwała nie dłużej niż 2-2,5 minuty. W placówce czynne są na każdej zmianie 2 okienka, co jest adekwatne do natężenia ruchu.

W kwestii informacji o cenie paczki - wyciąg z cennika jest wywieszony na
tablicy ogłoszeń w każdej placówce, a ponadto informacja taka jest dostępna
na naszej stronie internetowej  i pod numerem infolinii 0801 333 444.

Pozdrawiam
Krystyna Politacha-Wardęga
Regionalny Rzecznik Prasowy Poczty
Polskiej we Wrocławiu
 

Nie zatrzymuj tej wiadomości – podaj dalej!

Jesteśmy razem 33 lata – od 1992 roku!


Lokalna REKLAMA Prawdziwe marki, prawdziwi ludzie, lokalne historie.
Kontakt w sprawie Twojej reklamy: +48 500 027 343 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.