Rzecznik poczty odpowiada
Odnośnie zarzutów, które pojawiły się w korespondencji czytelnika wyjaśniam, że bez szczegółowych informacji dotyczących opisanych nieprawidłowości nie ma możliwości wystarczającego zbadania sprawy.
Proszę o wskazanie dat, kiedy placówka została otwarta z opóźnieniem - w urzędzie jest zainstalowany monitoring i będzie możliwe zweryfikowanie czy faktycznie urząd został później otwarty i kto jest za to odpowiedzialny. Z uzyskanych wyjaśnień wynika, że placówka jest otwierana punktualnie i jeśli nastąpiło jakieś opóźnienie w jej otwarciu, to miało ono charakter wyłącznie incydentalny.
Proszę również o informację, kiedy dokładnie pracownik odpowiedzialny za przyjmowanie paczek nieumiejętnie wykonywał swe obowiązki. Jedyną sytuacją, gdy pracownik nie miał pełnej wiedzy na temat usług był okres świąteczny, gdy stoisko z kartkami, towarami i znaczkami obsługiwał pracownik zatrudniony na umowę zlecenie.
Z całą wnikliwością zbadamy zarzuty klienta, jeśli tylko będziemy dysponować dokładniejszymi informacjami na ten temat.
Odnośnie pozostałych zarzutów informuję, że w placówce są prowadzone kontrole czasu obsługi, w których czas oczekiwania wynosił 8 - 21 minut, przy czym obsługa 1 osoby trwała nie dłużej niż 2-2,5 minuty. W placówce czynne są na każdej zmianie 2 okienka, co jest adekwatne do natężenia ruchu.
W kwestii informacji o cenie paczki - wyciąg z cennika jest wywieszony na
tablicy ogłoszeń w każdej placówce, a ponadto informacja taka jest dostępna
na naszej stronie internetowej i pod numerem infolinii 0801 333 444.
Nie zatrzymuj tej wiadomości – podaj dalej!
Jesteśmy razem 33 lata – od 1992 roku!
NAJNOWSZE PUBLIKACJE:
Nowa nawierzchnia na drodze Kokorzyce – Krępice
Z dumą i wdzięcznością - obchody Narodowego Święta Niepodległości w Kostomłotach
Piłkarski rozkład jazdy! Zapowiedź piłkarskiego weekendu w regionie - kto, z kim i kiedy?
Lokalna REKLAMA Prawdziwe marki, prawdziwi ludzie, lokalne historie.