PRACA W ŚREDZKIM URZĘDZIE MIEJSKIM
Burmistrz Środy Śląskiej ogłasza nabór na stanowisko inspektora ds. zakupów i zamówień publicznych (zastępstwo na czas określony - ok. 1-3 miesięcy) w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Środzie Śląskiej (wymiar czasu pracy: od 1/2 etatu do 1/1 etatu).
1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe o profilu administracyjnym, ekonomicznym lub prawniczym lub
wykształcenie wyższe o innym niż w/w profilu i ukończone studia podyplomowe w zakresie zamówień publicznych,
b) co najmniej trzyletni staż pracy,
c) obywatelstwo polskie,
d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
e) niekaralność za przestępstwo: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe,
f) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
g) posiadanie nieposzlakowanej opinii
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość zagadnień merytorycznych związanych z realizowanym zakresem zadań, w tym w szczególności zasad i procedur zakupowych w administracji samorządowej,
b) znajomość aktów prawnych związanych z realizowanym zakresem zadań, w tym w szczególności: ustawy Prawo Zamówień Publicznych i rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy, ustawy o finansach publicznych, kodeksu cywilnego oraz orzecznictwa w zakresie zamówień publicznych i dyrektyw UE w tym zakresie,
c) doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, preferowane w administracji publicznej,
d) umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
e) bardzo duża dyspozycyjność i komunikatywność,
f) zdyscyplinowanie i terminowość realizacji zadań,
g) sumienność i bardzo duże zaangażowanie w wykonywaną pracę,
h) bardzo dobra organizacja czasu pracy i jego elastyczność, w tym możliwość pracy w godzinach nadliczbowych,
i) bardzo duża odpowiedzialność, samodzielność w działaniu, kreatywność;
j) wysoka kultura osobista i standardy pracy;
3. Zakres wykonywanych zadań:
a) proponowanie i konsultowanie trybu dokonywania zakupów i zamówień publicznych w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, w tym ustawę PZP, dyrektywy unijne, wytyczne programów operacyjnych i regulamin ws. udzielania zamówień publicznych Urzędu Miejskiego,
b) realizacja procedur zakupów i zamówień publicznych na dostawy towarów, realizację robót i wykonywanie usług zgodnie z w/w przepisami prawa dla zamówień dokonywanych przez gminne jednostki organizacyjne oraz wydziały Urzędu Miejskiego,
c) organizacja zasadniczej części przetargów (kompletowanie dokumentacji, przygotowanie ogłoszeń o udzieleniu zamówienia, protokołów z przeprowadzonych postępowań oraz ogłoszeń o wyborze oferty),
d) prowadzenie centralnego rejestru umów cywilnoprawnych, z wył; umów sporządzanych przez Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Architektury Wydział Organizacyjny,
e) przygotowywanie sprawozdań i informacji o dokonywanych zamówieniach publicznych zrealizowanych przez wydziały Urzędu Miejskiego i jednostki Gminy ,
f) opracowywanie, wyjaśniania, konsultowania i dokonywanie zmian Regulaminu udzielania zamówień publicznych określającego szczegółowy zakres postępowania gminnych jednostek organizacyjnych oraz wydziałów Urzędu Miejskiego w tym zakresie,
g) przygotowanie i aktualizacja danych do Biuletynu Informacji Publicznej oraz na stronę internetową Urzędu Miejskiego z zakresu działania wydziału WZP,
h) inne zadania realizowane w Wydziale WZP zlecone przez bezpośredniego przełożonego i/lub przełożonych wyższego szczebla.
4. Warunki pracy:
a) praca administracyjno-biurowa, przy komputerze,
b) szkolenia, wyjazdy służbowe np. do KIO
c) praca przy sztucznym/naturalnym oświetleniu,
d) bariery architektoniczne: budynek nie jest wyposażony w windę,
e) w przypadku zatrudniania w wymiarze od 1/2 do 3/5 etatu istnieje możliwość świadczenia pracy po godz. 15.30 i/lub częściowo w formie telepracy;
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, przekroczył 6%.
5. Wymagane dokumenty:
a) życiorys ze zdjęciem (CV), zawierający wykaz wszystkich dotychczasowych miejsc pracy kandydata z wyszczególnieniem stażu pracy w tych miejscach oraz przebieg nauki z wyszczególnieniem wszystkich ukończonych szkół i uczelni;
b) list motywacyjny,
c) kserokopie lub odpisy dokumentów poświadczających:
- wykształcenie (dyplom ukończenia szkoły wyższej),
- staż pracy (np. świadectw pracy),
- doświadczenie zawodowe (np. umowy, kontrakty, zakresy obowiązków, referencje)
- posiadane kwalifikacje i umiejętności oraz uprawnienia (dyplomy, zaświadczenia itp.),
d) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
f) oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
g) oświadczenie o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r poz. 1182 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014r., poz. 1202 z późn. zm.)”.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Środzie Śląskiej lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Środzie Śląskiej, Plac Wolności 5 z dopiskiem: „Nabór na stanowisko inspektora ds. zakupów i zamówień publicznych (zastępstwo na czas określony) w Wydziale WZP Urzędu Miejskiego w Środzie Śląskiej” w terminie do dnia 23 lipca 2015 r. godz. 15.30. Dopuszcza się składanie aplikacji drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym - w rozumieniu ustawy z dnia 18.09. 2001 r. o podpisie elektronicznym (Dz.U. Nr z 2013, poz. 262, późn. zm.). Liczy się data wpływu dokumentów do Urzędu Miejskiego, a w przypadku dokumentów przesłanych drogą elektroniczną, również godzina ich wpływu.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Dokumenty aplikacyjne nie spełniające kryteriów wymaganych w ogłoszeniu zostaną po zakończeniu rekrutacji komisyjnie zniszczone, natomiast dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną. Kandydatowi/-ce nie przysługuje roszczenie o nawiązanie stosunku pracy. W stosunku do czynności związanych z niniejszym naborem nie przysługuje droga odwoławcza.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (bip.srodaslaska.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego.
(-) Burmistrz Środy Śląskiej
Adam Ruciński
OBSERWUJ
TVi ROLAND
w Google News .
NAJNOWSZE PUBLIKACJE:
elofirma Piłkarskie zakończenie wakacji - podsumowanie weekendu 30-31 sierpnia 2025! Szkoda Polonii, zespół już tak fajnie funkcjonował, ale przyszły zmiany ..... Aksiog Rusza odbudowa drogi Brodno–Lipnica. Umowa podpisana Może p.burmistrz zamiast wszystko podpisywać co jej dają to niech zaje sie czymś dla.dzieci i młodzieży ... Aksiog To już pewne – rusza budowa hali sportowej przy SP nr 1 w Środzie Śląskiej! A ja się pytam po co to i na co to szkoda kasy ? W Środzie to ... |
Lokalne ogłoszenia drobne
Interesują mnie stare: Obrazy, Ikony, Srebro, Sztućce, Porcelana, Ceramika, Szkło kolor, Srebro, Platery, Stare Lampy, Lampy naftowe, Ample, Fig…
Sprzedam dom w miejscowości Wilczków gm. Malczyce, pow. 77,40 m2, trzy pokoje, w trakcie remontu, nowe okna, instalacja elektryczna i wodna, poz…
SKUP ANTYKÓW - GOTÓWKA – SPRAWDŹ ! Kupię stare Obrazy, Obrazki, Ikony, Witraże, Porcelana, Srebro, Sztućce, Zegarki, Lampy, Figurki, Rzeźby, Pła…