Przejdź do głównej treści

PRACA W ŚREDZKIM URZĘDZIE MIEJSKIM

Burmistrz Środy Śląskiej ogłasza nabór na stanowisko inspektora ds. zakupów i zamówień publicznych (zastępstwo na czas określony - ok. 1-3 miesięcy) w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Środzie Śląskiej (wymiar czasu pracy: od 1/2 etatu do 1/1 etatu). 


 


1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe o profilu administracyjnym, ekonomicznym lub prawniczym lub
wykształcenie wyższe o innym niż w/w profilu i ukończone studia podyplomowe w zakresie zamówień publicznych,
b) co najmniej trzyletni staż pracy,
c) obywatelstwo polskie,
d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
e) niekaralność za przestępstwo: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe,
f) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
g) posiadanie nieposzlakowanej opinii

2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość zagadnień merytorycznych związanych z realizowanym zakresem zadań, w tym w szczególności zasad i procedur zakupowych w administracji samorządowej,
b) znajomość aktów prawnych związanych z realizowanym zakresem zadań, w tym w szczególności: ustawy Prawo Zamówień Publicznych i rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy, ustawy o finansach publicznych, kodeksu cywilnego oraz orzecznictwa w zakresie zamówień publicznych i dyrektyw UE w tym zakresie,
c) doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, preferowane w administracji publicznej,
d) umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
e) bardzo duża dyspozycyjność i komunikatywność,
f) zdyscyplinowanie i terminowość realizacji zadań,
g) sumienność i bardzo duże zaangażowanie w wykonywaną pracę,
h) bardzo dobra organizacja czasu pracy i jego elastyczność, w tym możliwość pracy w godzinach nadliczbowych,
i) bardzo duża odpowiedzialność, samodzielność w działaniu, kreatywność;
j) wysoka kultura osobista i standardy pracy;

3. Zakres wykonywanych zadań:
a) proponowanie i konsultowanie trybu dokonywania zakupów i zamówień publicznych w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, w tym ustawę PZP, dyrektywy unijne, wytyczne programów operacyjnych i regulamin ws. udzielania zamówień publicznych Urzędu Miejskiego,
b) realizacja procedur zakupów i zamówień publicznych na dostawy towarów, realizację robót i wykonywanie usług zgodnie z w/w przepisami  prawa dla zamówień dokonywanych przez gminne jednostki organizacyjne oraz wydziały Urzędu Miejskiego,
c) organizacja zasadniczej części przetargów (kompletowanie dokumentacji, przygotowanie ogłoszeń o udzieleniu zamówienia, protokołów z przeprowadzonych postępowań oraz ogłoszeń o wyborze oferty),
d) prowadzenie centralnego rejestru umów cywilnoprawnych, z wył; umów sporządzanych przez Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Architektury Wydział Organizacyjny,
e) przygotowywanie sprawozdań i informacji o dokonywanych zamówieniach publicznych zrealizowanych przez wydziały Urzędu Miejskiego i jednostki Gminy ,
f) opracowywanie, wyjaśniania, konsultowania i dokonywanie zmian Regulaminu udzielania zamówień publicznych określającego szczegółowy zakres postępowania gminnych jednostek organizacyjnych oraz wydziałów Urzędu Miejskiego w tym zakresie,
g) przygotowanie i aktualizacja danych do Biuletynu Informacji Publicznej oraz na stronę internetową Urzędu Miejskiego z zakresu działania wydziału WZP,
h) inne zadania realizowane w Wydziale WZP zlecone przez bezpośredniego przełożonego i/lub przełożonych wyższego szczebla.

4. Warunki pracy:
a) praca administracyjno-biurowa, przy komputerze,
b) szkolenia, wyjazdy służbowe np. do KIO
c) praca przy sztucznym/naturalnym oświetleniu,
d) bariery architektoniczne: budynek nie jest wyposażony w windę,
e) w przypadku zatrudniania w wymiarze od 1/2 do 3/5 etatu istnieje możliwość świadczenia pracy po godz. 15.30 i/lub częściowo w formie telepracy;
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, przekroczył 6%.

5. Wymagane dokumenty:
a) życiorys ze zdjęciem (CV), zawierający wykaz wszystkich dotychczasowych miejsc pracy kandydata z wyszczególnieniem stażu pracy w tych miejscach oraz przebieg nauki z wyszczególnieniem wszystkich ukończonych szkół i uczelni;
b) list motywacyjny,
c) kserokopie lub odpisy dokumentów poświadczających:
- wykształcenie (dyplom ukończenia szkoły wyższej),
- staż pracy (np. świadectw pracy),
- doświadczenie zawodowe (np. umowy, kontrakty, zakresy obowiązków, referencje)
- posiadane kwalifikacje i umiejętności oraz uprawnienia (dyplomy, zaświadczenia itp.),
d) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
f) oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
g) oświadczenie o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r  poz. 1182 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014r., poz. 1202 z późn. zm.)”.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Środzie Śląskiej lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Środzie Śląskiej, Plac Wolności 5 z dopiskiem: „Nabór na stanowisko inspektora ds. zakupów i zamówień publicznych (zastępstwo na czas określony) w Wydziale WZP Urzędu Miejskiego w Środzie Śląskiej” w terminie do dnia 23 lipca 2015 r. godz. 15.30. Dopuszcza się składanie aplikacji drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym - w rozumieniu ustawy z dnia 18.09. 2001 r. o podpisie elektronicznym (Dz.U. Nr z 2013, poz. 262, późn. zm.). Liczy się data wpływu dokumentów do Urzędu Miejskiego, a w przypadku dokumentów przesłanych drogą elektroniczną, również godzina ich wpływu.

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Dokumenty aplikacyjne nie spełniające kryteriów wymaganych w ogłoszeniu zostaną po zakończeniu rekrutacji komisyjnie zniszczone, natomiast dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną. Kandydatowi/-ce nie przysługuje roszczenie o nawiązanie stosunku pracy. W stosunku do czynności związanych z niniejszym naborem nie przysługuje droga odwoławcza.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (bip.srodaslaska.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego.

(-) Burmistrz Środy Śląskiej
Adam Ruciński

NAJNOWSZE PUBLIKACJE:


A ja się pytam po co to i na co to szkoda kasy ? W Środzie to ...
Z tym chłopakiem to fantazja ich poniosła. Byłam akurat na zakupach w Dino i widziałam wszystko, ...
Na podwórku przy ulicy Kilińskiego zamontowano nowe wiaty śmietnikowe - to odpowiedź na liczne sygnały mieszkańców ...

Lokalne ogłoszenia drobne

16.06.2025 07:03 wrote:
Interesują mnie stare: Obrazy, Ikony, Srebro, Sztućce, Porcelana, Ceramika, Szkło kolor, Srebro, Platery, Stare Lampy, Lampy naftowe, Ample, Fig…
03.01.2025 17:44 wrote:
Sprzedam dom w miejscowości Wilczków gm. Malczyce, pow. 77,40 m2, trzy pokoje, w trakcie remontu, nowe okna, instalacja elektryczna i wodna, poz…
02.01.2025 09:02 wrote:
SKUP ANTYKÓW - GOTÓWKA – SPRAWDŹ ! Kupię stare Obrazy, Obrazki, Ikony, Witraże, Porcelana, Srebro, Sztućce, Zegarki, Lampy, Figurki, Rzeźby, Pła…