Reklama na portalu

oraz w bezpłatnym wydaniu gazety - kontakt

8-latek wjechał z impetem w mój samochód – wyjaśnia kobieta

8-latek wjechał z impetem w mój samochód – wyjaśnia kobieta

24.07. 2020

Jak już informowaliśmy, 9 lipca w godzinach wieczornych w Malczycach doszło do wypadku drogowego. Kobieta, która prowadziła pojazd stwierdza kategorycznie: To nie była moja wina!

Poznajmy zatem jej wersję wydarzeń.

- Jadąc samochodem osobowym marki Opel Corsa ul. Traugutta, która prowadzi do mojego czasowego miejsca pobytu w Malczycach, z podporządkowanej drogi wyjechała mi około 13-14-letnia dziewczynka na rowerze. Natychmiast zahamowałam pojazd i szczęśliwie przejechałam. Natomiast po chwili w aucie rozległ się huk i rozbiła się przednia szyba samochodu, wtedy zobaczyłam na drodze leżącego 8-letniego chłopca. Z zawodu jestem pielęgniarką, od razu wybiegłam z auta by mu pomóc. Wtedy nagle na miejscu pojawili się rodzice. Patrzyli ze zdziwieniem i nie dowierzaniem, że owa sytuacja miała miejsce – wyjaśnia kobieta. Dodając przy tym, że ojciec chwiejnym krokiem świadczącym o upojeniu alkoholowym zabrał dziecko na prywatną posesję, bez możliwości dostępu i udzielenia pomocy. - Po kilkukrotnych prośbach usłyszałam jedynie wyzwiska i groźby kierowane w stronę mojej osoby i jadącej ze mną córki. Ponadto ojciec z miejsca zdarzenia zbierał elementy karoserii mojego pojazdu oraz uszkodzony rower – opowiada p. Teresa.

- W pewnej chwili sytuacja stała się na tyle niebezpieczna, że zaczęłam się obawiać o swoje życie. Ojciec podbiegł do mnie, przykładając do mojego podbródka zaciśniętą pięść krzycząc, że mnie zabije. Mężczyzna odpuścił, kiedy w mojej obronie, pomimo licznej frekwencji gapiów, stanął jedynie pan  Łukasz, świadek zdarzenia – twierdzi kobieta.

- W międzyczasie moja córka zadzwoniła na numer 112 prosząc dyspozytora o wysłanie na miejsce karetki pogotowia oraz policji, ponieważ na miejscu jest niebezpiecznie, a rodzina chłopca niemal nas linczuje. Na prośbę dyspozytora ponownie próbowaliśmy dowiedzieć się, co dzieje się z poszkodowany dzieckiem, słysząc tylko obraźliwe słowa - wyjaśnia p. Teresa.

Wezwany na miejsce zespół ratownictwa medycznego postanowił zabrać dziecko do szpitala na obserwację. Ponadto na miejscu trwały czynności wyjaśniające. - Mam ogromny żal i zastrzeżenia do pracy wezwanych na miejsce policjantów. Ojciec dziecka, który pozostał na miejscu w stanie nietrzeźwym pełnił dalszą opiekę nad kilkumiesięcznym dzieckiem, w tle posesji dalej trwała impreza, z której stale wychodzili do nas pijani mężczyźni, obrażali nas, robili nam zdjęcia, przy tym grożąc. Policjanci proszeni o interwencje twierdzili, że agresja mężczyzny jest stanem emocjonalnym po minionym zdarzeniu - opowiada kobieta.

- Po zakończonych czynnościach, w policyjnej eskorcie, opuściliśmy miejsce zdarzenia. To było straszne... Ja chciałam temu dziecku pomóc, a stałam się ofiarą - relacjonuje dalej. -  W kolejnych dniach ludzie wiele mówiło o tym zdarzeniu, ale jedno zdanie powtarzane jest niemalże przez każdego mieszkańca wsi: „Te dzieci od rana do nocy biegają samopas po ulicach Malczyc. Szczęście w nieszczęściu, że nie doszło do większej tragedii” . Również na portalu społecznościowym pod zamieszczonym artykułem czytamy wiele komentarzy na ten temat - podkreśla pani Teresa.

- Po tygodniu zadzwonił do mnie policjant z komisariatu w Malczycach pytając na jaką kwotę wyceniono straty pojazdu. Na 2500-3000 zł odpowiedziałam. Poinformowałam również funkcjonariusza, że chcę złożyć zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa wobec mnie ze strony ojca dziecka. Próby pobicia oraz groźby karalne. Jak się okazało zawiadomienie mogę złożyć w Olsztynie, zgodnie z moim stałym miejscem zamieszkania - dziwi się kobieta.

- Obecnie poprosiłam również Gminny Ośrodek Pomocy w Malczycach o zapoznanie się ze sprawą i kontrolę sprawowanej nad dziećmi opieki. Wyjaśniłam przy tym, że przy ul. Traugutta można zauważyć wiele dzieci, które spacerują ulicami wsi samotnie, bez opieki osób dorosłych. Niestety, ale ta sytuacja nasila się w okresie wakacyjnym - zauważa Pani Teresa.

(rol) / fot. 24wroclaw.pl

Udostępnij ten artykuł:

 





Komentarzy (31)

This comment was minimized by the moderator on the site

Nagranie z kamer jest że Pani w ogóle nie hamowała ( co stwierdziła również policja) co również nie zmienia faktu że to chłopaka wina ale patologię z rodziny trzeba zrobić. Jest wiele osób które były przy tym wszystkim, wiedzą jak było, połowa z tego wywiadu to kłamstwo. Ale Roland jako rzetelna gazeta, wypisuje wszystko żeby tylko była wielka sensacja. Można było popytać sąsiadów czy w tym dniu była jakakolwiek impreza. Tak samo podejść i...

Nagranie z kamer jest że Pani w ogóle nie hamowała ( co stwierdziła również policja) co również nie zmienia faktu że to chłopaka wina ale patologię z rodziny trzeba zrobić. Jest wiele osób które były przy tym wszystkim, wiedzą jak było, połowa z tego wywiadu to kłamstwo. Ale Roland jako rzetelna gazeta, wypisuje wszystko żeby tylko była wielka sensacja. Można było popytać sąsiadów czy w tym dniu była jakakolwiek impreza. Tak samo podejść i zobaczyć z jaką prędkością jechała Pani i czy w ogóle hamuje jak to stwierdza na początku wywiadu. Najlepiej zmieszać z błotem gówno wiedząc. Dziecko ma nauczkę na całe życie, tak samo rodzice.

Czytaj więcej
This comment was minimized by the moderator on the site

Skoro tyle świadków było to dlaczego tylko 1 osoba się odezwała? A rodzice gdyby nie mieli nic sobie do zarzucenia i byli by trzezwi to przypilnowaliby swoje dziecko tym bardziej że mieszkają zaraz przy ulicy.To nie jest pierwsza taka sytuacja ze dzieci biegaja samopas nie zwracając uwagi na to czy można bezpiecznie przejechać bądź przejść na drugą stronę ulicy.

This comment was minimized by the moderator on the site

Jak byli nietrzeźwi to dlaczego policja ich alkomatem nie zbadała.... Ludzie wszystko wiedzą najlepiej. A ta Pani to chyba brała udział w innym wypadku bo to co ona gada w tym wywiadzie to same bzdury i pomówienia. Oby nikomu z Was się taka sytuacja nie przytrafiła ale życie jest przewrotne. Najlepiej zamknąć gębę i się nie udzielać, nie wiedząc jak było. Pozdrawiam

This comment was minimized by the moderator on the site

Jak Cie Natalio boli co ludzie piszą to nie wchodz tutaj, nie śledź komentarzy i tym bardziej nie komentuj.Kazdy ma prawo skomentować, a Ty nie jesteś od nakazywania kto to zrobić może a kto nie.Z pozdrowieniami.

This comment was minimized by the moderator on the site

Szanowna Pani, zawiadomienie może Pani złożyć w KPP w Środzie Śląskiej jak najbardziej, tym bardziej że: osoba, co do której będzie składane zawiadomienie mieszka w Malczycach, zdarzenie miało miejsce w Malczycach, Pani również mieszka czasowo w Malczycach, co wnioskuję z Pani relacji. Jeśli jeszcze Pani tego nie zrobiła, radzę złożyć zawiadomienie u dochodzeniowca o groźby karalne, a wykroczenia powinny poprowadzić sprawę jeśli chodzi o...

Szanowna Pani, zawiadomienie może Pani złożyć w KPP w Środzie Śląskiej jak najbardziej, tym bardziej że: osoba, co do której będzie składane zawiadomienie mieszka w Malczycach, zdarzenie miało miejsce w Malczycach, Pani również mieszka czasowo w Malczycach, co wnioskuję z Pani relacji. Jeśli jeszcze Pani tego nie zrobiła, radzę złożyć zawiadomienie u dochodzeniowca o groźby karalne, a wykroczenia powinny poprowadzić sprawę jeśli chodzi o zdarzenie drogowe...

Czytaj więcej
This comment was minimized by the moderator on the site

Zawsze i wszędzie policja je*ana będzie, właśnie przez takich psów jak sredzccy, nie pozdrawiam

This comment was minimized by the moderator on the site

Oj ty praworządny obywatelu, jak rowerek Ci ukradną to zadzwoń po OSP Malczyce są najlepsi.

This comment was minimized by the moderator on the site

No i ja dość często spotykam się z tym, że gdy jadę samochodem jakąś boczną ulicą, to spacerujące bachory lub młodzież nie bardzo chce mi zejść z drogi...

This comment was minimized by the moderator on the site

"Bachory" ładne określenie. Brawo. Pozazdrościć inteligencji.

This comment was minimized by the moderator on the site

Jeśli chcesz wiedzieć Marto jak wyglądają bachory, to wpisz w google słowo bachory i naciśnij grafikę...A zobaczysz że bachory są...

This comment was minimized by the moderator on the site

Ja mam dzieci, nie wiem jak Pani, Pan. Nie ważne co się stało, czy co się stanie, dla mnie to nie będzie "bachor" to będzie dziecko które, świadomie lub nie świadomie wtargnęło na jezdnie. Trzeba zgonić rodziców, alkoholicy bo nie pilnują swoich dzieci a tak jak pisałam wystarczy tylko sekunda. Ale jak to ludzie. Każdy idealny pod każdym względem. Życzę dobrej nocy. Szanujmy się, wszystkie dzieci nasze są i nie nazywany ich "bachorami" Dobranoc

This comment was minimized by the moderator on the site

Wszystkie dzieci są nasze...Również te potrącone...Rzecz w tym, że nikt nie chciał by nikogo potrącić...Ani bachora, ani milusińskiego...A odpowiedzialność za dzieci, również za te niesforne, zawsze ponoszą dorośli...

This comment was minimized by the moderator on the site

Kochane i śliczne dzieciaczki, które nie słyszały, że gdy drogą jedzie samochód, to powinny się usunąć...Kochane, śliczne, mądre, wrażliwe dzieciaczki z fajkami w buziaczkach... Tak ?

This comment was minimized by the moderator on the site

Nie wszystkie dzieci mierzy się tą samą miarą. Tak samo jak starszych ale to może dla Pani, Pana za dużo. Trzeba zgonić.

This comment was minimized by the moderator on the site

Zgadzam się że nie wszystkie dzieci można mierzyć tą samą miarą...Ale te, które szwendają się bez opieki po ulicach i swoim zachowaniem stwarzają zagrożenie jak w opisanym przypadku, zasługują na epitet i pas...

This comment was minimized by the moderator on the site

Nie znam tej rodziny ale u nas był sam przypadek. Syn wtargnął na jezdnię i potrącił go samochód. Jego wina, ale ludzie, trzeba mieć w sobie trochę empatii. Nie każdy ma oczy z tyłu głowy. O nas też pisali ze alkoholicy, nie interesują się dziećmi. W oczy pytają jak syn, a za plecami Cię gnoją i obgadują. U nas w domu nigdy policja nie była, Każdy z tej tragedii ma nauczkę na przyszłość.

This comment was minimized by the moderator on the site

Trochę empatii do czego? Większość młodzieży poniżej 18 roku życia a czasem nawet 16 palą fajki po krzakach, parę Ciechowskich małolat spotyka się z kolegami ze środy żeby wóde pić A to gownażeria 15-16 letnia. Matka mi całe życie powtarzała że mam nie bawić się tam gdzie jeżdżą auta. I po 25 latach dalej się wystrzegam miejsc gdzie jeżdżą samochody. A dziś to trzeba mieć empatię do gowniarzy? To jest właśnie wynik empatii. Wyjątkowy synek...

Trochę empatii do czego? Większość młodzieży poniżej 18 roku życia a czasem nawet 16 palą fajki po krzakach, parę Ciechowskich małolat spotyka się z kolegami ze środy żeby wóde pić A to gownażeria 15-16 letnia. Matka mi całe życie powtarzała że mam nie bawić się tam gdzie jeżdżą auta. I po 25 latach dalej się wystrzegam miejsc gdzie jeżdżą samochody. A dziś to trzeba mieć empatię do gowniarzy? To jest właśnie wynik empatii. Wyjątkowy synek władował się rowerem w auto. O tyle dobrze że nie zginął. Teraz drugiego zbierali z drogi. Do czego tu empatia? Do braku zrozumienia że ulica i bez sensowne poruszanie się po jezdni rowerem jest niebezpieczne? To że łebki chodzą po ulicy, jeżdżą pod prąd przy Pulsie i mają w ***** nadjezdzajace auta to tylko efekt tej waszej empatii. Takie zachowania trzeba piętnować żeby ktoś w końcu zrozumiał że świat nie kręci się w około wspaniałości cudzych dzieci.

Czytaj więcej
This comment was minimized by the moderator on the site

I tu sie? zgadzam z xxx ta policja malczycka tj.jedna wielką porażka nie robita nic tylko jeżdzita po tej wiosce kijanką albo astrą,a tak jak dilowali prochami i dopałami dalej diluja i mają ich w du.....i śmieją im się w twarz,wstyd co to za Policjanty chybaby się boją malczyckich dilerów ,a o tych dzieciach z tej patologii z Traugutta to niech się gmina zainteresuje trochę ta rodzinką a nie wyrabane wszystko mają panie z GOPSu.

This comment was minimized by the moderator on the site

A które to dzieci z tej patologii z Traugutta bo nie znam?? Każdy mocny w gębie w internecie.

This comment was minimized by the moderator on the site

Czyżby to syn Twojego brata?

This comment was minimized by the moderator on the site

Patologia jest i była od zawsze i na Traugutta i w innych częściach miejscowości,a o kogo chodzi, to Ci co powinni wiedzieć to wiedza.Jak jesteś ksiazkopisarka to sama zbadaj szczegóły.

This comment was minimized by the moderator on the site

Najlepiej uwiązać dzieci na łańcuchy i trzymać przy nodze !

This comment was minimized by the moderator on the site

Niekoniecznie przywiązać na łańcuchy jak to napisałaś, tylko TRZEZWO sprawować nad nimi należytą opiekę,a to jest kolosalna różnica.

This comment was minimized by the moderator on the site

Tak zgadzam się. Każdy taki idealny, najlepiej kogoś zlinczować a to tylko sekundy. Ale sensacja na Malczycach jest.

This comment was minimized by the moderator on the site

Łepki jeżdżą teraz jak szalone na rowerach. Rodzice bez wyobraźni puszczają je na rower bez zabezpieczeń (kask, chorągiewka). Znajomość przepisów drogowych zerowa...

This comment was minimized by the moderator on the site

Coś to dziwna z sprawa z tym zgłoszeniem przestępstwa w miejscu zamieszkania. Sprawę prowadzi zawsze komisariat na terenie którego przestępstwo popełniono i najlepiej tam składać zawiadomienie oraz oświadczenie woli o ściganiu z oskarżenia prywatnego.
W zasadzie każdy komisariat powinien przyjąć takie zawiadomienie, jednak kolejnym krokiem, tak jest wysłanie tego zawiadomienia do miejscowego komisariatu.
W praktyce najczęściej jest tak, że...

Coś to dziwna z sprawa z tym zgłoszeniem przestępstwa w miejscu zamieszkania. Sprawę prowadzi zawsze komisariat na terenie którego przestępstwo popełniono i najlepiej tam składać zawiadomienie oraz oświadczenie woli o ściganiu z oskarżenia prywatnego.
W zasadzie każdy komisariat powinien przyjąć takie zawiadomienie, jednak kolejnym krokiem, tak jest wysłanie tego zawiadomienia do miejscowego komisariatu.
W praktyce najczęściej jest tak, że komisariaty spoza miejsca popełnienia przestępstwa niechętnie przyjmują takie zgłoszenia i odsyłają do komisariatu właściwego miejscowo.
Dziwne...

Czytaj więcej
This comment was minimized by the moderator on the site

Dzieciaki jeżdżą jak chcą, raz po prawej, za chwilę po lewej, albo środkiem. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że jedzie bez trzymania kierownicy bo ręce są zajęte telefonem a w uszavh słuchawki. No szlag mnie trafia. Zwrócenie rodzicom uwagę, co ich dzieciątko na drodze wyprawia nic nie pomaga, a w razie nieszczescia do sądu bo kierowca winny.

This comment was minimized by the moderator on the site

Banda zdegenrowanych imbecyli ,którzy jedyne co robią to dzieci, bo na nic innego nie mają kwalifikacji. Rozwydrzone bachory myślą że są świętymi krowami i wszystko im wolno. Mam nadzieję, że Pani wyjdzie z tego obronną ręką, a cała rodzinka będzie ciułać za swoje aroganckie i bezmyślne zachowanie.

This comment was minimized by the moderator on the site

Dlaczego tylko jeden x? Trzeba było dać xxx. Ludzie to *****, każdy się boi napisać swoje imię. Trzeba się ukrywać żeby nie było wiadomo że z sąsiedniego bloku mają Cię za alkoholika

This comment was minimized by the moderator on the site

No standardowo. Najłatwiej zrzucić winę na kierowcę, bo nie uważa. Łebki jeżdżą rowerami. Skaczą z chodnika na ulice i z powrotem. Jakby co drugi był Davem Mirrą. Mało to łebków jeździ rowerami pod prąd obok pulsu po asfalcie? A rodzice i ludzie, którzy zrzucają winę na Panią są powodem dlaczego tak się dzieje. Moje dziecko cacy, moje dziecko najważniejsze. Sami uwierdzają tą młodzież, że jest nietykalna i święta. Można być indywidualistą ale...

No standardowo. Najłatwiej zrzucić winę na kierowcę, bo nie uważa. Łebki jeżdżą rowerami. Skaczą z chodnika na ulice i z powrotem. Jakby co drugi był Davem Mirrą. Mało to łebków jeździ rowerami pod prąd obok pulsu po asfalcie? A rodzice i ludzie, którzy zrzucają winę na Panią są powodem dlaczego tak się dzieje. Moje dziecko cacy, moje dziecko najważniejsze. Sami uwierdzają tą młodzież, że jest nietykalna i święta. Można być indywidualistą ale pewne normy trzeba przestrzegać. Mógł nie za*ierdalac to bym nie wpadł na samochód. Ostatnio co było pod Dino? Koło mojego zaparkowanego auta skakał jakiś gowniarz na rowerze. Jak prawie przyje*ał w moje auto to zaśmiał się do kolegów "Ale było blisko". I ciekawe czy by była wina jakby mi rozwalił na przykład lampe? Kto by za to odpowiedział? Matka by jeszcze na mnie winę zrzucila że źle stanąłem na parkingu. Kwestia czasu aż któremuś królowi BMXa bez amortyzatorów stanie sie krzywda

Czytaj więcej
This comment was minimized by the moderator on the site

Typowe zachowanie oferm ze średzkiej policji. A drogówka to już w ogóle patologia, ja nie wiem jak to jest że ta komenda dalej funkcjonuje. Banda skorumpowanych nic nieumiejących matołów. W tym ku*widolku jest tylko dwóch normalnych policjantów, reszta to ciołki jakich mało. Niech Pani nie odpuszcza i walczy o swoje. Da radę wygrać z tą hołota, wiem po sobie, tylko nie można odpuszczać.

Nie ma tu jeszcze żadnych komentarzy

Skomentuj

  1. Komentujesz jako gość.
0 Znaków
Załączniki (0 / 3)
Udostępnij swoją lokalizację

Najbliższe wydarzenie

Wydarzenie rozpocznie się za:

Najnowsze artykuły

Najnowsze komentarze

Tak trzymać. Dobro Polski najwyższym dobrem.
Kapitan Romuald Rajs" Bury" postrach wszelkiej maści kolaborantów sowieckich i zdrajców Ojczyzny. ...
Radni powinni zadawac takie pytania ale oni wola nie narazac sie wladzy i spac na sesji
Pani Władzia....Wyjątkowa, cierpliwa, troskliwa. Cudowny ,ciepły człowiek. Smutno. Bardzo smutno....

Lokalne ogłoszenia drobne

22.09.2020 08:10 wrote:

KUPUJĘ za Gotówkę - różne ANTYKI - SKUP ANTYKÓW / STAROCI - SZYBKI KONTAKT - ! -Interesują mnie starodawne: Obrazy, Obrazki, Ikony, Witraże…

18.09.2020 07:11 wrote:

Polskie i Zagraniczne przedwojenne z czasów wojny oraz zaraz powojenne wojskowe i nie tylko różne odznaczenia,odznaki,medale,mundury,rogaty…

16.09.2020 09:43 wrote:

Wynajmę lokal użytkowy z witrynami o pow. 64 m2 na nowym osiedlu Leśmiana w Brzegu Dolnym. Atrakcyjne sąsiedztwo i lokalizacja. 607462503…

04.09.2020 15:18 wrote:

KUPIĘ ANTYKI - SKUP ANTYKÓW - LIKWIDACJA - MIESZKANIA, KOLEKCJI - GOTÓWKA - SZYBKI KONTAKT ! Z Mebli interesują mnie m.in.: antyczne Stolik…

Koronawirus / statystyki:

Ostrzeżenie pogodowe / powiat średzki

TodayNo special awareness requiredTomorrowNo special awareness required... więcej informacji.