W Urzędzie Miejskim uruchomione jest Biuro Przepustek składające się z dwóch stanowisk. Pierwsze stanowisko znajduje się przy wejściu do Biura Podawczego i Wydziału Spraw Obywatelskich UM. Drugie stanowisko – w holu przy klatce schodowej części A i B. Obsługą obu stanowisk zajmują się funkcjonariusz Straży Miejskiej i pracownik ds. monitoringu Urzędu Miejskiego.
Każda osoba po wejściu do budynku UM ma obowiązek wylegitymowania się dokumentem tożsamości i określenia celu wizyty. Następnie po złożeniu podpisu na liście, otrzymuje jednorazową przepustkę, którą trzeba zwrócić przy wyjściu. Powyższe zasady obowiązują przez całą środę w średzkim magistracie, w godz. 7.30-16.00.
Przepraszamy Mieszkańców i Gości za niedogodności i liczymy na wyrozumiałość. Opisane wyżej działania są niezbędne w celu zrealizowania na najwyższym poziomie wymaganych procedur dot. ćwiczeń obronnych i związanej z tym kontroli dostępu.
(prg)
Stanowisko nr 2 – pozostałe wydziały