Rodzaje kawy — które spotykamy w biurze?
Zanim zapoznamy się z najciekawszymi propozycjami kaw do biura w przystępnej cenie, wpierw należy poznać istniejące rodzaje kawy. Wybierając odpowiednią odmianę orzeźwiającego napoju, przede wszystkim trzeba zwrócić uwagę na różnorodność, która determinuje smak. 98% rynku wypełniają dwie najbardziej znane odmiany:
- Arabika – jej udział w rynku wynosi około 70%. Najcenniejszy gatunek, uprawiany w 50 krajach świata. Znana z bogatego i wyrazistego smaku;
- Robusta – kawa afrykańska z dużą ilością kofeiny. Napój jest mocny i orzeźwiający, z wyczuwalną goryczką. Idealna do biura, w którym potrzeba zastrzyku energii.
Te same ziarna mogą być kupowane przez różnych producentów. Gazetka Kaufland wyszczególnia różnorodne marki, z których każda, stosując własne technologie, zapewnia unikatowy smak dostępnych odmian.
Najlepsze marki kawy do ekspresu biurowego z sieciówek
Wszystkie rodzaje kawy uzyskuje się z ziaren, które są palone podczas przetwarzania, a następnie kruszone, sublimowane itp. Oczywiście, kawa może być też mielona w młynku i parzona ze świeżych ziaren. Zajmuje to jednak zdecydowanie więcej czasu niż przygotowanie kawy dla biurowego konesera. Jakie kawy są zatem tanią i dobrą propozycją do biura?
1) Nescafe Classic – świetna kawa rozpuszczalna
Znana na całym świecie marka Nescafe specjalizuje się w kawie i posiada szeroką gamę napojów liofilizowanych, a także granulowanych – idealnych do biura. Wyprodukowana na bazie mieszanki Robusty i Arabiki, która dodaje jeszcze więcej energii, zapewnia zrównoważony smak. Koszt kawy jest doprawdy budżetowy, z tego względu oszczędzamy również fundusze.
Według opinii konsumentów można prześledzić znaczną ilość pozytywnych opinii związanych ze stopniem wypalenia kawy w większości partii produktu, co jest szczególnie widoczne we wspomnianej wyżej Nescafe Classic.
2) Jacobs – smaczna kawa instant w biurze
Kawy niemieckiej firmy Jacobs, nie mają żadnych zastrzeżeń dotyczących jakości od konsumentów. Marka znana jest również na całym świecie, do produkcji wykorzystywana jest głównie Arabika z Azji, Afryki i Ameryki Południowej.
Podobnie jak Nescafe, marka Jacobs często dostępna jest w promocjach. Promocje na kawę znajdziesz na Gazetkowo.pl w tym na przeznaczoną dla szerokiego grona konsumentów markę Jacobs. Pomimo skromnej linii dostępnych kaw, Jacobs to wciąż jeden z topowych wyborów do biura.
3) Lavazza – smak Włoch w Twoim biurze
Włoska marka kawy zajmuje zasadniczą pozycję wśród tanich i dobrych propozycji z sieciówek, mając jednocześnie szerokie uznanie wśród prawdziwych smakoszy. Ziarna najwyższej jakości tworzą pyszne pobudzające napoje na każdy gust.
Linia Lavazza obejmuje produkty z certyfikowanych plantacji amerykańskich i azjatyckich, pojedyncze odmiany oraz ich kombinacje, zapewniając szeroki wachlarz smaków dla konsumentów o dowolnych preferencjach.
4) Kawa zbożowa INKA – klasyka biurowego wyposażenia
Kolejny produkt dobrze znany miłośnikom polskiej kawy. Właścicielem marki jest INCO, a sama kawa dostępna jest w szybkiej wersji instant do natychmiastowego zaparzania. Kawa tego typu nie zawiera kofeiny, jest jednak ciekawą alternatywą dla osób, które pragnęłyby posmakować w biurze kawy bez pobudzającej kofeiny. Z tego względu wybierając zbożową INKĘ, warto zdecydować się również na zakup innej, zawierającej już kofeinę odmiany.
5) Tchibo Family – intensywnie pobudzająca kawa
Produkty niemieckiego producenta do dziś cieszą się dużą popularnością wśród biurowych miłośników pachnącej i smacznej kawy. Tchibo oferuje wiele odmian, jednakże to Tchibo Family podbija biurowe ekspresy.
Markowe odmiany mielonej Robusty charakteryzują się wielopłaszczyznowym smakiem i mocnym aromatem, który można odczuć dosłownie w każdym zakątku biura. Kawy Tchibo dostępne są zarówno w małych słoikach, jak i dużych opakowaniach.
Wybór odpowiedniej kawy do biura w dobrej cenie
Jak można zauważyć, wymienione powyżej kawy zdecydowanie należą do ekonomicznych i smacznych odmian popularnych odmian, jakimi są Robusta i Arabika. Wyszczególnione kawy dostępne są w bogatej liczbie sieciówek z supermarketami, dzięki temu zakup idealnej kawy do biura nie będzie stanowić problemu. Ocena kaw poparta jest zdaniem konsumentów i nie stanowi reklamy żadnego z produktów.
Artykuł sponsorowany