czwartek 25.04.2024

Imieniny: Marka Jarosława


Nowoczesny marketing – jak ważne stają się filmy reklamowe?




Współczesne formy marketingu internetowego opierają się głównie na obrazie. To od niego zależy postrzeganie marki, przekazanie odpowiednich informacji o produkcie i zwiększenie konwersji użytkowników. Jednym z najbardziej istotnych elementów nowoczesnego marketingu opartego na obrazie jest wideo reklamowe. Dlaczego jest tak istotne i gdzie można je wykorzystać?


Marketing polega na zbudowaniu odpowiednich relacji pomiędzy klientem i oferentem produktów i usług tak, aby ta przekładała się na zadowolenie obydwu stron współpracy. Reklama wideo pełni w nim ważną rolę, bo jest nośnikiem informacji dla klienta o nowych produktach marki lub umożliwia „zapoznanie się” z ofertą danego producenta czy usługodawcy.

Czym są współczesne filmy reklamowe?

Z tego względu w budowaniu tych relacji wykorzystuje się współczesne filmy reklamowe. Te dość znacznie różnią się od znanych nam jeszcze z epoki telewizyjnej reklam. Wykonane są w wysokiej jakości, minimum FullHD, ale coraz częściej znajdziemy także wideo w jakości 4K.

Ogromne znaczenie w sukcesie takiego filmu ma zarówno sama treść i przekaz, pomysł, ale też odpowiedni montaż czy zdjęcia. Z tego względu np. do tworzenia takiego wideo wykorzystuje się zdjęcia z powietrza (nagrane dronem) czy ujęcia w ciekawych, zapierających dech w piersiach miejscach. Współczesna reklama to swego rodzaju sztuka, która przyciąga widzów i dopiero później przekłada się na zyski dla marki, którą prezentuje.

film reklamowy

Gdzie wideo reklamowe wykorzystywane jest w nowoczesnym marketingu?

Dziś nowoczesne filmy reklamowe wykorzystywane są głównie w Internecie. To najważniejszy nośnik tego typu materiałów. Dlaczego już nie telewizja? Przede wszystkim ma ona ograniczenia czasowe (reklama nie ma więcej niż 30 sekund), jest bardzo droga i coraz mniej osób ogląda standardowe kanały telewizyjne.

Wideo reklamowe jest więc umieszczane na takich nośnikach internetowych jak serwisy społecznościowe YouTube, Facebook czy Instagram. Coraz częściej traktowane są jako prezentacja produktu na stronach internetowych producenta czy zewnętrznych portalach, zamiast standardowych tekstów sponsorowanych. Wideo daje nam dużo większe możliwości, niż w przypadku tradycyjnych, pisanych form przekazu. Oddziałuje nie tylko na wzrok, ale również na dźwięk. Co więcej, niektóre platformy umożliwiają już generowanie interaktywnego wideo, gdzie klient może natychmiast przenieść się na stronę producenta, klikając w prezentowany link.

Dlaczego nowoczesne filmy są tak istotne w marketingu?

To wszystko sprawia, że wideo reklamowe jest bardzo istotnym elementem marketingu w nowoczesnym wydaniu. Umożliwia trwałe budowanie relacji na linii klient – sprzedawca. W prostej, ciekawej formule przekazuje istotne informacje o usłudze i produkcie, podkreślając jego zalety i możliwość praktycznego wykorzystania. Film reklamowy daje też możliwość odwoływania się do społecznych akcji marki czy innego rodzaju działalności. Z tego względu warto korzystać z tego typu formy i inwestować w przygotowanie profesjonalnych reklam wideo.

Sprawdź Krótkie Formy - produkcja filmowa, postprodukcja, video marketing

Artykuł sponsorowany






Ja Wam naprawde wspolczuje. Daliscie sie wciagnac w telewizyjna narracje obrzucania sie blotem przez politykow zarowno ...
Bardzo ciekawe przesłaniem widzę w Twoim komentarzu, bo jest Bóg, Ojczyzna, oskarżenia, poniżenie, nienawiść, złorzeczenie. A ...
Aleksandra Perużyńska Nowi radni Rady Powiatu wybrani!
Jak można głosować na zdrajców Polski na ludzi którzy nawołują do wojny którzy chcą odebrać nam ...

Nie przegap tych artykułów.