Przejdź do głównej treści

Skarga na średzką pocztę

 (LIST) - Witam serdecznie! Uprzejmie proszę o zajęcie się tematem Poczty Polskiej w Środzie Śl. Najczęściej bywam w tym urzędzie kilka chwil przed godz. 8:00 i jeszcze nie przydarzyło mi się by otwarto tę placówkę punktualnie.

Zazwyczaj jest poślizg nawet, jak mi mówią ludzie oczekujący (wówczas na mrozie) do 5 minut.


Ponadto brakuje osób do obsługi. Poczta zajmuje się wszystkim, a zaniedbuje usługi, do których jest powołana. Rozpacz bierze - oczywiście są usługi bankowe, finansowe a wysłanie paczki to strata czasu od 20 do 40 minut!!! Bo nie ma komu obsłużyć, a "panienka z okienka" się akurat szkoli i nie umie wysłać paczki!!!

Okienko "wydawanie listów poleconych" zajmuje się różnymi usługami, w zależności chyba od humoru pracownika i jego stanu wiedzy). Owszem, w końcu paczki nie wysłałem (bo było za drogo), ale musiałem się ustawić do największej kolejki. Zmarnowałem 30 minut żeby się o dowiedzieć o kosztach. Obsłużyło mnie okienko „BANK POCZTOWY”.

Sprawa jest żałosna, ale warta opisania - mógłbym dołożyc jeszcze kilka opowieści w streszczeniu, na podstawie moich doświadczeń, ale to nie moj(a) rola(nd) ;).

Pozdrawiam
Robert Krankiewicz


Nie pozwól, by ta informacja przeszła bez echa – podaj dalej!

Jesteśmy razem 33 lata – od 1992 roku!

NAJNOWSZE PUBLIKACJE:


Lokalna REKLAMA Prawdziwe marki, prawdziwi ludzie, lokalne historie.
Reklamuj się tu - u siebie. Jak sąsiedzi.