Burmistrz Środy Śląskiej ogłasza nabór na stanowiska:
Burmistrz Środy Śląskiej
ogłasza nabór
na stanowisko kasjera
Urzędu Miejskiego w Środzie Śląskiej
1. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie minimum średnie,
- doświadczenie na stanowisku kasjera (mile widziane w jednostkach państwowych lub samorządowych),
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
- obywatelstwo polskie
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwo: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadanie nieposzlakowanej opinii,
- Wymagania dodatkowe:
- znajomość programu kasowego SIGID,
- umiejętność planowania i organizacji pracy,
- odporność na stres,
- wysoka kultura osobista,
- dobra organizacja czasu pracy,
- komunikatywność, samodzielność, odpowiedzialność, systematyczność, dokładność,
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- obsługa kasowa Urzędu Miejskiego - przyjmowanie wpłat pieniężnych i dokonywanie wypłat,
- dokonywanie wpłat gotówki do banku i pobór gotówki z banku,
- sporządzanie raportów kasowych,
- inne prace w zakresie utrzymania prawidłowej gospodarki kasowej,
- Wymagane dokumenty:
- życiorys ze zdjęciem (CV),
- list motywacyjny,
- kserokopie dokumentów poświadczający wykształcenie i staż pracy,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach,
- referencje z poprzednich miejsc zatrudnienia,
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.)”.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Środzie Śląskiej lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Środzie Śląskiej, Plac Wolności 5 z dopiskiem: „Nabór na kasjera Urzędu Miejskiego” w terminie do dnia 16 listopada 2012 r. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.srodaslaska.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego.
Burmistrz Środy Śląskiej
ogłasza nabór
na stanowisko ds. egzekucji opłaty śmieciowej
Urzędu Miejskiego w Środzie Śląskiej
1. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie w pracy w księgowości lub na podobnym stanowisku,
- znajomość i umiejętność stosowania przepisów ordynacji podatkowej i ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
- obywatelstwo polskie
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwo: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadanie nieposzlakowanej opinii,
- Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w zakresie obsługi klienta,
- biegła znajomość obsługi komputera,
- znajomość programu księgowego SIGID,
- znajomość ustawy o utrzymaniu czystości i porządku,
- wysoka kultura osobista,
- umiejętność pracy w zespole,
- dobra organizacja czasu pracy,
- komunikatywność, odpowiedzialność, systematyczność.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prace związane z egzekucją opłaty śmieciowej,
- obsługa płatników opłaty śmieciowej,
- sporządzanie sprawozdań z zakresu egzekucji opłaty śmieciowej,
- inne prace zlecone przez przełożonego w zakresie opłaty śmieciowej.
- Wymagane dokumenty:
- życiorys ze zdjęciem (CV),
- list motywacyjny,
- kserokopie dokumentów poświadczający wykształcenie i staż pracy,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.)”.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Środzie Śląskiej lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Środzie Śląskiej, Plac Wolności 5 z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. egzekucji opłaty śmieciowej” w terminie do dnia 16 listopada 2012 r. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.srodaslaska.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego.
Burmistrz Środy Śląskiej
ogłasza nabór
na stanowisko ds. wymiaru opłaty śmieciowej
Urzędu Miejskiego w Środzie Śląskiej
1. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie w pracy w księgowości lub na podobnym stanowisku,
- znajomość i umiejętność stosowania przepisów ordynacji podatkowej,
- obywatelstwo polskie
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwo: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadanie nieposzlakowanej opinii,
- Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w zakresie obsługi klienta,
- biegła znajomość obsługi komputera,
- znajomość programu księgowego SIGID,
- znajomość ustawy o utrzymaniu czystości i porządku,
- wysoka kultura osobista,
- umiejętność pracy w zespole,
- dobra organizacja czasu pracy,
- komunikatywność, odpowiedzialność, systematyczność.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prace związane z wymiarem opłaty śmieciowej,
- obsługa płatników opłaty śmieciowej,
- sporządzanie sprawozdań z zakresu wymiaru opłaty śmieciowej,
- przygotowywanie projektów uchwał w zakresie opłaty śmieciowej,
- inne prace zlecone przez przełożonego w zakresie opłaty śmieciowej.
- Wymagane dokumenty:
- życiorys ze zdjęciem (CV),
- list motywacyjny,
- kserokopie dokumentów poświadczający wykształcenie i staż pracy,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.)”.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Środzie Śląskiej lub pocztą na adres: Urząd Miejski w Środzie Śląskiej, Plac Wolności 5 z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. wymiaru opłaty śmieciowej” w terminie do dnia 16 listopada 2012 r. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.srodaslaska.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego.