Wydrukuj tę stronę


Zmiana zasad organizacji pracy w Spółce Średzka Woda

Skomentuj



W związku z rozprzestrzeniającą się epidemią SARS – CoV – 2 (koronawirus), zmianie ulegają zasady organizacji pracy Spółki Średzka Woda Sp. z o.o. w Środzie Śląskiej.



  1. Do odwołania, Spółka Średzka Woda Sp. z o.o. prowadzi obsługę klientów tylko w formie: telefonicznej, e-mailowej oraz poprzez stronę www.
  2. DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA prowadzi obsługę klientów tylko w formie: telefonicznej, e-mailowej oraz poprzez stronę www.
  3. W przypadku kiedy będzie potrzeba osobistego załatwiania sprawy należy umówić się z Działem Obsługi Klienta telefonicznie - nr tel. 71 317 32 96.

Wypełnione wnioski, odczyty, formularze, prosimy przesyłać pocztą, albo dostarczać do skrzynki podawczej w siedzibie Spółki, przy ul. Sikorskiego 43.

Wnioski można też przesyłać w wersji elektronicznej na podany poniżej adres email.

Zachęcamy do korzystania z usługi E-Klient, która jest na stronie Średzkiej Wody sp z.o.o.

Sekretariat tel. 71 317 20 59

Dział Obsługi Klienta tel. 71 317 32 96

https://www.sredzkawoda.pl

pn-pt. 7.00-15.00

mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

W przypadku awarii po godzinie 15.00

tel. alarmowy 994 - czynny całą dobę

Średzka Woda





   


Wczytywanie komentarza... Komentarz zostanie odświeżony po 00:00.
Zaloguj się aby dodać komentarz.
pozostały limit znaków.
Zaloguj się za pomocą ( Zarejestruj się? )
Nie przegap tych artykułów.