Starostwo powiatowe informuje
W przypadku konieczności kontaktu z wydziałami merytorycznymi bądź jednostkami organizacyjnymi numery kontaktowe są dostępne na stronie starostwa powiatowego w Środzie Śląskiej www.powiat-sredzki.pl. Dostępna jest również forma pozostawienia dokumentów w przygotowanej do tego celu skrzynce, znajdującej się na parterze, wewnątrz budynku starostwa, przy wejściu głównym. Należy pamiętać, że w wnioskach i innych dokumentach należy podać dane kontaktowe, np. numer telefonu, czy adres e-mail.
Urząd Miejski
W przypadku potrzeby załatwienia sprawy w Urzędzie Miejskim w Środzie Śląskiej, w sprawach nagłych i losowych dopuszczalny jest indywidualny tryb obsługi. Przed przybyciem do Urzędu, urzędnicy proszą o kontakt telefoniczny z pracownikami w celu ustalenia, jakie dokumenty są potrzebne do dostarczenia lub okazania, by załatwić sprawę.
Dostępne jest również korzystanie z elektronicznej formy załatwienia spraw poprzez e-mail lub platformę e-puap.
A oto numery kontaktowe do głównych wydziałów w Urzędzie Miejskim
Urząd Stanu Cywilnego
71/3960736
Ewidencja ludności i Dowody osobiste
71/3960713
71/3960722
Ewidencja działalności gospodarczej
71/3960766
Pozostałe dane teleadresowe dostępne są na stronie internetowej gminy Środa Śląska www.srodaslaska.pl
A jak załatwimy sprawy urzędowe w Malczycach?
Urząd Gminy Malczyce również nie wstrzymuje obsługi interesantów. Z uwagi jednak na dynamiczny wzrost zachorowań na COVID-19, urzędnicy zachęcają mieszkańców do ograniczania osobistych wizyt w urzędzie i korzystania z możliwości załatwiania spraw telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz platformy ePUAP.
- Od 12 października wprowadzone zostały ograniczenia w poruszaniu się po urzędzie. Obsługa mieszkańców odbywa się wyłączenie za pośrednictwem sekretariatu, gdzie otrzymać można niezbędne formularze dokumentów, dokumenty należy wypełnić, a w razie potrzeby poproszony zostanie pracownik merytoryczny, który udzieli pomocy. Korespondencję można pozostawić w skrzynce podawczej przy sekretariacie – czytamy na stronie internetowej gminy Malczyce www.malczyce.wroc.pl
W gminie Udanin podobnie…
Sprawy urzędowe w Urzędzie Gminy Udanin należy załatwiać telefonicznie, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub platformy ePUAP. Bezpośrednią obsługę interesantów urząd ogranicza wyłącznie do spraw pilnych, wymagających osobistego stawiennictwa, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu i wyznaczeniu konkretnej godziny obsługi. Wszelkie dane kontaktowe dostępne są na stronie gminnej www.udanin.pl. Dokumenty w formie papierowej należy pozostawiać w skrzynce podawczej umieszczonej przy wejściu do Urzędu.
Kostomłoty
Obsługa interesantów Urzędu Gminy Kostomłoty odbywa się w następujący sposób:
- drogą elektroniczną za pomocą poczty e-mail, oraz telefonicznie. Wykaz numerów telefonów do poszczególnych pracowników dostępny jest w BIP i na stronie www.kostomloty.pl
- Zawieszenie obsługi interesantów wprowadzone jest od 29 października 2020 r. i obowiązuje do odwołania.
- Przed budynkiem Urzędu dostępna jest skrzynka odbiorcza, do której można wrzucać korespondencję oraz dokumenty.
- W sprawach pilnych obsługa klienta jest możliwa wyłącznie po wcześniejszym umówieniu telefonicznym lub mailowym na konkretny termin.
A jak wygląda obsługa mieszkańców w gminie Miękinia?
Urząd Gminy Miękinia zostaje zamknięty dla osobistej obsługi interesantów do odwołania. Wnioski i dokumenty można zostawiać jedynie w Biurze Obsługi Interesanta i biurze Referatu Spraw Obywatelskich.
Podobnie jak w pozostałych urzędach sprawy można załatwić telefonicznie, bądź mailowo. Informacje o numerach kontaktowych i adres skrzynki mailowej znajdziemy na urzędowej stronie internetowej www.miekinia.pl
Oprac. MK / fot. MK