Forma zatrudnienia: umowa o pracę w wymiarze 1 etatu.
Wymagania niezbędne:
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na proponowanym stanowisku;
- wykształcenie kierunkowe co najmniej średnie techniczne.
Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:
- preferowane będą osoby, które posiadają doświadczenie w pracy w jednostce zajmującej się zarządzaniem nieruchomościami, towarzystwa budownictwa społecznego, spółdzielni mieszkaniowej lub w podmiocie obsługującym wspólnoty mieszkaniowe;
- znajomość Prawa Budowlanego;
- znajomość obsługi programu do kosztorysowania NORMA STANDARD, NORMA PPO lub NORMA EXPERT;
- znajomość pakietu MS Office;
- znajomość zasad przygotowywania niezbędnych dokumentów do uzyskania pozwoleń na budowę;
- samodzielność, umiejętność organizacji pracy, dyskrecja;
- komunikatywność, odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, dokładność, terminowość, sumienność, zaangażowanie, inicjatywa;
- wysoka kultura osobista,
- umiejętności analityczne i interpersonalne;
- umiejętności pracy w zespole;
- umiejętność nawiązywania kontaktów i współpracy z instytucjami zewnętrznymi.
Zakres obowiązków na stanowisku Inspektora ds. Gospodarki Zasobami Mieszkaniowymi:
- przyjmowanie zgłoszeń o awariach w budynkach zarządzanych przez SM, zlecanie usunięcia awarii firmom zewnętrznym lub pracownikom SM. Odbiór robót awaryjnych na podstawie sporządzonych przez wykonawców kosztorysów powykonawczych lub ofert.
- nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa użytkowania budynków i utrzymania ich we właściwym stanie technicznym;
- przygotowywanie niezbędnych dokumentów do uzyskania pozwoleń na budowę;
- weryfikacja dokumentacji ofertowo - projektowej;
- organizacja przetargów oraz przygotowania zapytań ofertowych na prace projektowe i roboty budowlane, udział w komisjach przetargowych;
- sporządzanie umów z wykonawcami robót;
- sporządzanie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót;
- prowadzenie rejestru umów i zleceń;
- opis merytoryczny dokumentów księgowych;
- nadzór nad wykonawcami, jakością i terminowością wykonania robót i budżetem;
- odbiory wykonywanych robót;
- zlecanie okresowej kontroli i przeglądu stanu technicznego budynków należących do zasobów Spółdzielni oraz sporządzanie protokołów z tych kontroli i przeglądów;
- prowadzenie książek obiektów budowlanych;
- prowadzenie kontroli zabezpieczeń p.poż budynków;
- przygotowywanie informacji o potrzebach remontowych i koniecznych pracach konserwacyjnych w budynkach;
- analiza kosztów remontów i konserwacji;
- wykonywanie przeglądów budynków lub ich elementów w okresie gwarancji i rękojmi oraz egzekwowanie usunięcia ujawnionych wad i usterek;
- przyjmowanie i załatwianie zgłoszeń interwencji mieszkańców w sprawach uszkodzeń, usterek, wadliwego działania urządzeń i instalacji oraz elementów budynków;
- opracowywanie informacji i sprawozdań dotyczących stanowiska pracy dla potrzeb Zarządu, Rady Nadzorczej i GUS;
- wykonywanie innych zadań zleconych przez Zarząd Spółdzielni oraz organy nadzorujące.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w sekretariacie Spółdzielni Mieszkaniowej w Środzie Śląskiej przy ul. Białoskórniczej 4 w terminie: do 08.10.2025r. w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko Inspektora ds. GZM”
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Środzie Śląskiej zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
O dalszym przebiegu naboru i terminach wybrani kandydaci będą poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną (e-mail).
Zarząd
Spółdzielni Mieszkaniowej
w Środzie Śląskiej