Rezerwacje
Jednym z najprostszych sposobów na sprawdzenie czy nieznany nam do tej pory salon barberski to dobra marka na rynku, jest sprawdzenie jak ciężko dostać się na wizytę do któregoś z pracowników. Jeśli jesteśmy w stanie zarezerwować miejsce na ten sam dzień i do tego w popularnych godzinach, oznacza to, że salon może nie być dobrym, lubianym miejscem. Oczywiście może zdarzyć się tak, że jakaś rezerwacja wypadła, warto więc przyglądnąć się czy inne godziny i dni są pozajmowane, czy raczej nie.
Czas spędzony na fotelu
Ważnym elementem jest także czas spędzony na fotelu barbera. Jeśli klienci schodzą z niego po kilkunastu minutach, może to oznaczać, że nie poświęcono im odpowiednio dużo uwagi. W strzyżeniu chodzi o to, aby cięcie było metodyczne, a to wymaga czasu.
Wystrój i atmosfera
To może wydawać się trywialne, ale Barber to także atmosfera. Jeśli właściciele zwracają uwagę na detale, dopracowali wystrój i powodują, że czujemy się w środku jak we własnym, fajnym świecie, znaczy to, że usługa powinna stać na podobnym poziomie. Przekonasz się czy trafiłeś do miejsca, które powstało przez przypadek czy jest przemyślanym konceptem nawet w takich szczegółach jak pytanie czy chcesz kawy, wody, herbaty.
Detale, detale, detale
W zasadzie jest to rozwinięcie punktu trzeciego, ale detale są naprawdę ważne. Jeśli już siedzisz w fotelu, to właśnie w tym momencie podejmiesz decyzję czy wrócisz tu po raz kolejny. Sprawdź czy Barber odpowiednio zabezpieczył szyję taśmą, zwróć uwagę czy spytał jaką chcesz fryzurę, czy proponował jakieś ciekawe rozwiązania, jeśli nie wiesz czego chcesz.
Najważniejsze jest jednak to, aby wybrać barbera, który odpowiada naszemu personalnemu stylowi.
Więcej o unikalnym koncepcie salonu barberskiego w połączeniu z salonem z alkoholem przeczytacie na: https://blackbeard.com.pl/
Artykuł sponsorowany
1. <Lepszy dobór kadry....< To teoria, a praktyka jest taka, że UM zmienił się ...