Co robić gdy w przychodni odmawiają rejestracji?

piątek, 02 marzec 2018 18:22 Dział: Powiat Średzki
Oceń ten artykuł
(0 głosów)

 

Dziś ten temat powraca. Kolejna rozgoryczona kobieta poprosiła o poruszenie tego tematu. - Pisaliście niedawno, że pewna pani nie mogła zarejestrować dziecka do lekarza. Mi się to też przytrafiło niedawno, dlatego uważam, że powinniście ludziom dokładnie powiedzieć, co mają robić w takiej sytuacji i przede wszystkim podać namiary na dyżury w szpitalu. Nie mogłam nigdzie znaleźć telefonu, a mieszkam poza miastem. Więc pytam się jak mam porozmawiać z lekarzem, skonsultować, zapytać się co robić? - napisała do nas pani Patrycja.

Co robić, gdy w przychodni słyszymy odmowę rejestracji?

- Lekarz w podstawowej opiece zdrowotnej przyjmuje pacjentów w godzinach 8.00-18.00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy i udziela świadczeń w dniu zgłoszenia lub w terminie uzgodnionym z pacjentem. Jeśli zdarzy się taka sytuacja, że w rejestracji na dziś nie ma już miejsca do lekarza, a pacjenta stan nie pozwala na to, by czekać kolejny dzień, powinien bez rejestracji  przyjechać do przychodni. Decyzję o tym czy pacjent wymaga pilnej pomocy medycznej podejmuje tylko i wyłącznie lekarz. Warto także przypomnieć, że osoby, które w dzień  nie dostały się do swojego lekarza mogą wieczorem lub w nocy skorzystać z pomocy medycznej w punktach nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej - informuje Joanna Mierzwińska, rzecznik prasowy dolnośląskiego OW NFZ we Wrocławiu.

Usługi medyczne w ramach Nocnej i Świątecznej Opieki Zdrowotnej w naszym mieście, od godziny 18.00, świadczy spółka Gemini-med przy ul. Kolejowej 16a (wejście boczne dawnego szpitala), tel.: 71/ 396 65 50 lub 513 105 931.

(red) fot. wk

Proponowane artykuły:

Ostatnio zmieniany poniedziałek, 05 marzec 2018 18:11

Komentarze (0)

Nie ma tu jeszcze żadnych komentarzy

Skomentuj

  1. Komentujesz jako gość.
0 Znaków
Załączniki (0 / 3)
Udostępnij swoją lokalizację