Złożono 17 wniosków i tyle dotacji udzieliła Gmina, jednak pięciu wnioskodawców zrezygnowało z inwestycji już w trakcie trwania umowy z wykonawcą. Finalnie rozliczono 3 wnioski na demontaż, transport i utylizację azbestu oraz 9 na transport i utylizację.
W wyniku dokładnego ważenia zabezpieczonych wyrobów azbestowych oddawanych do utylizacji firma Środowisko i Innowacje z Warszawy odebrała 14,36 ton azbestu ze zdemontowanych już materiałów, a 3,42 tony szkodliwej substancji zostało zdemontowane przez firmę i przekazane do utylizacji.
Łączny koszt usuwania eternitu z terenu średzkiej gminy to zgodnie z kontraktem z firmą z Warszawy 39,6 tys. zł, z czego 9,6 tys. zł pokrywa dotacja z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu.
(um/prg)
1. <Lepszy dobór kadry....< To teoria, a praktyka jest taka, że UM zmienił się ...