wtorek 22.09.2020

Imieniny: Tomasza Maurycego

Reklama na portalu

oraz w bezpłatnym wydaniu gazety - kontakt

To nie jest odpowiedni moment na jakiekolwiek strajki w oświacie (list)

To nie jest odpowiedni moment na jakiekolwiek strajki w oświacie (list)

24.04. 2019

"Nauczycielom się należy tyle, ile mają na umowie" - to cytat jednego z moich nauczycieli, z którym w zupełności się zgadzam. Rok szkolny, a przede wszystkim jego końcówka nie jest odpowiednim momentem na jakiekolwiek strajki w oświacie.

Niezmiernie krzywdzi to uczniów, a w szczególności maturzystów. Jeśli nauczyciele nie zgadzają się z obecnym wynagrodzeniem to najlepszą drogą jest zmiana zawodu (dla nauczycieli przedmiotów zawodowych lub ścisłych nie jest to trudne, gorzej z humanistami). W wyniku tego rząd sam musiałby podnieść pensje z powodu braku wykwalifikowanego personelu w placówkach. Tak działa rynek.

Nawiązując do strajku jako formy sprzeciwu - nigdy nie jest to najlepsza droga. Prosty przykład - w naszej okolicy znajduje się tzw. "strefa", ludzie pracujący tam na linii produkcyjnej w większości zarabiają około dwóch tysięcy na rękę (niektórzy więcej, niektórzy mniej, mam tu na myśli średnią). W porównaniu z nauczycielami zarabiają podobne, jeśli nie takie same pieniądze, ale pracują "bite" 8 godzin, często dodatkowo na 3 zmiany, mając w ciągu dnia 20/30 minut przerwy, podczas gdy nauczyciel ma co 45 min przerwę co najmniej 10-minutową. Czy to oznacza, że oni także mają strajkować?

Oczywiście, że nie, bo pracują w prywatnych przedsiębiorstwach, a co za tym idzie, jak im się nie podoba to zmiana pracy, bo przecież wiedzieli ile będą zarabiać podpisując umowę. Mimo że nauczyciele nie pracują w przedsiębiorstwach prywatnych to przecież też widzieli od początku ile będą zarabiać, więc dlaczego teraz strajkują, godząc tym w uczniów, a nie w rząd (rząd ma w nosie to ile czasu potrwa strajk, a nauczyciele w końcu zrezygnują bo z czegoś żyć muszą)?

Pozdrawia

uczeń państwowego technikum we Wrocławiu

(dane do wiadomości redakcji) / fot. zdj. ilustracyjne

Udostępnij ten artykuł:

 





Komentarzy (66)

This comment was minimized by the moderator on the site

Broniarz Schetynie i sobie strzelił w kolano.Szkoda tylko,że "zakładnicy"(nauczyciele)w jego grze wyszli na tym bardzo źle,a do tego stracili zaufanie społeczne.Pazerność nie popłaca.

This comment was minimized by the moderator on the site

Teraz do następnego strajku we wrześniu czas pokazać rodzicom że liczą się ich dzieci pamiętajcie drodzy nauczyciele pracujecie na zaufanie które będzie ciężko odrobić co po niektórym ostatnia szansa nie stracicie jej dziękuję

This comment was minimized by the moderator on the site

Nauczyciele też zapamiętają upokarzające komentarze, które ciężko będzie nadrobić, drodzy ( z całym szacunkiem) Rodzice...

This comment was minimized by the moderator on the site

Drogi Nauczycielu-nie tylko my rodzice ale przede wszystkim nasze dzieci zapamiętają waszą postawę. Moi synowie, kończący gimnazjum, na swój kolejny etap nauki po zweryfikowania planów postawili na szkoły prywatne.
Co zrobicie, wy nauczyciele jak chociaż 30% uczniów przejdzie na nauczanie domowe lub prywatne szkoły?

This comment was minimized by the moderator on the site

Będą mniejsze grupy i moja córka zyska, śmiało zapisuj swoje dzieci do prywatnej szkoły!
Jestem zadowolony z decyzji Twoich dzieci i po części z Twojej.

This comment was minimized by the moderator on the site

Czyli znasz naszą stronę powodzenia i pokaż z całych sił że nie mamy racji

This comment was minimized by the moderator on the site

Z podciętymi skrzydłami i ptak nie pofrunie...

This comment was minimized by the moderator on the site

Patrz na kurę ma skrzydła a nie lata ale za to jaka cenna

This comment was minimized by the moderator on the site

Uwaga jak się okazało, że można bez "nauczycieli" dopuścic do matury i wykonać klasyfikację to juz nie ma mozliwości szantazu. Uwaga ZNP Broniarz ogłosił zawieszenie strajku rozmowy we wrzesniu . Ale was wyrolował !

This comment was minimized by the moderator on the site

Pełne poparcie. Broniarz chciał zbić kapitał polityczny na nauczycielach. Nauczyciele podpuszczeni przez niego zamiast wziąć w tym roku ustaloną wcześniej podwyżkę, a w przyszłym roku kolejną, to nie... Od razu trzeba 1000 zł bo inaczej strajk i odejście od uczniów i egzaminów. No to teraz macie Drodzy nauczyciele.
Pomimo wszystko trochę mi Was żal, ponieważ wiem, że są pośród Was wartościowe osoby.

This comment was minimized by the moderator on the site

Nie tylko szkolnictwo jest w ruinie.W ruinie jest cały kraj. A to już nie wina Tuska, Broniarza ani lekarzy , sędziów czy nauczycieli. Do takiej sytuacji doprowadził PIS w niepełne 4 lata. Twarzą tej degrengolady jest poseł Kaczyński, który bez żadnych zahamowań publicznie szczuje jedne grupy ludzi na drugie. Wróg czai się wszędzie. Teraz wrogiem jest nauczyciel. Winą nauczycieli jest chęć większych zarobków. To przecież niskie zarobki...

Nie tylko szkolnictwo jest w ruinie.W ruinie jest cały kraj. A to już nie wina Tuska, Broniarza ani lekarzy , sędziów czy nauczycieli. Do takiej sytuacji doprowadził PIS w niepełne 4 lata. Twarzą tej degrengolady jest poseł Kaczyński, który bez żadnych zahamowań publicznie szczuje jedne grupy ludzi na drugie. Wróg czai się wszędzie. Teraz wrogiem jest nauczyciel. Winą nauczycieli jest chęć większych zarobków. To przecież niskie zarobki powodują, że w tym zawodzie nie wszyscy są ok. Ale o to chodzi rządzącym, żeby mądrych obywateli nie było zbyt wielu. Dlatego nie zależy im na zatrzymywaniu w zawodzie dobrych nauczycieli. Za jakiś czas jak się nie ogarniemy przy urnach, to co spotyka teraz nauczycieli może spotkać każdego z nas. Pieniądze na przekupienie wyborców już się skończyły. Następne lata, to będzie czas, po umocnieniu władzy odebrania tego co rozdali teraz.

Czytaj więcej
This comment was minimized by the moderator on the site

Aby doprowadzić kraj jak mówisz do ruiny to trzeba czasu, na to PO miało 8lat, i to była grabież na całego, złodzieje, kombinatorzy z szefem na czele, a ty teraz chcesz aby w cztery lata nadrobić to co Tusk i jego banda zrobiła, śmieszny jesteś, a za kogo zostały sprzedane nasze koleje linowe, cukrownie, zniszczone stocznie, no powiedz za kogo, a za kogo Merkel powiedziała będziemy konkurencją dla Chin i Indii no za kogo?, no jak mamy nie być...

Aby doprowadzić kraj jak mówisz do ruiny to trzeba czasu, na to PO miało 8lat, i to była grabież na całego, złodzieje, kombinatorzy z szefem na czele, a ty teraz chcesz aby w cztery lata nadrobić to co Tusk i jego banda zrobiła, śmieszny jesteś, a za kogo zostały sprzedane nasze koleje linowe, cukrownie, zniszczone stocznie, no powiedz za kogo, a za kogo Merkel powiedziała będziemy konkurencją dla Chin i Indii no za kogo?, no jak mamy nie być konkurencyjni, nasz przemysł Tusk wyciął w pień, a teraz wszyscy pracują na strefach, a u kogo pracują? no powiedź u Polskich przedsiębiorców?, a kto zamroził podniesienie pałac w budżecie no kto ? a kto sprzedał 1/2 polski Niemcom no kto ? Gówno wiesz i w ***** byłeś, oglądaj dalej TVN-u.

Czytaj więcej
This comment was minimized by the moderator on the site

Zgadzam się z Panem !

This comment was minimized by the moderator on the site

Całe po i broniarz gra uczniami w walce politycznej...
Szczucie na PiS nic wam już nie da. Rozliczymy was przy urnach.

This comment was minimized by the moderator on the site

Jesteś człowieku chory z nienawiści. Polska się rozwija, powstają nowe drogi, zakłady pracy.
Za dużo oglądasz tvn-u i słuchasz swojego guru z po Zwyczajnie zmanipulowany...

This comment was minimized by the moderator on the site

A to, że państwo się zadłuża, nie ma kasy na wszystko. Za roku czy 2 będzie recesja, nowy rząd będzie to zrzuca na nich winę.

This comment was minimized by the moderator on the site

Spokojnie mamy pracowników z wschodu mają więcej niż my dodatki socjale będą pracować na większe nasze emerytury nie mam do nich nic tylko proszę Boga opiekuj się naszą polską bo to już czas ...

This comment was minimized by the moderator on the site

To wstyd i żenada zawód nauczyciel spadł na psy podziekujcie Broniarzowi i Schetynie

This comment was minimized by the moderator on the site

Spokojnie nauczyciele jak i każdy z nas chcą trochę więcej każdy pracuję ciężko szkoda tylko że strajk prowadzi główny gość gdzie ma gdzieś dzieci nauczyciele powoli się wykruszają i widzą że to nie ma sensu poprostu źle was prowadzi czytam że to dla dzieci bo materiał za obszerny i jest gonitwa z programem są wywiady ze specjalistami najpierw potrzebny był strajk z materiałem którego nie możecie zrealizować pokazać rodzicom że dbacie o...

Spokojnie nauczyciele jak i każdy z nas chcą trochę więcej każdy pracuję ciężko szkoda tylko że strajk prowadzi główny gość gdzie ma gdzieś dzieci nauczyciele powoli się wykruszają i widzą że to nie ma sensu poprostu źle was prowadzi czytam że to dla dzieci bo materiał za obszerny i jest gonitwa z programem są wywiady ze specjalistami najpierw potrzebny był strajk z materiałem którego nie możecie zrealizować pokazać rodzicom że dbacie o dzieci na maxa po tym sukcesie zadbać o swoje wypłaty jesteście na straconej pozycji nie przez rząd tylko rodziców wszystkie opinie pokazują waszą gonitwę za kasą ci co namawiali was do tego tego chcieli i udało im się omotali was jak dzieci w przedszkolu dlatego proszę was jako rodzic zadbajcie o ich naukę a nie stres a będziecie mieli poparcie od nas w 100 %

Czytaj więcej
This comment was minimized by the moderator on the site

Bardzo trafne spostrzeżenie. Gdyby nauczyciele najpierw pokazali swoją wizję szkolnictwa ( udowodnili rzeczowo jakie jest przeładowanie programów nauczania ) i rzeczywiście pokazali, że chodzi im o dobro dzieci to mięliby na pewno poparcie rodziców. Ale nie ----tu tylko kasa, kasa i kontra dla wszystkich propozycji .Sami są sobie winni, że takie jest nastawienie społeczeństwa ( szczególnie rodziców ).

This comment was minimized by the moderator on the site

Robili to, ale nikt ich nie sluchal. Co robili rodzice...zamknieto im buzie 500+ i wyprawką. Przeładowane programy to wierzchołek góry lodowej. Zobaczycie we wrześniu.

This comment was minimized by the moderator on the site

CD:
Może szanowni nauczyciele dowiedzieliby się z czego utrzymuje się ZNP, z czego ma płacone wypłaty broniarz, kto jest kim w jego otoczeniu? Żal mi nauczycieli nie tylko dlatego, że mało zarabiają, ale też za postawę życiową: 95% z nich - takie przegrywy życiowe, które nic nie potrafią oprócz powtarzania regułek, co roku tych samych! I na koniec: żyjecie z naszych podatków, z naszych zarobków, gdybyście lepiej uczyli to może byśmy lepiej...

CD:
Może szanowni nauczyciele dowiedzieliby się z czego utrzymuje się ZNP, z czego ma płacone wypłaty broniarz, kto jest kim w jego otoczeniu? Żal mi nauczycieli nie tylko dlatego, że mało zarabiają, ale też za postawę życiową: 95% z nich - takie przegrywy życiowe, które nic nie potrafią oprócz powtarzania regułek, co roku tych samych! I na koniec: żyjecie z naszych podatków, z naszych zarobków, gdybyście lepiej uczyli to może byśmy lepiej zarabiali, byłoby inne prawo i wtedy wam byłoby lepiej! Wypychacie tumanów byle się pozbyć kłopotu ze szkoły, a te 5% super uczniów to niestety nie wasz wysiłek tylko ciężka praca rodziców i wasze dodatkowo płatne i nieopodatkowane korepetycje! Do roboty albo na bruk!

Czytaj więcej
This comment was minimized by the moderator on the site

Te slowa podchodzą pod paragraf.

This comment was minimized by the moderator on the site

Żal mi pana. A pan to niby skąd wie ile, skąd zarabia Broniarz? Normalnie sPiSkowiec. Nauczyciele dobrze wiedzą co i jak. Przegrany życiowo to jest pan skoro ma takie zdanie o innych. Żal mi dziecka. I czegoś tu nie kapuje nauczyciele są słabi a potem wysyła się do tych samych nauczycieli na płatne korepetycje ? Brawo !

This comment was minimized by the moderator on the site

O broniarzu wiele wiadomo, tylko cisza o jego zarobkach i skąd się biorą! Legalnie zarabia potrójną stawkę najwyższego nauczyciela! Za co? POTRÓJNĄ! A wy biedaki za nim jak w dym! Lepszy od kaczora! I wy chcecie być szanowani? Nigdzie nie jest napisane o "innych", pisze tylko o nauczycielach! I nauczyciel w szkole to nie ten sam co na korkach! Oni są jak Mrs.Jekyll and mr Hyde, ale jacy to oni biedni! popieram gościa!

This comment was minimized by the moderator on the site

Lepszy Broniarz w związkach niż Kaczyński u władzy!

This comment was minimized by the moderator on the site

Bo On ("ja sam") z domu to tylko papierosy ojcu wyniósł, zero wiedzy, kultury nawet fizycznej.

This comment was minimized by the moderator on the site

Na szczęście mam już tylko jedno dziecko w szkole i napisało egzamin ósmoklasisty! Gdybym miał dziecko które ma przystąpić do matury w tym co się teraz dzieję to już miałbym dobrego prawnika który wywalczy odpowiednie odszkodowanie od zabetonowanego broniarza: koszty książek, ubrań, dojazdów, wycieczek,czas poświęcony nauce po cenach jak za godzinę korepetycji i same korepetycje! I to za ostatnie 3 lata! A jak będzie trzeba odrabiać naukę w...

Na szczęście mam już tylko jedno dziecko w szkole i napisało egzamin ósmoklasisty! Gdybym miał dziecko które ma przystąpić do matury w tym co się teraz dzieję to już miałbym dobrego prawnika który wywalczy odpowiednie odszkodowanie od zabetonowanego broniarza: koszty książek, ubrań, dojazdów, wycieczek,czas poświęcony nauce po cenach jak za godzinę korepetycji i same korepetycje! I to za ostatnie 3 lata! A jak będzie trzeba odrabiać naukę w wakacje to jeszcze doliczyłbym najdroższe wczasy na które akurat chcielibyśmy wyjechać! Najwięcej na tym strajku stracą właśnie nauczyciele za czas protestu i za poparcie starego komucha z jego świty!

Czytaj więcej
This comment was minimized by the moderator on the site

Rząd musi być silny i nie ulegać terrorowi, przez broniarza płaczą dzieci. Zapłacić powinien za to, bo to on jest winien, a nie nasze dzieci. Zrobił ze strajku swój wiec polityczny..

This comment was minimized by the moderator on the site

Przestańcie z tym

wiedzieli ile będą zarabiać podpisując umowę
! Wszędzie można to wkleić, sprzątaczka, młoda w dziale transportu (wredna przyznam), biurowy przed emeryturą (zabiera prace, codziennie mu tak trują), operator koparki czy też śmieciarki. Ten z najniższą krajową i ten co po godzinach zostaje, leń co się obija i młody co się szefowi przy d.e no chyba przymila...

This comment was minimized by the moderator on the site

ANETA. Ponad sześćdziesiąt procent nauczycieli strajkujących to niezrzeszeni. Wszyscy, związkowi czy też nie tak jak Ty mają rodziny, dzieci i te same problemy co rano (aktualnie) co Ty z dziećmi (szkoła, przedszkole, żłobek są zamknięte).

ANONIMIE z listu. Chyba nie jesteś uczniem, to widać po tym co wypisujesz np. w sprawie 10min przerwy... Uczeń może wyskoczy na krótkiego papierosa a pedagog zasuwa do pokoju zmienić dziennik i napić się...

ANETA. Ponad sześćdziesiąt procent nauczycieli strajkujących to niezrzeszeni. Wszyscy, związkowi czy też nie tak jak Ty mają rodziny, dzieci i te same problemy co rano (aktualnie) co Ty z dziećmi (szkoła, przedszkole, żłobek są zamknięte).

ANONIMIE z listu. Chyba nie jesteś uczniem, to widać po tym co wypisujesz np. w sprawie 10min przerwy... Uczeń może wyskoczy na krótkiego papierosa a pedagog zasuwa do pokoju zmienić dziennik i napić się wrzącej herbaty. I proszę nie chciej aby doszło do sytuacji w której "(...)najlepszą drogą jest zmiana zawodu (dla nauczycieli przedmiotów zawodowych lub ścisłych nie jest to trudne, gorzej z humanistami). W wyniku tego rząd sam musiałby podnieść pensje z powodu braku wykwalifikowanego personelu w placówkach. Tak działa rynek" w takiej sytuacji ciężko będzie nazwać to edukacją a tego już nie cofniesz!

"(...)bo przecież wiedzieli ile będą zarabiać podpisując umowę" tak samo można się odnieść do ludzi pracujących na strefie.

Czytaj więcej
This comment was minimized by the moderator on the site

Z tymi przerwami to jak z pracą siedząca na przykład przy produkcji, siedzi to odpoczywa no przecież, po co jej płacić?

This comment was minimized by the moderator on the site

Ciemnogrodzie dalej bierz kasę a za dwa lata Grecja nas czeka i na wakacje nie będziecie musieli wyjeżdżać. Skoro nauczyciele tacy źli to sami sobie uczcie wasze rozkapryszone dzieci i nie posyłajcie ich do szkół bo po co skoro tacy niewykwalifikowani, niedobrzy, zadający zadania domowe nauczyciele tam uczą. Ja jako osoba nie posiadająca dzieci nie zamierzam pracować i dofinansowywać czyjeś ba.. dzieci i patologii, która powinna pracować!!! I...

Ciemnogrodzie dalej bierz kasę a za dwa lata Grecja nas czeka i na wakacje nie będziecie musieli wyjeżdżać. Skoro nauczyciele tacy źli to sami sobie uczcie wasze rozkapryszone dzieci i nie posyłajcie ich do szkół bo po co skoro tacy niewykwalifikowani, niedobrzy, zadający zadania domowe nauczyciele tam uczą. Ja jako osoba nie posiadająca dzieci nie zamierzam pracować i dofinansowywać czyjeś ba.. dzieci i patologii, która powinna pracować!!! I też nie mam zamiaru mieć dzieci tylko dlatego, że Jarek tak powie i za to kasę da. Jestem osobą myślącą w przeciwieństwie to ciemnej masy. Wspieram nauczycieli i dlatego przekazałem pieniądze dla nich bo 1 nauczyciel jest lepszy niż 1000 patologii z 500+

Czytaj więcej
This comment was minimized by the moderator on the site

Nie obrażaj mnie. Ci co biorą 500+ to nie parole ani ciemnogród (chyba że mówisz o sobie i swoich bliskich).
1. Od wielu już lat w ten sposób nie określa się osób żyjących z zasiłków GOPS
2. GOPS-y wpłacając również dodatki dla niepełnosprawnych (dorosłych też)
3. Sama korzystam z 500+ na jedno dziecko (choć urodziłam, wychowaliśmy i wykształciliśmy sześcioro dzieci a troje z nich z tytułem co najmniej magistra), cały czas z mężem pracujemy,...

Nie obrażaj mnie. Ci co biorą 500+ to nie parole ani ciemnogród (chyba że mówisz o sobie i swoich bliskich).
1. Od wielu już lat w ten sposób nie określa się osób żyjących z zasiłków GOPS
2. GOPS-y wpłacając również dodatki dla niepełnosprawnych (dorosłych też)
3. Sama korzystam z 500+ na jedno dziecko (choć urodziłam, wychowaliśmy i wykształciliśmy sześcioro dzieci a troje z nich z tytułem co najmniej magistra), cały czas z mężem pracujemy, nigdy na kredyt nie żyliśmy
4. Nauczyciele z którymi miały do czwymienia moje dzieci na szczeblu szkoły podstawowej i gimnazjalnej w sporej większości nie stanęli na wysokości zadania

Czytaj więcej
This comment was minimized by the moderator on the site

"Nie nazywajmy szamba perfumerią" patologia to patologia była, jest i będzie. Ktoś kto ma 7 dzieci i nic nie robi a chce dociągnąć do 10 i "państwo" na to daje kasę. WOW !!! Więc niech wszyscy się pozwalniają i robią dzieci jak na produkcji masowej, potem rośnie takie niewyszkolone, niewychowane bo kasa idzie na wodę albo inne takie i rządowi na tym zależy. Rządzić ciemnym ludem to nie problem ale wykształconymi nie da się już manipulować. Oj...

"Nie nazywajmy szamba perfumerią" patologia to patologia była, jest i będzie. Ktoś kto ma 7 dzieci i nic nie robi a chce dociągnąć do 10 i "państwo" na to daje kasę. WOW !!! Więc niech wszyscy się pozwalniają i robią dzieci jak na produkcji masowej, potem rośnie takie niewyszkolone, niewychowane bo kasa idzie na wodę albo inne takie i rządowi na tym zależy. Rządzić ciemnym ludem to nie problem ale wykształconymi nie da się już manipulować. Oj biedni rodzice teraz słyszę narzekają wkoło bo nie ma co z dziećmi zrobić poszli by już do szkoły. Szkoła, świetlica to nie przechowalnia. Skoro tacy jesteście "fani" radźcie sobie sami i dajcie spokój nauczycielom.

Czytaj więcej
This comment was minimized by the moderator on the site

Widzę, że jesteś bardzo zakompleksioną osobą, współczuję...

This comment was minimized by the moderator on the site

Widzę, że komuś brakuje 5 klepki. Napisać aby napisać, zero sensu. Współczuję...

This comment was minimized by the moderator on the site

Powtórzę znów, doucz się prawidłowego nazewnictwa....no chyba że uczyli Cię sami niedouczeni nauczyciele...albo na nauce przez dobrych nauczycieli nie za wiele skorzystałaś.
Moje dzieci nigdy nie korzystały ze świetlic, nań...A w zerówce i szkole były tylko konieczne minimum, a i tak pod czujnym okiem ciężko pracujących pedagogów jedno z nich doświadczyło każdego rodzaju przemocy. Więc tak jak nie poniżej jednych tak też nie wybieraj drugich....

Powtórzę znów, doucz się prawidłowego nazewnictwa....no chyba że uczyli Cię sami niedouczeni nauczyciele...albo na nauce przez dobrych nauczycieli nie za wiele skorzystałaś.
Moje dzieci nigdy nie korzystały ze świetlic, nań...A w zerówce i szkole były tylko konieczne minimum, a i tak pod czujnym okiem ciężko pracujących pedagogów jedno z nich doświadczyło każdego rodzaju przemocy. Więc tak jak nie poniżej jednych tak też nie wybieraj drugich. Nie masz dzieci więc nie masz obiektywnego ani praktycznego spojrzenia na obecną sytuację w szkole

Czytaj więcej
This comment was minimized by the moderator on the site

Tak w obecnej sytuacji posiadacze dzieci z pewnością wyrażają swoje obiektywne opnie... Dobre sobie.

This comment was minimized by the moderator on the site

Po pierwsze, nie przechodziłem z Panią na ty wiec już wychodzi kultura. Po drugie, mogę założyć się, że mam wyższe wykształcenie od Pani. Tak, nie mam dzieci i nie pracuję w szkolę ale mam znajomych nauczycieli i mam też kontakt z moimi nauczycielami i wiem jak to naprawdę wygląda a jednym z największych problemów jakie są w szkolnictwie (i to nie tylko w Polsce, odsyłam do sprawdzenia sobie badań z całej Europy) to problem z rodzicami. I...

Po pierwsze, nie przechodziłem z Panią na ty wiec już wychodzi kultura. Po drugie, mogę założyć się, że mam wyższe wykształcenie od Pani. Tak, nie mam dzieci i nie pracuję w szkolę ale mam znajomych nauczycieli i mam też kontakt z moimi nauczycielami i wiem jak to naprawdę wygląda a jednym z największych problemów jakie są w szkolnictwie (i to nie tylko w Polsce, odsyłam do sprawdzenia sobie badań z całej Europy) to problem z rodzicami. I widzę, że to prawda

Czytaj więcej
This comment was minimized by the moderator on the site

Kto kogo patologia nazywa. Szok juz wiem jakie jednostki wspieraja nauczycieli. Ps. Nauczyciele tez pobieraja 500+

This comment was minimized by the moderator on the site

Powiedział co wiedział

This comment was minimized by the moderator on the site

Dobre i prawdziwe

This comment was minimized by the moderator on the site

Tak lepiej rozdać za darmo ciemnogrodowi 500+ bo ciemnota to za darmo kasę chce dostać a za ciężką pracę jaką wykonują nauczyciele to nie. Ciężką prace z dzieciakami, których rodzice mają to gdzieś co ich dzieciaczki robią jak się zachowują byle teraz dobry rząd dał im 500 zł Każdy inteligentny wie, że rząd łoi ludzi na podatkach (10 nowych od przyszłego roku) i to z ludzi pracujących ściąga się kasę na patologię, która tylko robi dzieci by...

Tak lepiej rozdać za darmo ciemnogrodowi 500+ bo ciemnota to za darmo kasę chce dostać a za ciężką pracę jaką wykonują nauczyciele to nie. Ciężką prace z dzieciakami, których rodzice mają to gdzieś co ich dzieciaczki robią jak się zachowują byle teraz dobry rząd dał im 500 zł Każdy inteligentny wie, że rząd łoi ludzi na podatkach (10 nowych od przyszłego roku) i to z ludzi pracujących ściąga się kasę na patologię, która tylko robi dzieci by nie pracować. A co mają powiedzieć ludzie, którzy nie mają dzieci?

Czytaj więcej
This comment was minimized by the moderator on the site

Uwaga rodzice maturzystow. Dzisiaj Morowiecki przedstawi projekt nowelizacje prawa oświatowego, aby nasze dzieci mogły zdac matury. Ciesze się bo to przechodzi ludzkie pojecie co sie wyprawia. Strajkowac kosztem dzieci do czego to doszlo.

This comment was minimized by the moderator on the site

Niestety ten kto ma nauczycieli w rodzinie ten wie. W innym zawodzie większość sobie nie poradzi .
Taka prawda. Studia humanistyczne to już teraz nic nie są warte, a i skończone 20 lat temu u większości. Za umiejętności się płaci a tu są na realia rynku pracy - marne.
Nauczyciele którzy obwiniają dzieci, rodziców, za taki poziom nauczania brak słów . Większość zapomniała dla kogo pracuje. Własnie takim zachowanie nauczyciele dostali swoja...

Niestety ten kto ma nauczycieli w rodzinie ten wie. W innym zawodzie większość sobie nie poradzi .
Taka prawda. Studia humanistyczne to już teraz nic nie są warte, a i skończone 20 lat temu u większości. Za umiejętności się płaci a tu są na realia rynku pracy - marne.
Nauczyciele którzy obwiniają dzieci, rodziców, za taki poziom nauczania brak słów . Większość zapomniała dla kogo pracuje. Własnie takim zachowanie nauczyciele dostali swoja ocene i chyba sie przeliczyli.

Czytaj więcej
This comment was minimized by the moderator on the site

Co z tymi szkołami co strajkują dzieci chcą chodzić i się uczyć a nie mogą. Co może w Sobotę będą chodzić lub co gorsze wakacje im nauczyciele skrucą kosztem dzieci podwyżki chcą

This comment was minimized by the moderator on the site

dzieci chcą chodzić do szkoły!! I może uczyć się jeszcze chcą?

This comment was minimized by the moderator on the site

Chodzić chcą a z nauką to trochę gorzej

This comment was minimized by the moderator on the site

Wycieczki wyjazdy do teatru czy kina są w trakcie zajęć szkolnych,za które nauczyciele mają zapłacone przez dzieci.A przy okazji galeria zaliczona

This comment was minimized by the moderator on the site

Osobiście wolę jechać na wycieczkę, do teatru czy gdziekolwiek indziej sama a nie z 30 rozkapryszonych dzieciaków, też mi przyjemność galeria, jak będę miała potrzebę to pojadę sama, a nie z wycieczką.

This comment was minimized by the moderator on the site

Proszę się przedstawić Pani nauczycielko z sercem na dłoni wobec dzieci i strajkująca dla dobra dzieci.

This comment was minimized by the moderator on the site

Nie jestem nauczycielką ale znam ten zawód i osoby w nim pracujące, jestem natomiast zaangażowanym i świadomym rodzicem.

This comment was minimized by the moderator on the site

Zapomniała Pani dodać „ rozkapryszonych dzieciaków”

Nie ma tu jeszcze żadnych komentarzy
Pokaż więcej

Skomentuj

  1. Komentujesz jako gość.
0 Znaków
Załączniki (0 / 3)
Udostępnij swoją lokalizację

Najbliższe wydarzenie

Wydarzenie rozpocznie się za:
Trwające wydarzenie:
Charytatywny Wrak Race 2020

Najnowsze artykuły

Najnowsze komentarze

O! Dobre pytanie! Popieram. Zamiast tłuc się przez Internet, warto porozmawiać na żywo.
Im bliżej tym dalej a gdzie jeszcze personel skompletować. W Nowej Rudzie szpital stoi pusty bo leka...
To się dotyczy dwóch stron, takie to mało profesjonalne. Jeden chce dać ale ma warunki (nie analizow...
Pytanie tylko po co powiat sprzedał za mniej by odkupić za więcej?

Lokalne ogłoszenia drobne

22.09.2020 08:10 wrote:

KUPUJĘ za Gotówkę - różne ANTYKI - SKUP ANTYKÓW / STAROCI - SZYBKI KONTAKT - ! -Interesują mnie starodawne: Obrazy, Obrazki, Ikony, Witraże…

18.09.2020 07:11 wrote:

Polskie i Zagraniczne przedwojenne z czasów wojny oraz zaraz powojenne wojskowe i nie tylko różne odznaczenia,odznaki,medale,mundury,rogaty…

16.09.2020 09:43 wrote:

Wynajmę lokal użytkowy z witrynami o pow. 64 m2 na nowym osiedlu Leśmiana w Brzegu Dolnym. Atrakcyjne sąsiedztwo i lokalizacja. 607462503…

04.09.2020 15:18 wrote:

KUPIĘ ANTYKI - SKUP ANTYKÓW - LIKWIDACJA - MIESZKANIA, KOLEKCJI - GOTÓWKA - SZYBKI KONTAKT ! Z Mebli interesują mnie m.in.: antyczne Stolik…

Koronawirus / statystyki:

Ostrzeżenie pogodowe / powiat średzki

TodayNo special awareness requiredTomorrowNo special awareness required... więcej informacji.